Swing vs. ELight & SLight

DeletedUser

Guest
Slänger väl ut denna här när det är dags för världen att skakas om lite...

****************************************************************************************

Ljusen ska slockna!

Dags för ett riktigt krig på v23 att ta sin början!

Vi i Swing & ELight/SLight har länge gått som hund och katt kring en het gröt och väntat på att detta ska ske. Jag ser härmed ingen anledning för oss att dra ut nåt mer på detta...

Härmed kallar jag er till slagfältet! För denna värld kan inte rymma oss båda och det kan bara betyda en sak... Krig!!! Kom nu inte med några undanflykter och vässa era yxor väl för en sak äro säker... Vi kommer inte ge oss fören den sista av er är väck!

Må ni illa fäkta och era murar rasa ^^

//Pampers Rocker // Diplomat & Ledare för Swing
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Riktigt kul att toppstammarna börjar ryka ihop så här tidigt! :)
Om FIN & PAiN ville göra detsamma så skulle man ju inte ens behöva röra sig från datorn i sommar :)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tja, en sak är positiv iaf med att Swing mass fejkar med spejare....

De är att man ser vilka som är helt nya ^^

Tack för hjälpen, slipper man hålla på o klura med det! :)
 

DeletedUser

Guest
Spännande, ser fram emot hur detta kommer utveckla sig. Och ta god tid på er, det finns ingen anledning av er att stressa...:D
 

DeletedUser

Guest
Jag tror att utgången av den här bataljen avgörs på vilken fraktion Swing/VS eller light-familjen som lyckas engagera flest stammedlemmar i fajten. Det finns alltid i alla stammar i alla krig spelare som gömmer sig.
 

DeletedUser

Guest
Ska bli intressant och se när dom yttre Swing spelarnas offensiver kommer ;).
 

DeletedUser

Guest
Nu är ni verkligen långt utanför topic, samtidigt som ni är på en till och med för det här forumet otrolig nivå när det gäller kvalitet på inlägg. Känns som ni skulle bli utskickade till sandlådan med hink och spade istället tills ni klarar av att hantera ett politik och propaganda forum... Tråden rensas, och sen försöker vi hålla oss i skinnet här!
 

DeletedUser

Guest
När ska Swing börja köra offensivt gentemot Elight igentligen?
 

DeletedUser

Guest
Bara för att man inte ser något resultat så betyder det inte att Swing inte har börjat köra offensivt. Fler väggar kommer antagligen under natten/morgondagen.
 
Topp