Swevik Mot Undergång!

DeletedUser

Guest
och det gör ju vi tydligen också, Jag började plocka byar ifrån esn814, och sen ett tag efter det så har han gett upp och ni har börjat internadla honom..

Gett upp? :D :D :D Han har gått från grön till gul flera gånger, och sedan har han varit röd ett tag nu så han blir väl grå snart... När började du anfalla honom? Hade ingen aning om att han var anfallen :p
 

DeletedUser

Guest
Jag började ta byar ifrån honom i slutet av februari skulle jag tro och när jag började anfalla honom så va han aktiv, eller ja han svarade på mina anfall i alla fall, men sen när jag hade tagit 4byar av han så slutade han anfalla, sen efter 2-3veckor så började ni internadla honom :)
 

DeletedUser

Guest
hehe jag tycker allt att det inte händer så mycket just nu, slänger ni över pirate på oss och hoppas på att ni slipper kriget sen:p?

anyways lite stats som visar hur dött det är..

Side 1:
Tribes: SWEVIK
Players:

Side 2:
Tribes: NAOSF
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 22
Sida 2: 22
Skillnad: 0

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 1
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 145,265
Sida 2: 186,484
Skillnad: 41,219

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 46,704
Sida 2: 9,544
Skillnad: 37,160

image.php
 

DeletedUser

Guest
tror det är den enda spelaren swevik kan ta byar från nu, går även rykten om att han är inaktiv :confused:

nejdå jonte999 är riktigt generös han med:p, vill man ha någonting så får man det till ett riktigt billigt pris. ni är som en mellandags rea^^
 

DeletedUser

Guest
hehe jag tycker allt att det inte händer så mycket just nu, slänger ni över pirate på oss och hoppas på att ni slipper kriget sen:p?

anyways lite stats som visar hur dött det är..

Pirate är snälla och vi är trötta :) Vill vi så kan vi skicka en hel del till, behöver planera lite till bara... Sen så kommer vi ;) Tänker inte posta några stats mellan Er och dem eftersom att det skulle kunna räknas som "off topic" men statsen där ser bättre ut... Ingen aning från vem dem plockar byarna av men jag ska ta och kolla upp det nu :)
 

DeletedUser

Guest
nejdå jonte999 är riktigt generös han med:p, vill man ha någonting så får man det till ett riktigt billigt pris. ni är som en mellandags rea^^

jo men det finns nog några sådana i eran stam också eftersom han ligger plus det här kriget ;)
 

DeletedUser

Guest
mjo vi har allt för många som är för snälla:( men vad gör man inte när det kommer senila gamlingar? en stark viking ska ju självklart hjälpa gamlingar över vägen och c.o, men vad gör man då när gamlingen helt plötsligt reser sig och bankar skiten ur en:O ;)
 

DeletedUser

Guest
mjo vi har allt för många som är för snälla:( men vad gör man inte när det kommer senila gamlingar? en stark viking ska ju självklart hjälpa gamlingar över vägen och c.o, men vad gör man då när gamlingen helt plötsligt reser sig och bankar skiten ur en:O ;)

De är då du tar ifrån gamlingen hans krycka eller rullator och slår honom med den såklart om han börjar slå på dig. :p
 

DeletedUser

Guest
mjo vi har allt för många som är för snälla:( men vad gör man inte när det kommer senila gamlingar? en stark viking ska ju självklart hjälpa gamlingar över vägen och c.o, men vad gör man då när gamlingen helt plötsligt reser sig och bankar skiten ur en:O ;)

Haha inte mycket du kan göra :D
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Mycket off topic här. Håll er till ämnet som är "Swevik mot undergång".
 

DeletedUser

Guest
Sant nova, jag tror ärligt talat att sweviks undergång är närmare än någonsin nu. vi gör väl ett dödsryck nu men sen får vi se hur det slutar, gamlingarna rör sig nu igen:p
 
Reaktionspoäng
14
Om abel nu bekräftar att domedagen är kommen. Betyder det att Swevik har gett upp? :O
Och abel, lägger du av på v1 om swevik går under?
 

DeletedUser

Guest
whut, "ge upp" vad betyder det:S

tråden började med att jag beskrev sweviks undergång och det har gått 3 månader nu, då är vi alltså 3 månader närmare eller hur:p

Jag har velat lägga ner v1 sen innan kriget startade men nu är det så roligt så jag absolut kommer fortsätta:p

jag tror inte naosf ger sig in tillräckligt emot swevik för att de ska lyckas rimma hela swevik. de slår nog bara ut enskilda spelare och låter resten av stammen spela kvar. tror inte detta är ett krig naosf vill ha utan vill bara sikta bort några drivande personer och sen återgå till att växa normalt:p
 

DeletedUser

Guest
Ger en person tillfälle att döpa en av byarna som jag tänkter ta ifrån Abel i framtiden.

Några förslag? gärna ngt kaxigt
 

DeletedUser

Guest
Ger en person tillfälle att döpa en av byarna som jag tänkter ta ifrån Abel i framtiden.

Några förslag? gärna ngt kaxigt

Kanske ska testa ta en by av han innan du går ut å leker pajas..

Sälj inte skinnet förns du har skjutit björnen? hört den klyschan förut?
 
Topp