Swevik Mot Undergång!

DeletedUser

Guest
Tycker att mergen låter som en bra idé två gamla stammar som blir en.
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterar lite grann då :)

Side 1:
Tribes: SWEVIK
Players:

Side 2:
Tribes: NAOSF R.E
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 19
Sida 2: 40
Skillnad: 21

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 8
Sida 2: 4
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 151,399
Sida 2: 306,772
Skillnad: 155,373

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,353
Sida 2: 37,297
Skillnad: 40,056

image.php
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte varför R.E räknas tillsammans med Naosf. De har inte något samspel med varandra mer än att båda kör sitt eget race mot en visserligen gemensam fiende. Dessa stats har bara Swevik intresse av genom att se hur många byar de vunnit/förlorat totalt. Om R.E räknas med bör även Naosf andra fiender räknas med såsom VFB m.fl. Därför kör jag en mer riktig uppdatering här med bara Swevik + understammar vs Naosf: :mad:

Side 1:
Tribes: NAOSF
Players:

Side 2:
Tribes: SWEVIK SWE-A SWE-MA
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 6
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 69,664
Sida 2: 58,247
Skillnad: 11,417

image.php
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte varför R.E räknas tillsammans med Naosf. De har inte något samspel med varandra mer än att båda kör sitt eget race mot en visserligen gemensam fiende. Dessa stats har bara Swevik intresse av genom att se hur många byar de vunnit/förlorat totalt. Om R.E räknas med bör även Naosf andra fiender räknas med såsom VFB m.fl. Därför kör jag en mer riktig uppdatering här med bara Swevik + understammar vs Naosf: :mad:

Hmm, ja, vilken skillnad, dom hade tagit 1 by av R.E och 7 av er, de du nu la upp gynnar ju bara er då ni har tagit fler av SWEVIKS understammar än av själv "huvudstammen"... Men det ä ju trots allt det som är propaganda, men tar man sig bara lite tid och kollar en gång extra så ser man att ni ligger under oavsett i dessa stats
 

DeletedUser

Guest
jepp, sen så har vi ju krig emot både R.E och naosf. detta är inte en tråd som handlar om varken naosf eller R.E utan snarare sweviks undergång genom att starta krig emot 2 topstammar. varför ska en av dem utebliva, R.E kanske känner sig ledsna om de inte får stå med bland vunna swevik byar;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NAOSF
Players:

Side 2:
Tribes: SWEVIK SWE-A
Players:

Timeframe: 04/01/2009 20:00:00till28/03/2009 10:23:23

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 605 (590)
Sida 2: 327 (314)
Skillnad: 278 (276)

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,624,888
Sida 2: 3,064,512
Skillnad: 2,560,376

image.php

____________________________________________
Side 1:
Tribes: R.E
Players:

Side 2:
Tribes: SWEVIK SWE-A
Players:

Timeframe: 04/01/2009 20:00:00till28/03/2009 10:23:23

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 68
Sida 2: 129
Skillnad: 61

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 617,669
Sida 2: 1,095,643
Skillnad: 477,974

image.php


det skiljer två byar i totala om jag skulle ta med swevik-a så fattar jag inte vad som är grejen:confused:
 

DeletedUser

Guest
Swevik v.s naosf är det som gäller.

Visst, abel som startade tråden har väl kanske rätt att ändra sig även om jag föredrar att hålla mig till det som sagts tidigare.

Och skillnad eller inte spelar ingen roll, jag är inte den som vill framhäva mig själv utan vill endast ha klara rena fakta.

Men jaja jag ger mig, lägg till vilka stammar ni vill och räkna som ni känner för, jag kommer ändå bara räkna Swevik vs Naosf.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
FYI, vi har en massa internadling på gång och tar därför det lugnt på SWEVIK-fronten.

Och att de sedan plockar just byar från vårt internadlingsobjekt kan man ju också snacka om men jag väljer att acceptera det eftersom att dem ändå tar byar av oss... Även om killen har en röd prick ^^
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
80% av byarna ni tagit har varit inaktiva spelare, så varför kan inte vi köra på inaktiva spelare;)?
 

DeletedUser

Guest
80% av byarna ni tagit har varit inaktiva spelare, så varför kan inte vi köra på inaktiva spelare;)?

Hmm... Har ni bara inaktiva eller? Vi letar upp ett mål, kör och sedan så kommer det fram att dem är inaktiva, kan ni ge oss en lista på de som är aktiva så kan vi köra på er istället :)

Att ni anfaller våran inaktiva är ju för att ni såg att han blev internadlad, dem spelare vi anfallit har inte blivit det... (Inte vad jag vet om iaf)

Och sedan har jag en känsla av att dem blir inaktiva när vi börjar anfalla dem ;)
 
Topp