Swevik Mot Undergång!

DeletedUser

Guest
Jahapp då var det dags, attackerna rullar in ifrån Naosf dagen innan vi skulle slå på dem. lite lustigt att spioner förstör så mycket men det är en del i krigsföring så att säga;)

Vi hade iaf tänkt att lägga en fin krigsförklaring timmen innan för att vara lite hederliga men tydligen så finns det ingen här så jag får ta och skriva en själv här och nu.

Swevik v.s naosf är det som gäller. dubbelt så stor stam som många anser vara den bästa. well det är möjligt att vi går mot undergång men flaggan i topp mina vänner. war has begun now lets have some fun.

Mot undergång!
 

DeletedUser

Guest
v1 blir roligare för varje dag som går, verkar det som..
 

DeletedUser

Guest
Narcist som jag är.

Chevod säger, undergången är säker men hur snabbt den kommer får vi se.

Av nyfikenhet undrar Chevod, finns det någon anledning ni väljer att ge er på oss?
 

DeletedUser

Guest
Jahapp då var det dags, attackerna rullar in ifrån Naosf dagen innan vi skulle slå på dem. lite lustigt att spioner förstör så mycket men det är en del i krigsföring så att säga;)

Vi hade iaf tänkt att lägga en fin krigsförklaring timmen innan för att vara lite hederliga men tydligen så finns det ingen här så jag får ta och skriva en själv här och nu.

Swevik v.s naosf är det som gäller. dubbelt så stor stam som många anser vara den bästa. well det är möjligt att vi går mot undergång men flaggan i topp mina vänner. war has begun now lets have some fun.

Mot undergång!

Fail you we will not!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Abel kanske har något större pågång?

Gå in i säker död, ehehe. De låter inte speceillt smart.

Gissar på sk, bfh går in där också?
 

DeletedUser

Guest
Ååh vad trevligt :) det börjar arta sig även på denna värld :D:D
 

DeletedUser

Guest
Tror abel funderar på en mästerlig plan som går ut på att själv adla hela NAOSF och försöker därför få dem att tro att det blir en lätt seger ^^
Man vet aldrig. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ni kan vinna!

1.Ni har moralen på eran sida!

2.Flera stammar krigar med NAUSF
 

DeletedUser

Guest
Verkar som att NAOSF va steget före här, men detta likt alla andra fall där det är stora stammar som krigar mot små så har ni möjligheten att dra in fler små stammar i detta. Kan ni hitta en hyfsad ally som kan anfalla den stora klumpen NAOSF har i öst så kan detta gå även om oddsen är mot er. Spelarna i öst är dock döda tills dess gissar jag på:(

GL, diplomati och PoP är vägen som leder bort från den ljusa tunneln som tar till den andra sidan;)
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
Gl bägge sidor
prata om dominoeffekten
alla skall vist vara ute i krig just NU
vilka vill ha fred och spela simcity lol
Jag :confused:
nån mer:)
 

DeletedUser

Guest
efter första natten, jag stod för av byarna men de togs tillbaka när jag sov^^

Side 1:
Tribes: SWEVIK
Players:

Side 2:
Tribes: NAOSF
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 15
Sida 2: 29
Skillnad: 14

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 2
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 49,002
Sida 2: 276,206
Skillnad: 227,204

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30,100
Sida 2: 19,586
Skillnad: 10,514

image.php
 

DeletedUser

Guest
äh, va fasen. Vadå spioner? Jag har vetat att detta skulle bryta ut sen i jul och jag har inte ens forskat i det... Swevik har dock några spelare som snackar lite för mycket....

____
SK!
 
Topp