Swevik Mot Undergång!

DeletedUser

Guest
haha ja inte är det stora siffror direkt:p antar att de första dagarna går ut på rens och c.o. blev av med en by nyss av en kass kille som inte kunde tajma alls. finns inget så jobbigt som spelare missar sekunder på adelstågen och sen påstår att de är bra. eller spelare som inte kan ducka adelståg som landar inom 0.8 sekunder, finns allt för många av er i naosf, dags att visa skillen baby än är jag inte övertygad hur mycket ni än vill gå på mig, ni måste göra det bra också;)

min granne börjar göra mig arg dock..

För att citera min gamle wing-man Memento Mori:
"Tajma adelståg är för dem som inte har tillräckligt med trupper att skicka."
 

DeletedUser

Guest
det sämsta jag hört, snacka om minskning på effektiviteten om man skickar en från varje by. och riktigt lätt för motståndaren att döda adlarna i så fall:p
 

DeletedUser

Guest
Jo, vi kommer ihåg det efter vårat lilla fjant-krig för ett tag sedan :)

Detta kriget har börjat långsamt från båda sidor verkar det som.
Kommer nog igång snart. Får vi hoppas iaf.

Där ni icke kan ta mina byar. Vi får snacka privat isf om det :p Låt det snackas krig ist :)
 

DeletedUser

Guest
tydligen var det tillräckligt bra tajmat för att knäcka dej dock. :D

var en sjukt onödig byförlust, var inte närvarande vid datorn utan såg den senare. han hade anfallit ifrån grannbyn och skickat tåg med över en minut från första och sista adeln med 20 tk med adlarna. hade ju dödat 3 adlar om jag var där. jaja:p
 

DeletedUser

Guest
Lite stats, det går inte snabbt direkt:p

Side 1:
Tribes: SWEVIK
Players:

Side 2:
Tribes: NAOSF
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 37
Sida 2: 27
Skillnad: 10

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19
Sida 2: 9
Skillnad: 10

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 319,069
Sida 2: 228,367
Skillnad: 90,702

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 181,344
Sida 2: 83,780
Skillnad: 97,564

image.php
 

DeletedUser

Guest
Va? Förlorar ni byar?? hehe

Tänk va lätt man kunde kontra den kommentaren i vår tråd:p
 

DeletedUser

Guest
haha skämt baby;)

men till skillnad från er så har inte 2 st stora stammar anfallit vårt mål i flera veckor innan vi gick in på en 3e front, hade ju 300 inc innan vi började contra med attacker. dessutom är de dubbelt så stora som oss och vi anfaller 2 stammar som är stora. att vi ens leder är chockande nog:D
 

acidclown

Member
Reaktionspoäng
0
haha skämt baby;)

men till skillnad från er så har inte 2 st stora stammar anfallit vårt mål i flera veckor innan vi gick in på en 3e front, hade ju 300 inc innan vi började contra med attacker. dessutom är de dubbelt så stora som oss och vi anfaller 2 stammar som är stora. att vi ens leder är chockande nog:D

hur mkt tror du dom prioriterar er i nuläget då.
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: NAOSF
Players:

Side 2:
Tribes: SWEVIK
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 577
Sida 2: 490
Skillnad: 87

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30
Sida 2: 83
Skillnad: 53

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 4,867,669
Sida 2: 2,695,507
Skillnad: 2,172,162

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 297,233
Sida 2: 829,311
Skillnad: 532,078

image.php
 

DeletedUser

Guest
hur mkt tror du dom prioriterar er i nuläget då.

jadu, nu måst man väl iaf några medlemmar skicka emot dem, annars ser de ju inte bra ut. ;)


btw, varför sitter en SWEvikare o postar ny statistik o den andra går bara längre bakåt i tiden? tror ni er hitta nån 300-0 statistik om ni går tillräckligt långt bakåt eller? :confused:
 

DeletedUser

Guest
jadu, nu måst man väl iaf några medlemmar skicka emot dem, annars ser de ju inte bra ut. ;)


btw, varför sitter en SWEvikare o postar ny statistik o den andra går bara längre bakåt i tiden? tror ni er hitta nån 300-0 statistik om ni går tillräckligt långt bakåt eller? :confused:

Om du tänker så här! 1+1=?
 

DeletedUser

Guest
jadu, nu måst man väl iaf några medlemmar skicka emot dem, annars ser de ju inte bra ut. ;)


btw, varför sitter en SWEvikare o postar ny statistik o den andra går bara längre bakåt i tiden? tror ni er hitta nån 300-0 statistik om ni går tillräckligt långt bakåt eller? :confused:

ne vi kan väl få vara glada som det är:D

men förstår att ni inte prioriterar oss särskilt mycket, vi är väl bara irriterande i bakrunden som plockar lite småbyar sådär. men gillar ob off jag fått iaf:D

edit: jag ger nya siffror och vet inte varför det kommer upp för en månad sedan men det är ju fortfarande från en månad sedan tills nu så gamla är det inte:p
 

DeletedUser

Guest
de var bara nåt ja märkte när ja bläddrade igenom sidorna, om du kollar på förra sidan så har du postat de senaste 24h o suede senaste månaden, om du går en sida till bakåt så postade du 48h o suede förra veckan... :D ni går liksom precis åt annat håll. ;)

Rommel, efter en lång tid med räknare i handen så kom ja fram till att 1+1=1/2.. dock tycker ja nåt gick fel där?.. ^^
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
haha skämt baby;)

men till skillnad från er så har inte 2 st stora stammar anfallit vårt mål i flera veckor innan vi gick in på en 3e front, hade ju 300 inc innan vi började contra med attacker. dessutom är de dubbelt så stora som oss och vi anfaller 2 stammar som är stora. att vi ens leder är chockande nog:D
Å andra sidan så har ju en stor del av deras def varit och hjälpt romare så det blir ju lite krångligare att försvara då.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jahapp då var det dags, attackerna rullar in ifrån Naosf dagen innan vi skulle slå på dem. lite lustigt att spioner förstör så mycket men det är en del i krigsföring så att säga;)

Vi hade iaf tänkt att lägga en fin krigsförklaring timmen innan för att vara lite hederliga men tydligen så finns det ingen här så jag får ta och skriva en själv här och nu.

Swevik v.s naosf är det som gäller. dubbelt så stor stam som många anser vara den bästa. well det är möjligt att vi går mot undergång men flaggan i topp mina vänner. war has begun now lets have some fun.

Mot undergång!

Har inte läst denna tråd på länge (v.1 alltså) Men skönt att dom börjar adla andra utöver mig :) Har börjat störa mig på "PeterKre" :p Kör dock inte här särskilt mkt just nu, satsar mest på v.5 .
 

DeletedUser

Guest
hade tänkt att välja en vecka inte en månad klicka visst fel
 

DeletedUser

Guest
Å andra sidan så har ju en stor del av deras def varit och hjälpt romare så det blir ju lite krångligare att försvara då.

Dom byarna jag mött har varit fulla, så alla har ju inte deffat romare.

Men jag har ju inte anfallit alla förstås ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: SWEVIK
Players:

Side 2:
Tribes: NAOSF
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 3,438
Sida 2: 1,794
Skillnad: 1,644

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 106
Sida 2: 46
Skillnad: 60

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 13,292,567
Sida 2: 14,064,245
Skillnad: 771,678

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,051,673
Sida 2: 445,519
Skillnad: 606,154

image.php
 
Topp