SuSa mergar med OnC

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 11/04/2013 00:00:00till22/04/2013 22:00:51

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 415
Sida 2: 324
Skillnad: 91

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 70
Sida 2: 59
Skillnad: 11

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,771,540
Sida 2: 2,251,148
Skillnad: 520,392

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 596,569
Sida 2: 476,815
Skillnad: 119,754

chart
 
Senast ändrad:

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Lite nya stats vore grymt :)

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 11/04/2013 00:00:00till24/04/2013 18:42:02

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 449
Sida 2: 358
Skillnad: 91

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 76
Sida 2: 64
Skillnad: 12

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,920,811
Sida 2: 2,456,901
Skillnad: 463,910

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 646,214
Sida 2: 518,362
Skillnad: 127,852

chart
 

Thebie

Member
Reaktionspoäng
0
Statistik upd.

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 21
Sida 2: 28
Skillnad: 7

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 3
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 115,640
Sida 2: 210,970
Skillnad: 95,330

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 30,437
Sida 2: 28,231
Skillnad: 2,206

chart

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 36
Sida 2: 52
Skillnad: 16

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 8
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 182,468
Sida 2: 378,812
Skillnad: 196,344

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 50,211
Sida 2: 72,132
Skillnad: 21,921

chart

Sida 1:
Stammar: OnC
Sida 2:
Stammar: SuSa

Timeframe: 14/04/2013 21:58:00till25/04/2013 20:15:00

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 244
Sida 2: 246
Skillnad: 2

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 66
Sida 2: 57
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,476,167
Sida 2: 1,754,909
Skillnad: 278,742

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 550,936
Sida 2: 474,495
Skillnad: 76,441

chart
 

DeletedUser

Guest
Personlig text
ArcticGenocide återuppstod, från de döda. Nu i form av en hund från helvetet.


Här spelar även SuSa spelarnas egen favorithackkyckling, Adam/TGOW. ;) Bring it, bitches.


Detta va ju rätt skoj att läsa, precis som att vi bryr oss så väldans mycket om vart TGOW spelar.. lika intressant som att Dollars spelar på Sir Hero ju.
Tala om vart GB spelar istället, det är ju iafl liiiite intressant :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
För att inte vara intressant, är det trots allt flertalet i SuSa som genom pm, frågat om det var jag som spelade det kontot eller inte. Samt att x antal personer skrivit på skype sen kriget startade och frågat var jag spelar. Fast, jag är inte förvånad över att du ska vara negativ emot mig, som person, ute på forumet. Då det är det enda stället du tror dig kunna slå mig på. In-game gör du det inte, om du inte lär dig ducka undan trupper och deffa rätt, lilla Nico ;)
 

DeletedUser

Guest
För att inte vara intressant, är det trots allt flertalet i SuSa som genom pm, frågat om det var jag som spelade det kontot eller inte. Samt att x antal personer skrivit på skype sen kriget startade och frågat var jag spelar. Fast, jag är inte förvånad över att du ska vara negativ emot mig, som person, ute på forumet. Då det är det enda stället du tror dig kunna slå mig på. In-game gör du det inte, om du inte lär dig ducka undan trupper och deffa rätt, lilla Nico ;)

haha ingame slår jag dig varje dag i veckan. va ett par världar sedan som du va en bra spelare Adam. Dags att du släpper det gamla och försöker komma in i nutiden :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
haha ingame slår jag dig varje dag i veckan. va ett par världar sedan som du va en bra spelare Adam. Dags att du släpper det gamla och försöker komma in i nutiden :)

Tycker personligen jag lyckats rätt bra denna värld. För att vara en rimmstart, vilket aldrig varit min starka sida och framförallt inte starter överhuvudtaget och nu går det bara bättre, när jag kommer in i den fas av spelet jag älskar mest och alltid varit bäst på (enligt mig själv), utöver late-game lirandet. Till skillnad från dig Nico, som nästan enbart är en starter och en väldigt duktig sådan ihop med Wadman, men inte någon mid-game lirare, late-game har jag aldrig sett dig i så det tänker jag inte uttala mig om.

Kan vi fokusera krigandet in-game nu? Vill även passa på att tacka SuSa med Tinglo i spetsen, för en underbar sponsring av min obf ranking under gårdagen :) Ny dag, nya möjligheter idag - får se om det lyckas lika bra emot min by under dagen som gårdagen.
 

DeletedUser

Guest
Tycker personligen jag lyckats rätt bra denna värld. För att vara en rimmstart, vilket aldrig varit min starka sida och framförallt inte starter överhuvudtaget och nu går det bara bättre, när jag kommer in i den fas av spelet jag älskar mest och alltid varit bäst på (enligt mig själv), utöver late-game lirandet. Till skillnad från dig Nico, som nästan enbart är en starter och en väldigt duktig sådan ihop med Wadman, men inte någon mid-game lirare, late-game har jag aldrig sett dig i så det tänker jag inte uttala mig om.

Kan vi fokusera krigandet in-game nu? Vill även passa på att tacka SuSa med Tinglo i spetsen, för en underbar sponsring av min obf ranking under gårdagen :) Ny dag, nya möjligheter idag - får se om det lyckas lika bra emot min by under dagen som gårdagen.

du kanske lyckats bra på den här världen, men om f.a.n ger sig på er lär ni få uppförsbacke, och alla vet vart du tar vägen då
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Oj vilket roligt krig ni får kriga.

Öppna mot F.A.N så slipper dom få överraskningsmomentet på er ;) Dessutom så är deras byar säkerligen 'lättare' vilket gynnar er i längden.

Kom ihåg, den som erövrar flest byar Totalt vinner ;) Ellerhur dollars :rolleyes:

Rapsi mot adam, vem vinner. Sätter mina slantar på den enda spelaren som Kan spela tw. (You know who)

Lycka till
 

DeletedUser

Guest
Tycker personligen jag lyckats rätt bra denna värld. För att vara en rimmstart, vilket aldrig varit min starka sida och framförallt inte starter överhuvudtaget och nu går det bara bättre, när jag kommer in i den fas av spelet jag älskar mest och alltid varit bäst på (enligt mig själv), utöver late-game lirandet. Till skillnad från dig Nico, som nästan enbart är en starter och en väldigt duktig sådan ihop med Wadman, men inte någon mid-game lirare, late-game har jag aldrig sett dig i så det tänker jag inte uttala mig om.

Kan vi fokusera krigandet in-game nu? Vill även passa på att tacka SuSa med Tinglo i spetsen, för en underbar sponsring av min obf ranking under gårdagen :) Ny dag, nya möjligheter idag - får se om det lyckas lika bra emot min by under dagen som gårdagen.

Jodå du har iafl gjort det bra sen du hoppade in på Puppies antar jag. Starten var väl inte sådär bra ;)

Hur kan du säga att jag nästan enbart är en starter när du inte sett mig i mid/late? Jag lirade v18 med Wadman och där slutade vi 2a, diverse topplaceringar på hp de senaste världarna så är väl inte helt pjåkig på mid/late enligt mig själv, men håller med om starten då det är de jag gillar mest. Blir så jobbigt att farma när man sitter på 300byar.

Absolut kör vi på krigandet, tråkigt du ligger så långt bort bara.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
tycker inte man skall klaga på någon utav sidorna då susa gör ett riktigt fint jobb! likaså OnC.

Ett väldigt roligt krig och deltaga i måste jag säga :)

Kriga väl!
Start
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Utöver det faktum att jag spelat på Puppies sen kontot startade, så var du nästan rätt ute i kontots prestation. Sen sa jag, att det var en bra start för att vara mig i rimmstart. Why point the obvious liksom? Har aldrig kallat mig starter, eller early-game spelare. Är bättre i mid-/lategame.

V18 gick bara till mid-game och aldrig till late-game, late-game har vi inga världar som kommit till sedan värld sju eller värld tio. Beroende på vilken definition man har på var gränsen mellan early/mid och mid/late går. Så hp rundor vet jag inte om man kan kalla late-game, det är early game all the way i princip och early mid-game.

Åh, expertkommentator Henrik har talat. Sätter 5k prem på motsatsen till vad han än gissat på.

du kanske lyckats bra på den här världen, men om f.a.n ger sig på er lär ni få uppförsbacke, och alla vet vart du tar vägen då

Ja, för jag är ju den som är känd för att lämna skeppet först, absolut - du har helt korrekt mr fakenick. Kolla fakta från senaste världarna jag spelat, innan du yttrar dig. Har aldrig krigat i överläge, utan konstant i underläge poäng- och bymässigt och ofta i gangbangs emot stammarna jag spelar i och då fått sitta i princip dygnet runt. Är det konstigt om man inte orkar med det till sist? Nej precis. Sedan ska man inte glömma faktumet att det är individuellt hur långt man orkar pressa kroppen, så alla är vi olika i hur bristningsgränsen fungerar. Men värld 14, värld 16, värld 12, värld 18, värld 10 och värld 3 och värld 9. Ingen av de världarna var jag först att lämna stammen eller sluta spela i. V21 var jag inte först att lämna heller, hp-rundor räknas inte in riktigt tycker jag och där har jag inte ens varit med i något större krig utöver hp2 under kontot snelakattenklappar där vi krigade solo emot i princp hela världen ett tag. Get your facts right, you noob.
 

DeletedUser

Guest
Utöver det faktum att jag spelat på Puppies sen kontot startade, så var du nästan rätt ute i kontots prestation. Sen sa jag, att det var en bra start för att vara mig i rimmstart. Why point the obvious liksom? Har aldrig kallat mig starter, eller early-game spelare. Är bättre i mid-/lategame.

V18 gick bara till mid-game och aldrig till late-game, late-game har vi inga världar som kommit till sedan värld sju eller värld tio. Beroende på vilken definition man har på var gränsen mellan early/mid och mid/late går. Så hp rundor vet jag inte om man kan kalla late-game, det är early game all the way i princip och early mid-game.

Jodå du har gått bra i rimmen då, creds till dig, men inte svårt att växa på som du gjort när man är säker från enda "farliga" stammen nära sig, OnC.

Då världarna är utformade som dom väl är räknas väl det som mid/late när hemligheterna väl släpps, men håller med dig om att de inte är samma sak men trots detta har jag överlevt men inte du? Orkar inte käfta med folk längre men fakta gällande de senaste världarna talar sitt tydliga språk enligt mig.

Aja, dags att tagga inks:)

Puss och ha en underbar helg allihop! :)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
nico är ju sjuk grym ju hihi <3 han är ingen starter utan underbar sötpunke, ibland blir han lite sur och blir arg men de blir väl jag med :) puss på dig :**
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Jodå du har gått bra i rimmen då, creds till dig, men inte svårt att växa på som du gjort när man är säker från enda "farliga" stammen nära sig, OnC.

OnC och jag hade ingen dialog överhuvudtaget early in the world. Av den enkla anledningen att jag ville hålla det annonymt om vem som spela kontot så mycket som möjligt, innan jag hann få upp byar och trupper nog att eventuellt kunna motstå ett anfall av OnC då ursprungliga syftet var att joina OBEY och slakta OnC, det var MIN illusion innan jag starta världen. Då jag var less på OnC ledningen, deras sätt att spela och det konstanta rövslickandet som pågick på den tiden för allt och alla, och den bristande samarbetsförmågan. JAG var less och var ute efter att vara med och sänka dem, sen kom mergen med OBEY och min hämndlusta blev snabbt tillintetgjord och mina co's önskan att joina OnC övetalade mig. Idag sitter jag i OnC och trivs som fisken i vattnet :)
 

DeletedUser

Guest
Utöver det faktum att jag spelat på Puppies sen kontot startade, så var du nästan rätt ute i kontots prestation. Sen sa jag, att det var en bra start för att vara mig i rimmstart. Why point the obvious liksom? Har aldrig kallat mig starter, eller early-game spelare. Är bättre i mid-/lategame.

V18 gick bara till mid-game och aldrig till late-game, late-game har vi inga världar som kommit till sedan värld sju eller värld tio. Beroende på vilken definition man har på var gränsen mellan early/mid och mid/late går. Så hp rundor vet jag inte om man kan kalla late-game, det är early game all the way i princip och early mid-game.

Åh, expertkommentator Henrik har talat. Sätter 5k prem på motsatsen till vad han än gissat på.



Ja, för jag är ju den som är känd för att lämna skeppet först, absolut - du har helt korrekt mr fakenick. Kolla fakta från senaste världarna jag spelat, innan du yttrar dig. Har aldrig krigat i överläge, utan konstant i underläge poäng- och bymässigt och ofta i gangbangs emot stammarna jag spelar i och då fått sitta i princip dygnet runt. Är det konstigt om man inte orkar med det till sist? Nej precis. Sedan ska man inte glömma faktumet att det är individuellt hur långt man orkar pressa kroppen, så alla är vi olika i hur bristningsgränsen fungerar. Men värld 14, värld 16, värld 12, värld 18, värld 10 och värld 3 och värld 9. Ingen av de världarna var jag först att lämna stammen eller sluta spela i. V21 var jag inte först att lämna heller, hp-rundor räknas inte in riktigt tycker jag och där har jag inte ens varit med i något större krig utöver hp2 under kontot snelakattenklappar där vi krigade solo emot i princp hela världen ett tag. Get your facts right, you noob.


Haha vad du är gullig! Men snälla lilla rara gumman, var det inte du som pratade mycket och sedan lämnade slagsfältet med svansen mellan benen i värld1? Snälla lilla rara gumman....
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
jadu Adam det är ju inte direkt svårt att ligga längst bak och inte behöva oroa sig för adels eller ens rens eftersom ingen drar sina rens så långt bak;)


men visst vill du fortsätta tro att du är bra ska jag inte ta det ifrån dig;)
ta ett frontkonto mot mig så kan vi ju ta och kriga istället :)


och så kommer det komma kommentarer om bla bla du dödade några nukes för mig ^^
och ja det gjorde du, för jag somnade om när jag ställt klockan och skulle ducka :)

så inget att ens nämna här nu är du snäll
 
Topp