SuSa mergar med OnC

DeletedUser

Guest
Krigsförklaringen kom, och med den det ständiga förbannade skitsnacket om hit och dit och vem som gjort vad eller inte!

snälla rara sluta förstör alla trådar och håll en god ton istället, det är dom 2 största stammarna på världen som möts men det känns som ett möte i björnligehockey där grabbar på 8 år som precis lärt sig ett par fräcka ord ska skrika "elaking" till den andre och sko sig lycklig efteråt !

Håll tråden ren från skitsnack om vad som varit och inte varit är ni snälla, och vill nu OnC komma med en form av mot-krigsförklaring så snälla låt era ledare slänga in den och tysta allt sånt här skitsnack, för sånt här är det folk förlorar respekten för om nått !

eller just det, det var den gången som nån förolämpade sin motståndare och vann enbart på grund av det!!!!

Släpp nu skitsnacket och gå ingame med er, för 2 så här stora stammar bör dom flesta ha 1000tals inks att behandla redan så fattar inte ens att ni har tid till detta tjafs.
 
Reaktionspoäng
0
Måste säga att det är sååå trist att läsa en massa pajkastning på externa. Inte konstigt man drar sig för att skriva här inne.

Varför kan inte alla vara snälla och gulliga mot varandra fast man krigar ingame? Jaja, det kommer jag aldrig få svar på, det vet jag. Det är ju ett krigs spel, så då måste man hata dem man krigar mot. Jag lyckas sällan med det faktiskt :(
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Så var det ju inte ett krig som utkämpas av Susa och OnC

Utan SuSa mot gangbang united, (OnC LAGRAD och Exc) :D

Hälsningar
DDnoc
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Lägg ner pajkastningen och gå ingame med er istället =) Någon kan väl uppdatera statistiken lite då och då och någon kan väl göra en ny krigstråd för lite mer vänliga kommentarer och trevligt spelade =)
Låt bäste stam/stammar vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Blir nog 3 stammar mot 3 stammar inte sant? FNE-TOO2-SuSa vs OnC-Lagrad-Exc eller missa jag något? ;)

MvH någon

Jag tror inte att du är "någon", däremot önskar du nog det.

Hursom så nej, SuSa krigar inte tillsammans med TOO2 eller FNE. Däremot har OnC skickat sina lakejer på TOO2, både Exc och Lagrad.
så mesigt att det är kul tom.

aja lycka till återigen.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till båda stammar, då man har vänner i både OnC och SuSa..
Får dock hålla tummarna för den stam man var i ifrån början... OnC..
Tyvärr insåg jag att tiden inte fanns till men följer er med glädje.. OnC!

Kriga på.. och er som whinar.. lär er diplomati istället... kolla på tidigare världar där samma whine förekommer.. så kanske ni lär er något.
Nuff Said.

- B
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC

Timeframe: 14/04/2013 00:00:00till17/04/2013 07:34:53

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 86
Sida 2: 87
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 8
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 655,741
Sida 2: 558,967
Skillnad: 96,774

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 108,392
Sida 2: 67,946
Skillnad: 40,446

chart


SuSa vs GangBang United.

Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC, Exc, Lagrad

Timeframe: 14/04/2013 00:00:00till17/04/2013 07:34:53



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45
Sida 2: 10
Skillnad: 35

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 381,693
Sida 2: 86,614
Skillnad: 295,079

chart
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Ryktas att OnC skitit i det blå skåpet... nu är det kört grabbar :D
 

DeletedUser

Guest
SuSa vs GangBang United.

Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC, Exc, Lagrad

Timeframe: 14/04/2013 00:00:00till17/04/2013 07:34:53



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45
Sida 2: 10
Skillnad: 35

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 381,693
Sida 2: 86,614
Skillnad: 295,079

chart

Ursäkta men läs trådens första inlägg, Susa förklarar krig mot OnC ! alltså är stats mellan Susa och OnC endast intressant här, du får gärna skapa en ny tråd. Tack
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Finner det ytterst relevant då de faktiskt hoppat in i kriget. Känns snarare som spamm att ha flera antal trådar eller?O_O

*SuSa vs OnC
*SuSa vs Exc
*SuSa vs Lagrad
*SuSa vs GangBang United

Du kanske tycker annorlunda:confused:
 

wafa

Member
Reaktionspoäng
0
Finner det ytterst relevant då de faktiskt hoppat in i kriget. Känns snarare som spamm att ha flera antal trådar eller?O_O

*SuSa vs OnC
*SuSa vs Exc
*SuSa vs Lagrad
*SuSa vs GangBang United

Du kanske tycker annorlunda:confused:

Detta är det sista jag kommer säga i detta.

Exc och Lagrad förklarar krig mot TOO-familjen pga deras rekrytering av FNE-medlemmar.
SuSa säger upp sin IAP med Exc och börjar anfalla direkt efter uppsägningstidens slut
Exc fortsätter köra på mot TOO2 dock med minskad takt pga de ökade mängderna inkommande från SuSa.
Exc börjar anfalla tillbaka mot SuSa samtidigt som vi fortsätter mot TOO2.
SuSa och OnC börjar kriga.
SuSa och Lagrad börjar kriga.

Som du ser började SuSa anfalla Exc, inte tvärt om.

Det ser ut som ett världskrig:
TOO-familjen (565+805 byar) och SuSa (2306 byar)
Totalt: 3676 byar
3 stammar
Vs
OnC (2939 byar), Lagrad (1073 byar) och Exc (402 byar)
Totalt: 4414 byar
3 stammar

Får jag nu be er att sluta gnälla och börja kriga?
SuSa om några är de absolut sista som ska skrika "Gangbang" då de hoppade in på TOO's sida i kriget mot oss.
Inget ont mot TOO dock, de krigar och krigade på ensamma långt innan SuSa såg sin chans.
Sällan har någon vunnit ett krig genom att gnälla på att motståndarna är fler.
Det är ju detta som är charmen med TW - att försöka förutse vad ens handlingar kommer resultera i, att sköta sina kort rätt och att se till att inte fläcka ned sitt namn - och självklart, att bevisa sitt värde i strid!

Tack för ordet
/Wafa aka Mjölner
 

Turnisse

Member
Reaktionspoäng
0
Detta är det sista jag kommer säga i detta.

Exc och Lagrad förklarar krig mot TOO-familjen pga deras rekrytering av FNE-medlemmar.
SuSa säger upp sin IAP med Exc och börjar anfalla direkt efter uppsägningstidens slut
Exc fortsätter köra på mot TOO2 dock med minskad takt pga de ökade mängderna inkommande från SuSa.
Exc börjar anfalla tillbaka mot SuSa samtidigt som vi fortsätter mot TOO2.
SuSa och OnC börjar kriga.
SuSa och Lagrad börjar kriga.

Som du ser började SuSa anfalla Exc, inte tvärt om.

Det ser ut som ett världskrig:
TOO-familjen (565+805 byar) och SuSa (2306 byar)
Totalt: 3676 byar
3 stammar
Vs
OnC (2939 byar), Lagrad (1073 byar) och Exc (402 byar)
Totalt: 4414 byar
3 stammar

Får jag nu be er att sluta gnälla och börja kriga?
SuSa om några är de absolut sista som ska skrika "Gangbang" då de hoppade in på TOO's sida i kriget mot oss.
Inget ont mot TOO dock, de krigar och krigade på ensamma långt innan SuSa såg sin chans.
Sällan har någon vunnit ett krig genom att gnälla på att motståndarna är fler.
Det är ju detta som är charmen med TW - att försöka förutse vad ens handlingar kommer resultera i, att sköta sina kort rätt och att se till att inte fläcka ned sitt namn - och självklart, att bevisa sitt värde i strid!

Tack för ordet
/Wafa aka Mjölner



Det känns som om detta stämmer ganska bra!
Men hur krigen börjar kvittar ju egentligen.... Detta är ju ändå ett relativt jämt krig och jag tycker inte att någon sida kan klaga!

Nu är det ju upp till bevis, vilka som kan kriga och inte! vilka som har rätt i hur krigen startade kvittar ju som sagt! Troligtvis spelar alla stamar för sin stams bästa och då är det ju självklart att t.ex susa måste kliva in på TOO2 sida i söder, då det är viktigt för dom att inte TOO2 tappar för mycket där!
Sedan kan man ju se det som självklart att Exc får hjälp i sin tur då det är viktigt för andra stamar att dom inte tappar för mycket!
Och att OnC och susa skulle mötas var ju också ganska så klart. Och båda sidor har ju bara försökt skapa så bra förutsättningar som möjligt för sig själva!

Så nu hoppas jag på ett spännande krig framöver! Jag hoppas även att alla tar det på rätt sätt och inser att det är ett spel och inte tar anfall personligt......
Vafan man måste ju kunna anfalla sin bästa kompis i ett spel och ändå hålla humöret uppe!!! Själv har jag blivit ner köttad många gånger men inga sura miner för det! Då får man bara bita ihop och fundera ut hur man skall kuna ge igen lite på rätt sätt med lite kul krigande!!
 

Demonknight

New Member
Reaktionspoäng
0
Detta är det sista jag kommer säga i detta.

Exc och Lagrad förklarar krig mot TOO-familjen pga deras rekrytering av FNE-medlemmar.
SuSa säger upp sin IAP med Exc och börjar anfalla direkt efter uppsägningstidens slut
Exc fortsätter köra på mot TOO2 dock med minskad takt pga de ökade mängderna inkommande från SuSa.
Exc börjar anfalla tillbaka mot SuSa samtidigt som vi fortsätter mot TOO2.
SuSa och OnC börjar kriga.
SuSa och Lagrad börjar kriga.

Som du ser började SuSa anfalla Exc, inte tvärt om.

Det ser ut som ett världskrig:
TOO-familjen (565+805 byar) och SuSa (2306 byar)
Totalt: 3676 byar
3 stammar
Vs
OnC (2939 byar), Lagrad (1073 byar) och Exc (402 byar)
Totalt: 4414 byar
3 stammar

Får jag nu be er att sluta gnälla och börja kriga?
SuSa om några är de absolut sista som ska skrika "Gangbang" då de hoppade in på TOO's sida i kriget mot oss.
Inget ont mot TOO dock, de krigar och krigade på ensamma långt innan SuSa såg sin chans.
Sällan har någon vunnit ett krig genom att gnälla på att motståndarna är fler.
Det är ju detta som är charmen med TW - att försöka förutse vad ens handlingar kommer resultera i, att sköta sina kort rätt och att se till att inte fläcka ned sitt namn - och självklart, att bevisa sitt värde i strid!

Tack för ordet
/Wafa aka Mjölner

Jag tänker inte avslöja något om detta men det jag vet är att detta inte är riktigt sant
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Detta är det sista jag kommer säga i detta.

Exc och Lagrad förklarar krig mot TOO-familjen pga deras rekrytering av FNE-medlemmar.
SuSa säger upp sin IAP med Exc och börjar anfalla direkt efter uppsägningstidens slut
Exc fortsätter köra på mot TOO2 dock med minskad takt pga de ökade mängderna inkommande från SuSa.
Exc börjar anfalla tillbaka mot SuSa samtidigt som vi fortsätter mot TOO2.
SuSa och OnC börjar kriga.
SuSa och Lagrad börjar kriga.

Som du ser började SuSa anfalla Exc, inte tvärt om.

Det ser ut som ett världskrig:
TOO-familjen (565+805 byar) och SuSa (2306 byar)
Totalt: 3676 byar
3 stammar
Vs
OnC (2939 byar), Lagrad (1073 byar) och Exc (402 byar)
Totalt: 4414 byar
3 stammar

Får jag nu be er att sluta gnälla och börja kriga?
SuSa om några är de absolut sista som ska skrika "Gangbang" då de hoppade in på TOO's sida i kriget mot oss.
Inget ont mot TOO dock, de krigar och krigade på ensamma långt innan SuSa såg sin chans.
Sällan har någon vunnit ett krig genom att gnälla på att motståndarna är fler.
Det är ju detta som är charmen med TW - att försöka förutse vad ens handlingar kommer resultera i, att sköta sina kort rätt och att se till att inte fläcka ned sitt namn - och självklart, att bevisa sitt värde i strid!

Tack för ordet
/Wafa aka Mjölner

Det händelse förlopp du beskriver stämmer mycket väl.

Men jag fattar inte hur du får det till ett världskrig? Hur kan du sätta TOO familjerna in i världskriget? De krigar mot LAGRAD och EXC.
Vi startade aldrig krig mot exc, vi rensade bara ut inne i vårt område. :rolleyes:

Om vi ska resonera på det viset kan vi säga att det är OnC, Lagrad, Exc, Tdome, West alliansen (eller vad de heter) osv då de "försöker"sticka åt sig lite byar då och då. Men viktigast av allt KRIOS eftersom att de krigar mot DT som tydligen är allierade med SuSa då de krigar mot OnC

Sen skulle det vara SuSa, TOO-familjen, LAW, DT osv osv

Det skulle på något sätt bildas två gigantiska nätverk som inte bara krigar mot varandra utan även sig själva.

Uppenbarligen tycker du inte om mig eftersom du indirekt beskyller mig för att gnälla?
Vart är min gnäll? Min förra post som du så vackert citerade? Pff skitsnack.

Tydligt vilket parti du valt och förespråkar.
Samma gäller saaaandens senaste post.
Ni försöker och faktiskt lyckas skriva en post på ett städat, akademiskt sätt, många går säkerligen på det men jag köper det inte bara.

Tar man en titt under fasaden så genomsyrar ditt inlägg en enda stor paj i riktning mot mig och andra SuSa spelares ansikten.

I stora drag, du kastar pajen och flyr rummet. :awsm:

Hälsningar
Donita Dunes
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Finner det ytterst relevant då de faktiskt hoppat in i kriget. Känns snarare som spamm att ha flera antal trådar eller?O_O

*SuSa vs OnC
*SuSa vs Exc
*SuSa vs Lagrad
*SuSa vs GangBang United

Du kanske tycker annorlunda:confused:

Vill härmed bestämt poängtera och förtydliga att SuSa ser ytterst allvarligt på spam.
Det spammas ALLDELES för lite och SuSa ser som sin plikt att berika världen med diverse trådar och irrelevant klotter. Alltså är det kanske inte helt fel med de ovan förslagna trådarna.
:cool:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Varför gnäller SuSa om gangbang, när SuSa är den part som förklarat krig emot såväl Exc som OnC? För det var faktiskt SuSa som valde att förklara krig, som slog sig för bröstet offentligt om att nu var det krig som gällde. Men det är intressant, hur man förklarar krig emot flera stammar och sen väljer att gnälla över gangbang, ute på forumet. Pinsamt är ordet. Men ha ett trevligt krig, alla stridande parter. :)

Sedan hör inte statsen med Exc och Lagrad hit, då tråden handlar om OnC vs SuSa. Vill ni ha andra stats, starta en ny tråd. Då det är ett helt annat krig.
 

MultiZnK

Member
Reaktionspoäng
4
Fast det är la inget världskrig ännu, eller? Tänkte mer på att de mindre stammarna som skulle vara med på ett gangbang har sina egna krig och problem just nu, eller så har Exc och Lagrad slutat anfalla TOO2 och gett sig på SuSa det kommer förklara min fråga, fast de tror jag icke de har gjort.

Inte kollat TWStats eller något än, är för lat idag.
 

misslover

Member
Reaktionspoäng
0
Alla LoL spelare ni tog in då? Hmm. ;) Ni ninjar spelare istälet och mutar er till att spelare ska backstabba sina stammar så fort ni börjar få det lite jobbigt. Vet inte riktigt vad jag tycker värst om egentligen, utöver de fega spelarna som väljer att hellre byta sida än att stanna kvar med sin stam och antingen gå under med den, framför att joina fienden och krossa sina f.d. stamvänner.


Padox är söt :) Bara du som är avundsjuk ;)
 
Topp