SuSa mergar med OnC

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Skämt å sido

Med- & motspelare på värld 21.

Toppen har länge stått stilla. Omvärlden har länge hetsat. Toppduon har avvaktat - Och avvaktat, och avvaktat, och avvak...

...Nog nu.

För er som inte har läsglasögonen på er:

Superspammarna, SuSa, förklarar härmed krig gentemot Orginalnickers.com, OnC.

Vi har tröttnat på er sedan länge. Nu var bästa tidpunkten för ett någorlunda rättvist anfall, verkade ni tycka iallafall?
Nedan har ni den obligatoriska pretentiösa walloftext'en som medföljer ett sånt här krig, för er som bryr er;



Dåtid:
Stammen SuSa var ingenting. En plupp på kartan, en obetydlig fläck, men som genom åtskilliga världar visat vad vi går för!, toppstriderna har länge varit våra och vi hoppas fortsätta i samma spår! Numera gattar folk ihop sig för att slå ut oss tidigt, vi är ett för stort hot.

Superspammarna glömmer inte.

Till slut, så händer något. den förutbestämda tiden för IaP mellan SuSa och OnC går ut och förnyas inte. ett krig ligger redan nu nära. men SuSa som redan krigar för fullt blir återigen ganbangade av ytterligare en stam. LoL

Superspammarna glömmer inte.

Kriget mot LoL avslutas och SuSa börjar rusta, för de vet att kriget snart är på ingång. man rensar upp delarna av LoL som är kvar och väntar.

Superspammarna glömmer inte.

Under väntans tid börjar OnC plocka byar utav LoL spelare som SuSa knäckt, detta gillas inte med det struntar OnC i.
de plockar allt de kan i sin väg. De plockar även byar inne i SuSa spelarnas cluster.

Superspammarna glömmer inte.

SuSa svarar genom att adla byar inne i OnC cluster och plötsligt är det vi som provocerar? konstigt det där.
flera tillfällen där försök gjorts att smutskasta oss. men det hjälper inte!

Superspammarna glömmer inte.

frontkontot Saintwanderer blir utan spelare, det kickas och har en kö från OnC sittandes på kontot. OnC gör klart sina adlar och tömmer hela kontot på Nocturnes frontbyar. SuSa anfaller tillbaks på Saintwanderer (som längre inte är i OnC)

och återigen har VI provocerat?

Superspammarna glömmer inte.


Vi spolar fram till nutid - Och har fått nog.

Det är en rad incidenter där OnC:s egocentriska syn på omvärlden har drabbat Superspammarna, och här kastas handsken.

Upp till bevis, OnC.
Vi tröttnar inte, vi slutar inte, vi förlorar inte. Ni har samlat ihop er en tillräcklig summa dålig karma, för att permanent få stå ut med det myggbett som aldrig går bort. Klia bäst ni vill, för nu kommer vi.


God jakt, god slakt !!

Mvh
SuSa
 

DeletedUser

Guest
:)
en klockren analys! bra jobbat!

ska bli väldigt spännande o se om någon i OnC kan rapa ur sig några floskler o ditt eller datt.

eller kanske komma med några spetsfundiga förklaringar om hur de ser på saken :)
 

DeletedUser

Guest
god jakt å härlig slakt.

lycka till alla i OnC, ni kommer behöva det :)
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
Mycket bra skrivet så sant som det är sagt.
Säger bara schack och undrar vem som blir matt:)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Padox, utöver att du totalt gjort en copycat modell av Somalia For Fn's tråd i V1 forumet där -SK- krigsförklarade DH, så är kriget ett faktum. Dock får du stort IG denna gång, för så bristande kreativitet att du tvingas ta till redan existerande krigsförklaringsmodeller för att göra en tråd där du och dina vänner kan sitta och försöka slå er på bröstet.

Så till er som tyckte det var bra skrivet, är det rent plagiat av denna tråd. Så, ta inte äran för att du lyckas kopiera något - som andra har slitit med att skriva ihop en gång i tiden. ;)
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
sen låter de som att du har kört i susa från starten, när du skriver det. sen kan de beror på vad man menar med gangbang fler stammar va mot susa då va det gangbang.
 

DeletedUser

Guest
Bra krigsförklaring. Tämligen subjektiv, men vad mer kan man förvänta sig av en enkel tw-spelare. En sak som gnager i mig är dock varför det är Padox, som suttit i stammen i en månad eller något sådant, som gör den officiella krigsförklaringen?
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Orkade inte ens läsa allt men tröttnade på susa så fort jag såg ni fanns på denna världen då jag vet hur fegt och tråkigt ni jämt spelar och därmed får alla anpassa sig efter erat jäkla piss spelande.
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
bra krigsförklaring. Tämligen subjektiv, men vad mer kan man förvänta sig av en enkel tw-spelare. En sak som gnager i mig är dock varför det är padox, som suttit i stammen i en månad eller något sådant, som gör den officiella krigsförklaringen?


hahahahahaha
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Padox, utöver att du totalt gjort en copycat modell av Somalia For Fn's tråd i V1 forumet där -SK- krigsförklarade DH, så är kriget ett faktum. Dock får du stort IG denna gång, för så bristande kreativitet att du tvingas ta till redan existerande krigsförklaringsmodeller för att göra en tråd där du och dina vänner kan sitta och försöka slå er på bröstet.

Så till er som tyckte det var bra skrivet, är det rent plagiat av denna tråd. Så, ta inte äran för att du lyckas kopiera något - som andra har slitit med att skriva ihop en gång i tiden. ;)



japp det står jag för;)
anledningen till det var att klockan var 1 på natten och jag hade skola dagen därpå:)
så lite ont om tid


spelar ju ingen större roll igentligen ^^
det viktiga är att kriget är ett faktum och nu ska vi ha roligt ;)


ännu en av anledningarna till att jag tog den är för att jag lirade i -SK- och SFFN skriver så fint!;)

sedan behöver jag väll inte påpeka att hela storyn är ändrad? eller hur?
den mallen passade perfekt till allt som hänt här på V.21 :)

NU kör vi SuSa!
 
Senast ändrad:

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Bra krigsförklaring. Tämligen subjektiv, men vad mer kan man förvänta sig av en enkel tw-spelare. En sak som gnager i mig är dock varför det är Padox, som suttit i stammen i en månad eller något sådant, som gör den officiella krigsförklaringen?



vad som händer inom stammen är SuSas ensak och inte din va?;)
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: SuSa
Sida 2:
Stammar: OnC

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 48
Sida 2: 48
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 7
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 380,237
Sida 2: 329,485
Skillnad: 50,752

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 77,525
Sida 2: 64,696
Skillnad: 12,829

chart





Lite stats i början av kriget!:)
 

DeletedUser

Guest
riktigt bra skrivit, och hoppas detta krig blir roligt och må bästa stam vinna,

vill bara varna er onc medlemmar att tinglo hade ett litet möte med oss i susa och det blev inspelat och ser ut såhär http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs rekommenderas att titta på hela för att förstå meningen med videon och i slutet så står det en intressant mening, skämt och sido må bästa stam vinna :)
 

DeletedUser

Guest
Orkade inte ens läsa allt men tröttnade på susa så fort jag såg ni fanns på denna världen då jag vet hur fegt och tråkigt ni jämt spelar och därmed får alla anpassa sig efter erat jäkla piss spelande.

haha ja det är ju vi som mergar med alla stammar vi inte lyckas slå :thinking: tööööööööönt
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
haha ja det är ju vi som mergar med alla stammar vi inte lyckas slå :thinking: tööööööööönt

Alla LoL spelare ni tog in då? Hmm. ;) Ni ninjar spelare istälet och mutar er till att spelare ska backstabba sina stammar så fort ni börjar få det lite jobbigt. Vet inte riktigt vad jag tycker värst om egentligen, utöver de fega spelarna som väljer att hellre byta sida än att stanna kvar med sin stam och antingen gå under med den, framför att joina fienden och krossa sina f.d. stamvänner.
 

DeletedUser

Guest
Alla LoL spelare ni tog in då? Hmm. ;) Ni ninjar spelare istälet och mutar er till att spelare ska backstabba sina stammar så fort ni börjar få det lite jobbigt. Vet inte riktigt vad jag tycker värst om egentligen, utöver de fega spelarna som väljer att hellre byta sida än att stanna kvar med sin stam och antingen gå under med den, framför att joina fienden och krossa sina f.d. stamvänner.

ja ni kan ju merga med hela världen och sedan ganga oss :)

fast nej, de har ni ju redan gjort :thinking:
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
Alla LoL spelare ni tog in då? Hmm. ;) Ni ninjar spelare istälet och mutar er till att spelare ska backstabba sina stammar så fort ni börjar få det lite jobbigt. Vet inte riktigt vad jag tycker värst om egentligen, utöver de fega spelarna som väljer att hellre byta sida än att stanna kvar med sin stam och antingen gå under med den, framför att joina fienden och krossa sina f.d. stamvänner.




Nu är det så att både jag och malz sökte frivilligt till SuSa och fick gå igenom en stenhård kontroll innan vi kom in!:)
så där har du fel
 

diavolo.II

Active Member
Reaktionspoäng
36
Ni hade inte behövt bli gangbangade om ni inte börjat attackera oss.

Haha de planerna hade ni gillrat upp en lång tid innan att det kom nu vill säkert ni i exc tro har att göra med er, dessvärre har jag svårt att tro det då OnC bara tänker på sig själva. Är man dum nog o inte se det ja.. då förtjänar man sin undergång! :)
 
Topp