Stribe upplöst!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
I ett försök att vara opartisk; det fuskas inte från admins eller moderatorers sida, inte nu för tiden. Inte heller särskilt lätt att fuska (om de nu skulle vilja det) då de högre uppsatta hela tiden ser vad man gör. Ville bara säga det

Och i övrigt skulle jag gärna följt med Stribe på deras resa och sluppit den här skiten. Folk som anfaller en under påsk när man har massa gäster, vad är det för stil? ;)
Bra att ni kan glömma skiten som varit då det inte är någon nytta till att älta det fram och tillbaka. Önskar er lycka till i livet, det kommer förmodligen att bli ett rikare liv utan detta spel

Brightside:
Klart du ska vara opartisk och inte kan anklaga mods/tw crew, då skulle du åka ut med huvudet före..
men hade det varit ett rättvist system så hade alla adm/mod inte fått spelat på .Se, på någon värld.. helst inte haft nån sorts relation, för att skapa det bästa klimatet, men detta är omöjligt, det vet även jag..

men du måste förstå att även fast ni försöker hålla er opartiska så sätter ni inte samma hårda straff på vänner för samma brott som en annan simpel spelare skulle få.. så funkar man inte.. och många av adm/mod har spelat med ett stort gäng spelare i olika världar..
vilket gör vänskaps kretsen stor.. så även fast man inte spelar på en viss värld, så har man känningar..
 
Senast redigerad av en moderator:

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Det är illa att ni uppfattar att vi i teamet är partiska samt att era investeringar i premium har varit bortkastade pga. detta.

Tobie du kommer med anklagelser om att vissa slipper undan straff medans somliga blir straffade hårt. Då kan jag lova dig att jag straffar samtliga fuskare och det lika hårt.
Om någon har sluppit undan så är det antagligen för att du inte rapporterat det eller att det inte funnits tillräckliga bevis (kanske den du misstänkte var oskyldig?).

Sen vet jag att ni i Stribe var ytterst missnöjda med att en utav era spelare åkte fast för regelbrott kort innan ni upplöste stammen. Men tyvärr så är det faktiskt så att vi kommer att upptäcka era regelbrott.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp