Stribe upplöst!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej!

Jag vill härmed deklarera att SpidersTribe(Stribe) har slutat som stam på V3.

Vi slutar när vi har som roligast. Jag tänker inte sitta här och kasta skit på folk och stammar. Däremot vill jag hylla några. Vill först hylla DVH för det otroligt roliga samarbetet vi haft så länge nu. Ni är helt underbara som spelare. Vill plocka fram de som gett mig massa skratt och helt vansinniga stunder. tnt-AoL,Hemsk,Danne69power och Punkan. Ni är grymma!!
Ett tack till Yocci med. Du vet skälen. ;)

Till sist vill jag tacka min forna stam och dess medlemmar. Ni är de bästa krigarna som finns och kommer ge fiender på andra världar ett helvete. Love you all.

Blir mycket grått nu. ;)

Over and out

Spiderweb
 

DeletedUser

Guest
Det har varit ett kul tid! Allt har sitt slut, men jag är en stolt Spindel som tackar för tiden i Stribe!

Tack alla stammisar som gjort tiden så rolig, och tack Anders som axlat vår stam som ledare!

Lycka till alla andra på värld 3!
 

DeletedUser

Guest
Så det gick inte att stoppa :(

Jaja, ni får ha det så roligt, om ni någonsin får för er att börja på någon annan värld, hör av er så kan jag väl visa er hur proffsen spelar ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag sällar mig till föregående talare och instämmer med dem, det har varit en ära och ett privilegium.

Jag skickar en sista hälsning till mina vänner här på tw, ni vet vilka ni är.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det har varit en stor ära att ha fått spela i Stribe, tack allihopa för denna tid.
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Vill gratulera CAF2 för en förkrossande seger. Nog var detta ej möjligt utan mash o elite, men denna segern va nog större än många kunnat önska sig.

14.000 Barbarbyar? rätt fint segerbyte. Undras hur dom ska fördelas ^^

Söderalliansen har nu krossat en fiende, nu är de väl bara 2 kvar? ajaj säger ja då...

Stribe, ni har kämpat väl. Förstår igentligen inte varför ni gett upp så lätt, men men de kanske tar för mycket på en o kriga konstant.
 

DeletedUser

Guest
Vill gratulera CAF2 för en förkrossande seger. Nog var detta ej möjligt utan mash o elite, men denna segern va nog större än många kunnat önska sig.

14.000 Barbarbyar? rätt fint segerbyte. Undras hur dom ska fördelas ^^

Söderalliansen har nu krossat en fiende, nu är de väl bara 2 kvar? ajaj säger ja då...

Stribe, ni har kämpat väl. Förstår igentligen inte varför ni gett upp så lätt, men men de kanske tar för mycket på en o kriga konstant.

Tyvärr visar siffrorna annorlunda min vän.
Om inte MASH hade krigat som de skulle hade vi aldrig varit där vi är idag! Om det är någons förtjänst så är det MASH.
 

DeletedUser

Guest
Vill tacka alla som kämpat på så hårt och för den tid jag fick i stribe. Har varit riktigt kul och en stor ära.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
Har varit ass skoj att krig med er hoppas vi möts någon annanstans!

Caf gick väll kanske 100 byar plus i 3 mot 1 måste vara en riktigt förkrossande seger!
 

TabbeN

Member
Reaktionspoäng
0
Får säga att det varit skoj att kriga mot er då det varit många roliga Pm diskussioner med trevligt folk..
Lycka till med allt så ses vi kanske på någon annan värld.

/T
 

DeletedUser

Guest
Vill gratulera CAF2 för en förkrossande seger. Nog var detta ej möjligt utan mash o elite, men denna segern va nog större än många kunnat önska sig.

14.000 Barbarbyar? rätt fint segerbyte. Undras hur dom ska fördelas ^^

Söderalliansen har nu krossat en fiende, nu är de väl bara 2 kvar? ajaj säger ja då...

Stribe, ni har kämpat väl. Förstår igentligen inte varför ni gett upp så lätt, men men de kanske tar för mycket på en o kriga konstant.

Henke, du gör ingen besviken med dina svagsinta analyser..

Caf2 seger? Det är först nu caf2 hamnar i sitt rätta element, krig mot barbarbyar är ju deras speciallitet.

Till alla er ryggdunkare out there.

En kamp utan motståndare är omöjlig att vinna...
 

DeletedUser

Guest
Snyggt jobbat tiindra/spider mfl!

kul =)

btw inge mer pajkastning nu va...
 

DeletedUser

Guest
Det var riktigt tråkigt detta tycker ialla fall jag.
Ännu en stor stam som slutar på v3 men vi får väl hoppas att världen är slut snart då;)
 

DeletedUser

Guest
Men om vi i CAF nu är så jävla dåliga så måste jag fråga varför ni bara ger upp?!

Dåliga förlorare säger jag...
 

DeletedUser

Guest
tack för alla vänliga kommentarer till CAF2. och nekj detta hade inte varit möjligt utan elite och mash. men att stribe ger upp är deras egna val så mkt har dom ju egentligen inte tappat men asweird diplomati kan gu ge en mkt jobb som gör att man tröttnar.

och att caf2 "bara" tagit cirka 100+ byar tror jag delvis beroende på den enorma uppmärksamhet som caf2 fått i den mängd anfall stribe skickat.

kanske 75% har landat hos caf, elite och mash har nog haft det relativt lungt i jämförelse.


det fanns många duktiga och väldigt aktiva spelare i stribe många av er spelar renhårigt.

dom som jag kan hylla från andra sidan är.

anakinS trevlig duktig aktiv.
Tiindra duktig och aktiv vet hur man effektivt deffar bort anfall efter anfall med minimalt med förluster.

finns absolut fler har dock haft mest kontakt med dessa hehe.:D

stribe rest in peace


ps tobie ha de gott hahaha:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Men om vi i CAF nu är så jävla dåliga så måste jag fråga varför ni bara ger upp?!

Dåliga förlorare säger jag...

Dåliga förlorare??? Sätt dig själv i samma situation med tre stammar mot dig. tar tid. Inte haft en enda anfallsfri dag sen 8 januari. Men CAF lär väl bli gangbangade med tiden. Funkar inte att sitta i era forum och snacka skit om Elite och de andra i er närhet. Så vem vet, du kanske har inkommande från tre stammar om några månader. Kom tillbaka då.
TW får inte bli nåt som dominerar ens liv. Beslutet var enhälligt och inte pga av vi är dåliga förlorare. Vi är realister.
 

DeletedUser

Guest
Men om vi i CAF nu är så jävla dåliga så måste jag fråga varför ni bara ger upp?!

Dåliga förlorare säger jag...


För att ni är så dåliga :rolleyes:


Lycka till nu spider och resten av stribe. Har varit en ära att spela i samma stam som alla ni !
 
Senast redigerad av en moderator:

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Det har vart en ära att få kämpa dessa 2 år i Stribe, vi syns på annan ort. :)

MVH Sketis
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp