Stammar v13!

DeletedUser

Guest
"Die. - Fegisstam som utnyttjar sitt överlägsna antal (Duktiga på backdorring)"

You just made my day^_^
 

DeletedUser

Guest
Die. - Fegisstam som utnyttjar sitt överlägsna antal (Duktiga på backdorring)

Eftersom dem inte har ett stortantal spelare så utgår jag ifrån att man räknar med att dem har ett stortantal byar vilket dem har (nästan 50% av alla spelarbyar (om jag inte har fel).

Skulle vi inte utnyttja byar som vi har tagit på egen hand? Alla på världen har väl rätt att ta byar, att vi har tagit mer än de andra är väl inte vårt fel?
 
Senast redigerad av en moderator:

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Det är snarare att vi inte vill hålla på med denna världen i 1 år till. Det har varit bestämt länge att vi skulle merga för att vinna världen mot slutet.
 

DeletedUser

Guest
Det är snarare att vi inte vill hålla på med denna världen i 1 år till. Det har varit bestämt länge att vi skulle merga för att vinna världen mot slutet.

Merge för vinst är en trend som har pågått sedan v.10 om inte än tidigare. Jag tycker personligen att det vore tråkigt att enbart spela för att vinna servern så fort som möjligt, användandes alla till buds stående medel. En vinst får i min mening olika tyngd beroende på vägen dit, men alla får förstås ha sin egen åsikt.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Merge för vinst är en trend som har pågått sedan v.10 om inte än tidigare. Jag tycker personligen att det vore tråkigt att enbart spela för att vinna servern så fort som möjligt, användandes alla till buds stående medel. En vinst får i min mening olika tyngd beroende på vägen dit, men alla får förstås ha sin egen åsikt.

V5 och V6 är 2 ännu tidigare exemplar.
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Merge för vinst är en trend som har pågått sedan v.10 om inte än tidigare. En vinst får i min mening olika tyngd beroende på vägen dit, men alla får förstås ha sin egen åsikt.

Ja, nu får iallafall IIII inte sin efterlängtade merge som dom bönade och bad om, och det är rätt åt dom. De bad oss flera gånger men vi ville inte göra samma sak som de bästa stammarna har gjort på övriga världarna. Merga hem en seger med de största. Vi bestämde oss istället för att merga med cola. Nu är segern inom räckhåll för oss. HAHAH. Skrattar bäst som skrattar sist. Nu kan ni bita i det sura äpplet era fegisar.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Bara för att jag sitter på det kontot är jag spion nu? Idiot....

Och btw, det är bara jag som sitter på kontot just nu

undrar vem som är idioten. Du som säger att du inte av spion, när du var med cubencis under spioneriet. Samt vad det inet du som utrykte dig sj så fint på externa att vi i Cola va idioter? Och att du och cubencis va så mkt smartare än oss bara för att vi var så dumma att lita på er.

Så innan du kommer med idiot förklaring, kanske du ska tänka efter lite. Så ser (kanske, om du har tillräckligt med iq) du vem som är idioten.... du. D:
 

robz91

Member
Reaktionspoäng
0
undrar vem som är idioten. Du som säger att du inte av spion, när du var med cubencis under spioneriet. Samt vad det inet du som utrykte dig sj så fint på externa att vi i Cola va idioter? Och att du och cubencis va så mkt smartare än oss bara för att vi var så dumma att lita på er.

Så innan du kommer med idiot förklaring, kanske du ska tänka efter lite. Så ser (kanske, om du har tillräckligt med iq) du vem som är idioten.... du. D:

Älskar att du dumförklarar hnm med att förklara vem som är dum på slutet XD
 

DeletedUser

Guest
Okej nu glömmer vi detta och lägger upp nya listor och åsikter :)
 
Topp