Stammar v13!

DeletedUser

Guest
1 Cola Bäst, hade varit ännu bättre om vi inte blivit cola. Går på plus i alla fall i kriget
2 Die. Mergstam, enda stammen som mergat sjukt mycket på V13
3 PF Bra
4 TCO Bra
5 Tw Bar
 

DeletedUser

Guest
Att du säger att Cola är en bra stam visar ju bara hur pass lite du har innanför pannbenet :)
 

DeletedUser

Guest
Får jag komma in hos er mario?
Har en hel del intressant info........
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
undrar vem som är idioten. Du som säger att du inte av spion, när du var med cubencis under spioneriet. Samt vad det inet du som utrykte dig sj så fint på externa att vi i Cola va idioter? Och att du och cubencis va så mkt smartare än oss bara för att vi var så dumma att lita på er.

Så innan du kommer med idiot förklaring, kanske du ska tänka efter lite. Så ser (kanske, om du har tillräckligt med iq) du vem som är idioten.... du. D:

Ta reda på lite info innan du postar massa jävla skit. Spelade inte på samma konto som han när han gjorde det, hade inget med det att göra. Bara för att jag känner honom irl så behöver väll inte jag ha något med det att göra. Jag var med i Cola från början till slut och har inte spionerat om något. Så det är bara skitsnack från din sida. Har inte heller skrivit att jag och Cuben är smartare än alla andra. Om jag nu har gjort får du gärna visa mig det.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Ta reda på lite info innan du postar massa jävla skit. Spelade inte på samma konto som han när han gjorde det, hade inget med det att göra. Bara för att jag känner honom irl så behöver väll inte jag ha något med det att göra. Jag var med i Cola från början till slut och har inte spionerat om något. Så det är bara skitsnack från din sida. Har inte heller skrivit att jag och Cuben är smartare än alla andra. Om jag nu har gjort får du gärna visa mig det.

hahaha, ditt ac blev ju inte adlat av Cuben alls ne, så sa du senare att du coa med Cuben på hans konto :rolleyes:
Så vem kommer med bullshit hit och dit vet jag inte, tycker bara att det är så patetiskt att du behöver ljuga om så öppenbara saker...

Samt det andra stämmer, vf annars tar jag upp det här?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
hahaha, ditt ac blev ju inte adlat av Cuben alls ne, så sa du senare att du coa med Cuben på hans konto :rolleyes:
Så vem kommer med bullshit hit och dit vet jag inte, tycker bara att det är så patetiskt att du behöver ljuga om så öppenbara saker...

Samt det andra stämmer, vf annars tar jag upp det här?

Läg ner dit skit snack,
Mixztel konto vart adlad av cuben kontot men det va äfter cola gick under, och dom CO aldrig under cola tiden,

Kan du förklara hur han spionerade då det du nämner har inget med spioneri att göra,
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Läg ner dit skit snack,
Mixztel konto vart adlad av cuben kontot men det va äfter cola gick under, och dom CO aldrig under cola tiden,

Kan du förklara hur han spionerade då det du nämner har inget med spioneri att göra,

haha, detta är ganska roligt faktiskt...

Har jag sagt att han adlade Mixztels byar under Cola??
Så fattar inte hur du kan komma och säga att jag snackar skit när du helt enkelt inte har läst helt rätt...

Samt Jag sa "du var med cubencis under spioneriet."
Alltså behöver man va på samma acc då??
Ja, jag sa senare att han coa med Cubencis, men sa jag det under Cola?
Om du kommer ihåg vad det ju ett tag då Cuben blev kickad pga adlingen lr nått, lr hur?
Kan nästan helt garentera att mixztel va med på det också...

För så som han utryckte sig på externa efteråt fattar jag inte...
Om han var en trogen Cola emdlem som stanna kvar hela tiden, vf skriver man så på det externa då??

hhahaha, varenda jävla diskution här på tribalwars externa forumet är så in i helvete falska så det är inte sant...

Alltid nån som kommer och säger "Ni är dem mest hatade stammen..... "(3 månader senare) "jag har aldrig sagt att ni är den..etc etc"

Tycker det kunde vart så att alla för en jävla gångs skull kuunde säga sanning och erkänna att dem hade sagt så...
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha, ditt ac blev ju inte adlat av Cuben alls ne, så sa du senare att du coa med Cuben på hans konto :rolleyes:
Så vem kommer med bullshit hit och dit vet jag inte, tycker bara att det är så patetiskt att du behöver ljuga om så öppenbara saker...

Samt det andra stämmer, vf annars tar jag upp det här?

Jag skrev ju tidigare att vi körde Co så vafaan snackar du om? Nej det stämmer inte och jag har inte en jävla aning varför du tar upp det här

haha, detta är ganska roligt faktiskt...

Har jag sagt att han adlade Mixztels byar under Cola??
Så fattar inte hur du kan komma och säga att jag snackar skit när du helt enkelt inte har läst helt rätt...

Samt Jag sa "du var med cubencis under spioneriet."
Alltså behöver man va på samma acc då??
Ja, jag sa senare att han coa med Cubencis, men sa jag det under Cola?
Om du kommer ihåg vad det ju ett tag då Cuben blev kickad pga adlingen lr nått, lr hur?
Kan nästan helt garentera att mixztel va med på det också...

För så som han utryckte sig på externa efteråt fattar jag inte...
Om han var en trogen Cola emdlem som stanna kvar hela tiden, vf skriver man så på det externa då??

hhahaha, varenda jävla diskution här på tribalwars externa forumet är så in i helvete falska så det är inte sant...

Alltid nån som kommer och säger "Ni är dem mest hatade stammen..... "(3 månader senare) "jag har aldrig sagt att ni är den..etc etc"

Tycker det kunde vart så att alla för en jävla gångs skull kuunde säga sanning och erkänna att dem hade sagt så...

Ja cuben adlade mig och vi körde CO ett tag. Jag hade inget att göra med att han blev kickad eller hans spioneri vilket du inte har några som helst bevis på heller utan du säger: Kan nästan helt garentera att mixztel va med på det också... Och vad var det för något hemsk jag skrev på externa? Kan du visa mig det med. Så kanske det visar sig att det var cuben igen och inte jag. Så kom inte med massa skit som du inte vet något om.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Jag skrev ju tidigare att vi körde Co så vafaan snackar du om? Nej det stämmer inte och jag har inte en jävla aning varför du tar upp det här



Ja cuben adlade mig och vi körde CO ett tag. Jag hade inget att göra med att han blev kickad eller hans spioneri vilket du inte har några som helst bevis på heller utan du säger: Kan nästan helt garentera att mixztel va med på det också... Och vad var det för något hemsk jag skrev på externa? Kan du visa mig det med. Så kanske det visar sig att det var cuben igen och inte jag. Så kom inte med massa skit som du inte vet något om.

jupp hittar bara cuben som har skrivit nu.

Srry, men jag släpper inte det att båda du och cuben utryckte er på externa. För jag svara sj på när just du gjorde det :sneaky:

Men men, måsta vart bort rensat.
Men som sagt har inge konkreta bevis på att du var med, men så som det gårmades på externa, samt på forumet i Cola. Så står jag fortfarande fast vid att du var med Cuben i detta spioneri.
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, pinsamt. Du lyckas inte fixa fram något men du står endå fast vid det. Vem är det som är en idiot egentligen.
 

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, pinsamt. Du lyckas inte fixa fram något men du står endå fast vid det. Vem är det som är en idiot egentligen.

haha hur kan man va idiot om forumet hade blivit rensat efter allt som hände efter Jul :thinking:

Skulle gärna få svar av dig, hur du menar med uttrycket "idiot" i det inlägget.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
lol..

1 Die. - Bra
2 PF - Ruskigt dåliga
3 Cola - Sämst
4 TCO - Dåliga
5 Master - Jätte Dåliga
6 Tw - Sämst
7 M.Ö - Jätte sämst
8 Random - Jätte jätte sämst
9 Poison - ubermegajättesuperduper sämst
10 CodV - skit dåliga, varför försöker de flesta smöra för Die. ja, de är bra.. men Poison är mkt bra.. ni vet inte hur de sniprar. de har adlat mkt av master bara för de har lite ''p'' samma med Master tagit flera byar av IIIII de är lagom bra.. Random finns bara 1 bra spelare.. Maghony. eller nåt alltså tachuk, TCO är bra.. finns runt 4-5 duktiga spelare.. Cola, är lagom bra. inte alla spelare men finns bra. PF, finns massa dåliga och bra. som gör motstånd mot Die. som är 20ggr större, för IIII, och LoL. är nu samma stam.. så tänk hur svårt blir att ta ut de.. självklart klarar man de inte länge..
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
1 Die. - Bra
2 PF - Ruskigt dåliga
3 Cola - Sämst
4 TCO - Dåliga
5 Master - Jätte Dåliga
6 Tw - Sämst
7 M.Ö - Jätte sämst
8 Random - Jätte jätte sämst
9 Poison - ubermegajättesuperduper sämst
10 CodV - skit dåliga, varför försöker de flesta smöra för Die. ja, de är bra.. men Poison är mkt bra.. ni vet inte hur de sniprar. de har adlat mkt av master bara för de har lite ''p'' samma med Master tagit flera byar av IIIII de är lagom bra.. Random finns bara 1 bra spelare.. Maghony. eller nåt alltså tachuk, TCO är bra.. finns runt 4-5 duktiga spelare.. Cola, är lagom bra. inte alla spelare men finns bra. PF, finns massa dåliga och bra. som gör motstånd mot Die. som är 20ggr större, för IIII, och LoL. är nu samma stam.. så tänk hur svårt blir att ta ut de.. självklart klarar man de inte länge..

Hur tänker du nu egentligen?
 

DeletedUser

Guest
llll var den stam som använde sig av mycket spioner och det var vinnande i längden. Men får väl säga grattis till de eftersom det var en vinnande taktik.....

Undrar hur bra sammanhållningen i Die egentligen är när de har massor med gamla spioner i stammen.
 

Mixztel

Member
Reaktionspoäng
0
haha hur kan man va idiot om forumet hade blivit rensat efter allt som hände efter Jul :thinking:

Skulle gärna få svar av dig, hur du menar med uttrycket "idiot" i det inlägget.

Jag orkar inte skriva mer med dig, du har bara massa tomma påståenden som du bara antar är rätt fast du inte har en jävla aning egentligen
 

DeletedUser

Guest
llll var den stam som använde sig av mycket spioner och det var vinnande i längden. Men får väl säga grattis till de eftersom det var en vinnande taktik.....

Undrar hur bra sammanhållningen i Die egentligen är när de har massor med gamla spioner i stammen.

Jadu spionerna får ju visa sin lojalitet just genom att spionera ;) stensäkra kort enlig mig :O
 

DeletedUser

Guest
1 Die. Mergade med LoL och har därmed troligen säkrat segern.Om ni inte splittras:)
2 PF Bra stam som nu är hela 60st. Krigar på bra. Blir tvåa eller? ^_^
3 Cola Bye bye. :confused:
4 TCO Verkar ta en del byar av Die. Bra gjort att ni försöker i alla fall. :)
5 Tw Stammen som håller sig undan kriget och fegar! Jag tror inte att Die. låter er vara. D:
 
Topp