Stammar v13!

Ripley

Member
Reaktionspoäng
0
mycket intressanta funderingar en del har måste jag säga.. Ska bli kul att följa er och era åsikter allt eftersom världen rullar på
 

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
1 llllll-Fortfarande ledare över v13, vad skall det bli med LoL nu får man undra! Åker alliansen elr blir det ännu en merge vunnen värld
2 LoL-Man kan knappt säga tätt efter llll men kämpar på för att hinna med, tyvärr kmr dom inte hinna igen denna takt som llll kör i.
3 PF-Ni kämpa mot [rs], det enda man kände igen mot er, vad händer nu? kanske lite små krig mot WFE för att få bättre fäste mot framtiden?
4 Love-Stam som e tyst ;o Hade/har ett litet krig mot BOA, sägs om att The black soul e diplomat i denna stam, får man se i framtiden.
5 Master-Vad var det jag sa? Det enda som behövs sägas...
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
5 Master-Vad var det jag sa? Det enda som behövs sägas...

Det vi arbetar på nu är ett fredsavtal som kommer signeras av båda sidor, senast på onsdagkvällen. Kriget berodde på en liten intern missuppfattning pga av dålig kommunikation i deras stam. Eventuellt kommer IIIII få lov att behålla några av de byar som de snodde från oss eller så mergar vi bara som det är. Inget är bestämt än.
 

DeletedUser

Guest
Orkar bara med de fem översta stammarna precis som bunny.

llllll
Fortfarande överlägsen ledare och har inte mycket kvar att slåss mot som inte är grått eller blått. Har gjort några intressanta värvningar men nu finns det snart inte fler spelare att plocka in. Master och alla småstammar ska väl ut med vad händer sen?

LoL
Nästan en vecka sedan jag slutade och stammen verkar tuffa på fint. Blir intressant att se vilken vändning stammen beslutar sig för att ta med det nya ledarskapet. Hur ska de hålla takten med strecken?

PF
Har växt på fint sen mitt senaste inlägg och håller sig på en stabil tredjeplats med ett helt okej medlemsantal. rs är i princip borta och de bör leta nya mål snart om de vill komma ikapp LoL. Kriget mot barbarerna fortsätter och det verkar inte som om att de gör något större motstånd om man ser till PFs OBa.

Love
Intressant stam som nog kan ge jättarna lite motstånd om de bestämmer sig för det, men de måste växa på sig en bit först. Möjlig merge med annan top10 stam?

Master
Får stryk av allt och alla, borta inom en månad.
 
Senast redigerad av en moderator:

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Det vi arbetar på nu är ett fredsavtal som kommer signeras av båda sidor, senast på onsdagkvällen. Kriget berodde på en liten intern missuppfattning pga av dålig kommunikation i deras stam. Eventuellt kommer IIIII få lov att behålla några av de byar som de snodde från oss eller så mergar vi bara som det är. Inget är bestämt än.

GJ! Ingen klandrar er, lycka te med det:)
 

DeletedUser

Guest
Det vi arbetar på nu är ett fredsavtal som kommer signeras av båda sidor, senast på onsdagkvällen. Kriget berodde på en liten intern missuppfattning pga av dålig kommunikation i deras stam. Eventuellt kommer IIIII få lov att behålla några av de byar som de snodde från oss eller så mergar vi bara som det är. Inget är bestämt än.

Snälla.. Håll bara käften. För det första så är det du säger bara ren bullshit. För det andra så skriver du bara för att försöka göra så att Masterplan får ett dåligt rykte
 

DeletedUser

Guest
Snälla.. Håll bara käften. För det första så är det du säger bara ren bullshit. För det andra så skriver du bara för att försöka göra så att Masterplan får ett dåligt rykte

Och vem är du? Aaarrgghh verkar ha en hel del kontakter och han själv för förhandlingar på flera fronter bl.a med oss så jag tror han har ganska bra koll på läget.
Däremot vem är du och vilka förhandlingar har du fört?? inte med oss i alla fall !!!
Rykten hör till ryktestråden, även dåliga

I show No Love
 

DeletedUser

Guest
Arrgghh snackar en massa skit. Samma vissa på v4 också, mycke snack och lite verkstad...

Jag vet inte vad ni andra gör, men jag lyssnar inte på vad som kommer ut därifrån.

Att han dessutom inte är någe vidare på tw gör att snacket bara blir ännu roligare.
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Arrgghh snackar en massa skit. Samma vissa på v4 också, mycke snack och lite verkstad...

Jag vet inte vad ni andra gör, men jag lyssnar inte på vad som kommer ut därifrån.

Att han dessutom inte är någe vidare på tw gör att snacket bara blir ännu roligare.

:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:

Och vem är du? Aaarrgghh verkar ha en hel del kontakter och han själv för förhandlingar på flera fronter bl.a med oss så jag tror han har ganska bra koll på läget.
Däremot vem är du och vilka förhandlingar har du fört?? inte med oss i alla fall !!!
Rykten hör till ryktestråden, även dåliga

Skit i Poppiz, alla trådar får en massa såna där troll. Inget att bry sig med. När vi har vårat alliansavtal färdigplanerat och påskrivet så kommer det att bli liv i luckan.
 

wewill

New Member
Reaktionspoäng
0
:crybaby::crybaby::crybaby::crybaby:



Skit i Poppiz, alla trådar får en massa såna där troll. Inget att bry sig med. När vi har vårat alliansavtal färdigplanerat och påskrivet så kommer det att bli liv i luckan.

Okej Jag är som jag nämnt tidigare den som suttit med i master längst och är en i ledningen. Vi snackar inte om något fredsfördrag eller annat skräp och Aaaraa(whatever) är en forumsh*ra utan dess like. Tycker att vi bör ta vad hon säger med en smula kritiskt tänkande. Kan inte gå i god för att hon inte är någon annan i ledningens fejknick här i forumet men kan dementera vad som sägs och utgå från att det är en helt slumpmässig no-lifer av annan härkomst än Master.

Tack för mig
/W
 

Barkbåt

Member
Reaktionspoäng
0
aarrgghh hur ser detaljerna ut angående fredsavtalet och när träder i kraft? Lite förvånad blir jag onekligen av att IIIII går med på fred nu, men de vet nog bäst.
 
Topp