-ST- vs Spank?

DeletedUser

Guest
Favorit i Repris

Jag klarar inte av att hålla mig för skratt när han bölar om stammens diplomati.

"WE'RE ALLIED WITH HALF THE WORLD, AND NAP WITH THE REST!!"

**covenent host** :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så bara för att ni valde samma område som oss betyder det att vi ska låta bli er?

Vilka jäv*a jönsar, lär er hur man försvarar er från att vara farmer i stället för att gnälla.
Vet inte om ni har lärt er det än, men att farma i början är viktigt för tillväxten. Sen om det är vi som blir farmade eller vi som farmer så hör det spelet till

Men snälla nån, det är väl ingen som gnäller! Ni farmar oss och vi farmar tillbaks, precis som @rd@ skriver att ni gör. Då börjar någon snacka om krig. Vi ligger inte i krig mot Spank mer än Spank ligger i krig mot oss bara för att stammarna farmar av varandra. Hela den här tråden känns som meningslös pajkastning.
 

DeletedUser

Guest
"I spent hours mass recruting, even longer to make that profile"

"We must spam the forums, let them know we have huge amounts of points!!"

Haha.
 

DeletedUser

Guest
Men snälla nån, det är väl ingen som gnäller! Ni farmar oss och vi farmar tillbaks, precis som @rd@ skriver att ni gör. Då börjar någon snacka om krig. Vi ligger inte i krig mot Spank mer än Spank ligger i krig mot oss bara för att stammarna farmar av varandra. Hela den här tråden känns som meningslös pajkastning.

Var inte menat till nån spesifik, utan till alla randoms som gnäller.
Enda jag hör är "Dom farmar oss, ser det som krigsförklaring blabla." i stället för att göra nått åt sakerna, alla vet vad som gäller i början av en värld. Farma eller farmas
 

DeletedUser

Guest
Det känns som att den här världen är långt före sin tid.
Hur fan ska man kunna kriga när man har fler spjut än yxor?
Kan vi inte ta det lugnt här på forumet ett tag, så att det inte slutar som 3ans.
 

DeletedUser

Guest
Men snälla nån, det är väl ingen som gnäller! Ni farmar oss och vi farmar tillbaks, precis som @rd@ skriver att ni gör. Då börjar någon snacka om krig. Vi ligger inte i krig mot Spank mer än Spank ligger i krig mot oss bara för att stammarna farmar av varandra. Hela den här tråden känns som meningslös pajkastning.


Nu får du nog ta och titta över dina medlemmar...för den som börjar prata om krigsförklaringar är ingen mindre än peterinas och han är väl i din stam om jag inte missminner mig:

men spank säger farma , att anfalla en annan stam är väl inte farming direkt utan en krigsförklaring

:eek::eek::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Hej

Har hört rykten om att -ST- har förklarat krig mot Spank.
Och jag undrar om det är sant.
Om det är sant gäller det hela "The Covenant" :rolleyes:

Kan Spank möjligtvis falla för 1000 newbies;)

Det här var väl ändå inte Peterinas som skrev?
 

DeletedUser

Guest
Du menar där han skriver att ett anfall mot en stam är en krigshandling? Jag tror att han slant på tangentbordet när han skrev "krigsförklaring".

I vilket fall som helst är det inte frågan om något krig, men om Spank fortsätter att anfalla oss kan det mycket väl bli så. Det var i alla fall inte vi som började farma er, även om jag gissar att vår stam har vunnit mer på farmningarna än vad ni har gjort.

Wallin016 är helt klart ett hot med sina attacker, men jag är inte orolig. Bara kul att få vara lite alert och inte bara spela Sim City.

Däremot är det tråkigt att pajkastningen ska börja redan andra veckan.
 

DeletedUser

Guest
Du menar där han skriver att ett anfall mot en stam är en krigshandling? Jag tror att han slant på tangentbordet när han skrev "krigsförklaring".

I vilket fall som helst är det inte frågan om något krig, men om Spank fortsätter att anfalla oss kan det mycket väl bli så. Det var i alla fall inte vi som började farma er, även om jag gissar att vår stam har vunnit mer på farmningarna än vad ni har gjort.

Wallin016 är helt klart ett hot med sina attacker, men jag är inte orolig. Bara kul att få vara lite alert och inte bara spela Sim City.

Däremot är det tråkigt att pajkastningen ska börja redan andra veckan.


jag ber om ursäkt om du tar det som pajkastning det är inte min mening, jag bara gick på fakta vad jag läst. Och iinget personligt mot någon. *räcker fram handen.

Trots allt farmar man ju för att kunna bygga på sina byar lite fortare, och för mig handlar det inte om att jag ger igen på en fiende från en annan värld. Jag vill bara ha resurser.
 

DeletedUser

Guest
han har hört rykten och frågar tycker jag det ser ut som :confused:

Men men, sak samma

Men om du läser kommentarerna i den här tråden så är pajkastningen redan igång. Vi har förklarat krig för att vi farmar lite och The Covenant är massinvite-noobs, bla, bla bla... Ren och skär pajkastning med syfte att förlöjliga -ST-. Det krävs ingen Einstein för att räkna ut varför Hampus.y kom med sina spekulationer.
 

DeletedUser

Guest
jag ber om ursäkt om du tar det som pajkastning det är inte min mening, jag bara gick på fakta vad jag läst. Och iinget personligt mot någon. *räcker fram handen.

Trots allt farmar man ju för att kunna bygga på sina byar lite fortare, och för mig handlar det inte om att jag ger igen på en fiende från en annan värld. Jag vill bara ha resurser.

Jag säger som jag alltid har sagt: Jag hade gärna sett fredliga relationer och samarbete mellan våra stammar, men om ni anfaller oss kommer vi att försvara oss. Jag ser inget fel i det och tycker att det är onödigt att folk ska börja anklaga oss för noobs och massinvite bara för det.
 

DeletedUser

Guest
Men om du läser kommentarerna i den här tråden så är pajkastningen redan igång. Vi har förklarat krig för att vi farmar lite och The Covenant är massinvite-noobs, bla, bla bla... Ren och skär pajkastning med syfte att förlöjliga -ST-. Det krävs ingen Einstein för att räkna ut varför Hampus.y kom med sina spekulationer.

Nej jag kom med mina spekulationer pga att jag som ingen sa, hade hört
massa rykten och undrade om det var sant. Eftersom det inte verkar ha inträffat någon krigsförklaring.
Så är tråden meningslös och kan låsas.
 
Topp