-ST- vs Spank?

DeletedUser

Guest
Som jag läser in det så klagas det över att spelare i min stam retalierar spelare från Spank. Men om Spank får anfalla oss måste ju vi få försvara oss så jag förstår inte varför folk klagar.

Vad jag hört så tvingar visst ledningen i -ST- sina spelare att attackera oss, fast det är ju bara vad jag hört :rolleyes:

Sen är det väll ingen som klagat? Jag vet att -ST- hatar mig, men då 85% utav er kör defensivt är det inga större problem.


-ST-are idag kl 00:06 - som fan. haha. men vad ska man göra när ens cp stam tvingar en! usch. skit spel

Spank-are på 06.09. kl 23:52 - Gick bra för dig :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad jag hört så tvingar visst ledningen i -ST- sina spelare att attackera oss, fast det är ju bara vad jag hört :rolleyes:

Sen är det väll ingen som klagat? Jag vet att -ST- hatar mig, men då 85% utav er kör defensivt är det inga större problem.


-ST-are idag kl 00:06 - som fan. haha. men vad ska man göra när ens cp stam tvingar en! usch. skit spel

Spank-are på 06.09. kl 23:52 - Gick bra för dig :)

Jaså? Vad jag har hört så är det du som övertalar dina stammedlemmar att anfalla oss... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Microblade blev totalägd över ett IGM där jag bevisade att den "infon" han hade var helt fel. Kan skicka IGM:et om du vill? :)

Om du vill så, men jag är inte diplomat så det är kanske bättre att du tar det med våra diplomater.

Men om det inte är sant så ljuger din egen stammedlem för oss.
 

DeletedUser

Guest
~NR~ är medlem av The Convenant så är det något som rör det så har jag med saken att göra...

Tyvärr, men jag skiter i vad ni är med i, visar bara saker till spelare i stammen det tillhör.

Om du vill så, men jag är inte diplomat så det är kanske bättre att du tar det med våra diplomater.

Men om det inte är sant så ljuger din egen stammedlem för oss.

Eh, han ville väll inte bli köttad ;)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Jag förstår inte varför ni attackerade oss från första början, vi kunde ju blivit starka ihop. Gissar på att ni tar med er från andra världar, ni attackerar oss för att ni är i krig mot oss på v 3. Eller så vågade ni inte annat än att attackera oss nu i början för att slippa oss sen.
Kan hända att inte alla är såna personer som inte kan hålla isär världarna, jag gillar vissa i er stam ändå.

Nu är det ändå för sent, men jag hoppas att vi kan gå ihop senare.

Detta är inte nån pajkastning om ni tror det, bara lite spekulationer.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför ni attackerade oss från första början, vi kunde ju blivit starka ihop. Gissar på att ni tar med er från andra världar, ni attackerar oss för att ni är i krig mot oss på v 3. Eller så vågade ni inte annat än att attackera oss nu i början för att slippa oss sen.
Kan hända att inte alla är såna personer som inte kan hålla isär världarna, jag gillar vissa i er stam ändå.

Nu är det ändå för sent, men jag hoppas att vi kan gå ihop senare.

Detta är inte nån pajkastning om ni tror det, bara lite spekulationer.

Haha, va? Ni hamnade nära våra spelare(tro inte att ni är dom enda som blir farmade) så vi farmar er. Whats the fucking problem?

Man ser att vi har helt olika syner på TW, ni blir stora genom att alliera er med halva världen och för krig mot stammar när ni är 3-4 stammar emot dom. Vi däremot smackar på stammar en mot en ;)
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Jag förstår inte varför ni attackerade oss från första början, vi kunde ju blivit starka ihop. Gissar på att ni tar med er från andra världar, ni attackerar oss för att ni är i krig mot oss på v 3. Eller så vågade ni inte annat än att attackera oss nu i början för att slippa oss sen.
Kan hända att inte alla är såna personer som inte kan hålla isär världarna, jag gillar vissa i er stam ändå.

Nu är det ändå för sent, men jag hoppas att vi kan gå ihop senare.

Detta är inte nån pajkastning om ni tror det, bara lite spekulationer.


Haha, nu var du rolig :)
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, va? Ni hamnade nära våra spelare(tro inte att ni är dom enda som blir farmade) så vi farmar er. Whats the fucking problem?

Man ser att vi har helt olika syner på TW, ni blir stora genom att alliera er med halva världen och för krig mot stammar när ni är 3-4 stammar emot dom. Vi däremot smackar på stammar en mot en ;)

Ja och vi kommer att farma tillbaka. Jag gnäller inte om du tror det, bara påpekar att det kunde varit annorlunda.

Det kan vara bra att ha vänner ibland med, tänk på det wallin;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, va? Ni hamnade nära våra spelare(tro inte att ni är dom enda som blir farmade) så vi farmar er. Whats the fucking problem?

Man ser att vi har helt olika syner på TW, ni blir stora genom att alliera er med halva världen och för krig mot stammar när ni är 3-4 stammar emot dom. Vi däremot smackar på stammar en mot en ;)

Det är inte vi som gnäller! Vi farmar lite Spankare och genast börjar någon spekulera i krigsförklaringar hit och dit för att förlöjliga oss!
 

@rd@

Member
Reaktionspoäng
1
Det är inte vi som gnäller! Vi farmar lite Spankare och genast börjar någon spekulera i krigsförklaringar hit och dit för att förlöjliga oss!

Jag trodde att vi redan hade förklarat oss.
Vi förklarar ej krig, men om krig förklaras emot oss, så står vi på stand-by

Hursomhelst, för tidigt för att förklara krig redan nu, men enligt rykten så är "Brödraskapet" på väg till ett beslut, om hurvida "The Convent" ska agera eller ej.

Vi Spankar vidare tills ett "beslut" är fattad.
 

DeletedUser

Guest
Jag förstår inte varför ni attackerade oss från första början, vi kunde ju blivit starka ihop. Gissar på att ni tar med er från andra världar, ni attackerar oss för att ni är i krig mot oss på v 3. Eller så vågade ni inte annat än att attackera oss nu i början för att slippa oss sen.
Kan hända att inte alla är såna personer som inte kan hålla isär världarna, jag gillar vissa i er stam ändå.

Nu är det ändå för sent, men jag hoppas att vi kan gå ihop senare.

Detta är inte nån pajkastning om ni tror det, bara lite spekulationer.

Så bara för att ni valde samma område som oss betyder det att vi ska låta bli er?

Vilka jäv*a jönsar, lär er hur man försvarar er från att vara farmer i stället för att gnälla.
Vet inte om ni har lärt er det än, men att farma i början är viktigt för tillväxten. Sen om det är vi som blir farmade eller vi som farmer så hör det spelet till
 
Topp