Sprit förklarar Jihad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Har befogenten att göra vad jag vill inom sprit, så försök inte tala ner mig.

Om vi tar in nån och en stam klagar på flykting så har de två val.
1. Anfalla honom och på samma gång förklara krig mot Sprit
2. Låta det vara.
Det är upp till er att bestämma vilken av dessa två det ska vara

Vi är alltid redo för ett krig så om ni vill ha det säg det rakt ut.

1: jag försökte inte tala ner dig.
2: Tona ner tck,kan missförtås.
3. Jag visste inte att en baron kunde ha dom behörigheterna för jag har själv aldrig varit med om det.
4. Jag visste inte att han hade gett honom tillstånd,blev lite tvär bara när han stormar in med dålig attetyd och hotar med en gång med krig,sådana saker som leder till skitsnack men jag dömer ingen nu.
5. ber om ursäkt om jag gjorde dig mer upprörd pilis! var inte menigen på något vis!
 
Reaktionspoäng
0
Chernobyl, du borde inte dimpa ner och gapa så mycket om sånt du har absolut noll koll på. Genom att följa det rådet slipper du göra bort dig gång efter annan. (och då kan du kalla mig tyken och otrevlig hur mycket du vill)

Sen vet jag inte hur stor funktion den här tråden fyller numera...
 

DeletedUser

Guest
1: jag försökte inte tala ner dig.
2: Tona ner tck,kan missförtås.
3. Jag visste inte att en baron kunde ha dom behörigheterna för jag har själv aldrig varit med om det.
4. Jag visste inte att han hade gett honom tillstånd,blev lite tvär bara när han stormar in med dålig attetyd och hotar med en gång med krig,sådana saker som leder till skitsnack men jag dömer ingen nu.
5. ber om ursäkt om jag gjorde dig mer upprörd pilis! var inte menigen på något vis!

Kanske var lite väl hård med orden men ville bara få svart på vitt att om vi värvar nån kommer vi för fan skydda honom också


åh gällande flyktingar läs http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=13664
 

DeletedUser

Guest
Chernobyl, du borde inte dimpa ner och gapa så mycket om sånt du har absolut noll koll på. Genom att följa det rådet slipper du göra bort dig gång efter annan. (och då kan du kalla mig tyken och otrevlig hur mycket du vill)

Sen vet jag inte hur stor funktion den här tråden fyller numera...

Jag vill inte gapa eller så men ibland blir jag lite upprörd pga vissa resonomang.
Sedan så tror inte jag att denna håller någon uppfyllese då du sa att jihad är upplöst!
 

DeletedUser

Guest
Tror de fungerar bättre här än i ryktestråden om jag skall vara ärlig, men kan väl vara att sprit får skapa en ny diskutions tråd om vad dom tycker med ämnet: Sprits tankar om v9 lr något sådant, svårt att gå off-T i den så länge ämnet handlar om Sprit lr v9 i den trådens inlägg ^^ :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jihad, who's this jihad you speak of?

Kanske sa fel men kom inte ihåg namnet på stammen/stammarna så tog rubriken typ...

EDIT: lämnar nu detta ämne o tråd för finns inget mer o säga som är i princip on-T så vill ni skälla på mig så får ni göra det i brevlådan!
 

DeletedUser

Guest
är du serös eller??

jihad är muslimernas religösa krig. som jag inte minns fel.. ?

det gör du inte, dock osäker om det bara är muslimernas?

lol att kalla en stam för det skulle va lika med själv mord, om nån från Al Qaida spelar tw i vajre fall :D
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Jihad>
Inom islam, när ett land känner sig hotat osv går de ut i krig.

Al qaida gjorde det.
 

DeletedUser

Guest
kan också betyda att det är en inre strävan att bli en bättre troende.
och sen så ska man ta wikipedia med en nypa salt. allt som står där stämmer inte alltid.


men nog om offtopic.
 
Senast redigerad av en moderator:

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Ja du kan nästan slå upp villket ord som helst och du får 100 olika förklaringar vad ordet betyder.
Därför kan vi hålla på här nästan hur lång tid som helst.
Tror iallafall att vi kan enas om att det betyder nåt liknande: Strävan, vilja och kamp.
 

DeletedUser

Guest
Heligt krig, oavsett vad ni vill kalla det för så är det väldigt mycket mindre barbaradlare i K55 nu ;)
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp