Sprit förklarar Jihad!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Snart har det gått 3 dygn sedan offensiven startades och det ser relativt bra ut för vår del. Hela ledningen, samt garanterat större delen av Sprit vill framföra vårt stora tack till Rubin som gjort ett hästjobb i planeringen av det här kriget.

We <3 You
 

DeletedUser

Guest
Rubin , Rubin, Rubin!

Tänkte skriva något vackert till honom här, men det skulle bara ge honom en massa onödiga förväntningar från andra tror jag :)

Härligt jobb med detta i alla fall, riktigt härligt ! Sprits medlemmar är imponerade ! :)
 

DeletedUser

Guest
äsch

så bra är inte massrekryterande spirt...till och med jag hade fan fått ett konto i sprit.....det säger en del

ne seriöst. Har varit med om en del snabba krig. Men detta är top 5 iaf
 
Reaktionspoäng
0
Du har så rätt Jixurd, vi är absolut inte så bra som de flesta tycks tro. Vi är bara en samling ödmjuka lärjungar i Promillions (prisat vare hans namn) läror. Det är enbart genom vår tro till Promillion som vi klarat oss igenom detta, utan Honom vore vi blott vilsekomna får.

Jag utbringar härmed en skål i Promillions ära, och hoppas att Han och Hans allseende, blodsprängda ögon aldrig överger oss. Amen skål!
 

DeletedUser

Guest
Du har så rätt Jixurd, vi är absolut inte så bra som de flesta tycks tro. Vi är bara en samling ödmjuka lärjungar i Promillions (prisat vare hans namn) läror. Det är enbart genom vår tro till Promillion som vi klarat oss igenom detta, utan Honom vore vi blott vilsekomna får.

Jag utbringar härmed en skål i Promillions ära, och hoppas att Han och Hans allseende, blodsprängda ögon aldrig överger oss. Amen skål!

tycker det är lite NiC's Xenu över er :)
 

DeletedUser

Guest
Hörrni Sprit!!!

Nu har ni ju plockat in en dubbelflykting i er stam. Först från erat framgångsrika korståg mot Fierce där han så tappert flydde hals över huvud. Och nu har han även sluppit undan småfolken på K55 som långsamt höll på att slita honom i stycken, genom att ni plockat in honom under era vingars beskydd.

Det här är ju ingen spelare som lämpar sig för de fina salarna längre, nu har han pimplat t-röd i en vecka och är så förblindat och svag så nästa steg snarare vore att boffa tändargas på en tunnelbaneperrong än att ta sig upp till parkbänkens lugnande gemenskap.

Jag utelämnar hans namn för jag tror ni vet vem det handlar om.
 

DeletedUser

Guest
Du har så rätt Jixurd, vi är absolut inte så bra som de flesta tycks tro. Vi är bara en samling ödmjuka lärjungar i Promillions (prisat vare hans namn) läror. Det är enbart genom vår tro till Promillion som vi klarat oss igenom detta, utan Honom vore vi blott vilsekomna får.

Jag utbringar härmed en skål i Promillions ära, och hoppas att Han och Hans allseende, blodsprängda ögon aldrig överger oss. Amen skål!

jag var ironisk ^^

jag var aldrig med i NIC, pallade aldrig skicka in en ansökan:p

men av vad man såg i v7 forumet (och här såklart) så verkar ni vara precis av samma sort, hel konstiga religösa terorister
 

DeletedUser

Guest
en fråga bara: var har dom fått tykna ifrån? ni verkar va väldigt snälla o trevliga,samt villiga o diskutera verkar det som villket jag gillar såklart då jag har en tedens att klanta mig dock. Men tycker också det var dålig stil o sitta o snacka skit om er som är deras IAP i forumet. Må det bli en fin skörd!
 

DeletedUser

Guest
Nu har ni ju plockat in en dubbelflykting i er stam. Först från erat framgångsrika korståg mot Fierce där han så tappert flydde hals över huvud. Och nu har han även sluppit undan småfolken på K55 som långsamt höll på att slita honom i stycken, genom att ni plockat in honom under era vingars beskydd.

Det här är ju ingen spelare som lämpar sig för de fina salarna längre, nu har han pimplat t-röd i en vecka och är så förblindat och svag så nästa steg snarare vore att boffa tändargas på en tunnelbaneperrong än att ta sig upp till parkbänkens lugnande gemenskap.

Jag utelämnar hans namn för jag tror ni vet vem det handlar om.

Side 1:
Tribes:
Players: Batman11

Side 2:
Tribes: BLOOD* WoS CRAFT VVS NmC
Players:

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 17
Sida 2: 603
Skillnad: 586

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 1
Skillnad: 9

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 48,854
Sida 2: 1,227,349
Skillnad: 1,178,495

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35,963
Sida 2: 6,710
Skillnad: 29,253

image.php



Definera långsamt.
 
Reaktionspoäng
0
en fråga bara: var har dom fått tykna ifrån? ni verkar va väldigt snälla o trevliga,samt villiga o diskutera verkar det som villket jag gillar såklart då jag har en tedens att klanta mig dock. Men tycker också det var dålig stil o sitta o snacka skit om er som är deras IAP i forumet. Må det bli en fin skörd!

Tack, vi ska göra vårt bästa...
 

DeletedUser

Guest
Nu har ni ju plockat in en dubbelflykting i er stam. Först från erat framgångsrika korståg mot Fierce där han så tappert flydde hals över huvud. Och nu har han även sluppit undan småfolken på K55 som långsamt höll på att slita honom i stycken, genom att ni plockat in honom under era vingars beskydd.

Det här är ju ingen spelare som lämpar sig för de fina salarna längre, nu har han pimplat t-röd i en vecka och är så förblindat och svag så nästa steg snarare vore att boffa tändargas på en tunnelbaneperrong än att ta sig upp till parkbänkens lugnande gemenskap.

Jag utelämnar hans namn för jag tror ni vet vem det handlar om.

Hej Lord Ford!

Om någon stam ser ner på vårat beslut att rekytera visa spelare så säg det rakt ut, vad jag vet så har vi ingen diplomati med Blood.

Men om du vill kan vi köra ett krig nu på rak hand småfolket på k55 vs sprit vi kommer skydda våra spelare oavsett vad du anser om det.

Mvh
pilis baron af sprit
 

DeletedUser

Guest
Hej Lord Ford!

Om någon stam ser ner på vårat beslut att rekytera visa spelare så säg det rakt ut, vad jag vet så har vi ingen diplomati med Blood.

Men om du vill kan vi köra ett krig nu på rak hand småfolket på k55 vs sprit vi kommer skydda våra spelare oavsett vad du anser om det.

Mvh
pilis baron af sprit

DET där var därimot tyket och otrevligt...säg mig pilis,vad skulle du tycka om någon tar in flyktingar från era fiender? ni skulle bli lite sura över det va? o begära att dom kickar dom annars får dom krig?
Slutligen vill jag tillägga: DU e ju fan bara baron,e la inte du som avgör om det ska bli krig mellan din o en annans stam? e la hertigarna o förmodligen manskapet i stammen?
 

DeletedUser

Guest
DET där var därimot tyket och otrevligt...säg mig pilis,vad skulle du tycka om någon tar in flyktingar från era fiender? ni skulle bli lite sura över det va? o begära att dom kickar dom annars får dom krig?
Slutligen vill jag tillägga: DU e ju fan bara baron,e la inte du som avgör om det ska bli krig mellan din o en annans stam? e la hertigarna o förmodligen manskapet i stammen?

Har befogenten att göra vad jag vill inom sprit, så försök inte tala ner mig.

Om vi tar in nån och en stam klagar på flykting så har de två val.
1. Anfalla honom och på samma gång förklara krig mot Sprit
2. Låta det vara.
Det är upp till er att bestämma vilken av dessa två det ska vara

Vi är alltid redo för ett krig så om ni vill ha det säg det rakt ut.
 

DeletedUser

Guest
Slutligen vill jag tillägga: DU e ju fan bara baron,e la inte du som avgör om det ska bli krig mellan din o en annans stam? e la hertigarna o förmodligen manskapet i stammen?
Mina baroners befogenheter är bra mycket högre än vad du tror.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp