Spekulations Tråden

hunter8

Member
Reaktionspoäng
0
rytas att jag vinner världen med de mina,gör jag inte det får jag nog börja om:crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Måste bara spekulera på mars påstående, ifall han nu inte längre har någon natt farm. Så kommer han säkert bara förlora poäng på det, och alla vet ju att det är trupper som dödar.
 

DeletedUser

Guest
Jag spekulerar i att jag kommer gå upp i rank idag. (ego? svar ja).
Jag spekulerar i att folk gillar att leka?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Spekulerar i att Swing kommer springa ifrån alla stammar i ranking/byar inom väldigt snart framtid. De håller redan på och gör så.

De har enormt bra spelare som kan spelet och har mycket erfarenhet sen tidigare. Dessutom har några utav dem farmat riktigt bra. De har en väldigt stor spridning vilket leder till att de slipper "bråka" om byar/farm. Dessa kommer bli livsfarliga för de stammar som ligger i deras område. (Vi såg ju hur IroN internadlades)
 

DeletedUser

Guest
Spekulerar i att Swing kommer springa ifrån alla stammar i ranking/byar inom väldigt snart framtid. De håller redan på och gör så.

De har enormt bra spelare som kan spelet och har mycket erfarenhet sen tidigare. Dessutom har några utav dem farmat riktigt bra. De har en väldigt stor spridning vilket leder till att de slipper "bråka" om byar/farm. Dessa kommer bli livsfarliga för de stammar som ligger i deras område. (Vi såg ju hur IroN internadlades)

Jag ser att vi är tillbaka på noll igen då det fortsatt spekuleras om Swings lycka... Fast med lite nya ord bara... Spekulerar att den enda anledningen är att du fortsatt är ute efter att världen ska vända sig mot oss :)

Mina lite nyare spekulationer hamnar mer i den regionen där vi har -ST- , RCD, Leka?, Vikings & Co... Ska bli oerhört intressant att följa den regionens händelser framgent :sneaky: Nån måste ju vinna kontrollen där till slut och jag vågar mig inte ens på en spekulation vem som kommer gå ur som segrare där...

Det ryktas till och med att saker är på gång där :sneaky:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag ser att vi är tillbaka på noll igen då det fortsatt spekuleras om Swings lycka... Fast med lite nya ord bara... Spekulerar att den enda anledningen är att du fortsatt är ute efter att världen ska vända sig mot oss :)

Mina lite nyare spekulationer hamnar mer i den regionen där vi har -ST- , RCD, Leka?, Vikings & Co... Ska bli oerhört intressant att följa den regionens händelser framgent :sneaky: Nån måste ju vinna kontrollen där till slut och jag vågar mig inte ens på en spekulation vem som kommer gå ur som segrare där...

Det ryktas till och med att saker är på gång där :sneaky:

Du gör jobbet åt mig Hero, Hur ska ja "vända" världen mot er när ni är rank ett, alla vet att ni har de bästa spelarna osv. De sker nog med automatik ska du se, ingen vill väl ha er i sitt område så de lär väl samla ihop ett gäng o ge sig på er med de soldater de har ^^

Man funderar ju va Swing pysslar med, de är väl något som är av intresse för många då ni är så spridda. Lite utav en svaghet dessutom.

Ja, mitten lär bli väldigt intressant inom en snar framtid.
 

DeletedUser

Guest
Du gör jobbet åt mig Hero, Hur ska ja "vända" världen mot er när ni är rank ett, alla vet att ni har de bästa spelarna osv. De sker nog med automatik ska du se, ingen vill väl ha er i sitt område så de lär väl samla ihop ett gäng o ge sig på er med de soldater de har ^^

Man funderar ju va Swing pysslar med, de är väl något som är av intresse för många då ni är så spridda. Lite utav en svaghet dessutom.

Ja, mitten lär bli väldigt intressant inom en snar framtid.

Det spekuleras även att "Light-stammarna" känner sig trängda i sitt hörn och kommer bli väldigt farliga de med om de får gå lös därifrån :)
Frågan är ju vem ni ska expandera på och vem som ska hjälpa er ut därifrån utan rädsla för er framfart längre fram ^^

Spekulerar att "Lightarna" letar febrilt efter en allierad som skall bereda vägen åt dem ^^
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det spekuleras även att "Light-stammarna" känner sig trängda i sitt hörn och kommer bli väldigt farliga de med om de får gå lös därifrån :)
Frågan är ju vem ni ska expandera på och vem som ska hjälpa er ut därifrån utan rädsla för er framfart längre fram ^^

Spekulerar att "Lightarna" letar febrilt efter en allierad som skall bereda vägen åt dem ^^

Hahaha När hero påstår att "Light" stammarna är farliga, då vet man att någon är rädd.

Bra allierade är väl alltid bra att ha? Ingen som uppskattar 'dåliga' sådana eller? :rolleyes: I en allians får man ge och ta, eller har ja fel Hero? :)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha När hero påstår att "Light" stammarna är farliga, då vet man att någon är rädd.

Bra allierade är väl alltid bra att ha? Ingen som uppskattar 'dåliga' sådana eller? :rolleyes: I en allians får man ge och ta, eller har ja fel Hero? :)
d
Så du påstår att din stam inte är farliga. Bra spelare som ställer upp för laget, fortsätt så och du kommer säkert gå långt och hamna i en asbra stam när du hugger dina egna i ryggen.

Eller försöker du som det vanliga? Att få alla att underskatta din egna stam och vända världen emot Swing?
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Jag spekulerar i att Henke snart kommer göra om "Lightarna" till en mindre stam och adla upp resterande, kanske något som glädjer vissa men vissa kommer troligtvis endast få göda upp andra i och med att de tvingas ge bort sina byar. Kanske något för nuvarande ledaren Kasperkanin att akta sig för?

Efter det spekulerar jag i att han kommer att vända yxorna mot Swing

Utöver det så tror jag definitivt "Lightarna" kommer att vara några resterande borde vara på sin vakt för
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag spekulerar i att Henke snart kommer göra om "Lightarna" till en mindre stam och adla upp resterande, kanske något som glädjer vissa men vissa kommer troligtvis endast få göda upp andra i och med att de tvingas ge bort sina byar. Kanske något för nuvarande ledaren Kasperkanin att akta sig för?

Efter det spekulerar jag i att han kommer att vända yxorna mot Swing

Utöver det så tror jag definitivt "Lightarna" kommer att vara några resterande borde vara på sin vakt för

Vet hur -M- kände sig =P

V19 all over again? Uppförsbacke hela vägen in i mål? Är som ja brukar säga "Uppförsbackarna är de roliga bitarna"

Men nej, Ja kommer inte stabba. De är mer Swings stil har vi märkt. Borde väl Mars veta att ja tenderar och hålla mitt ord.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Vet hur -M- kände sig =P

V19 all over again? Uppförsbacke hela vägen in i mål? Är som ja brukar säga "Uppförsbackarna är de roliga bitarna"

Men nej, Ja kommer inte stabba. De är mer Swings stil har vi märkt. Borde väl Mars veta att ja tenderar och hålla mitt ord.

Självklart tror jag inte du är någon som kommer att stabba sig fram till vinst, du höll allt du sade på v.19 som du själv säger, vilket du ska ha cred för, utan spekulationen var mer att jag tvivlar på att du kommer att fortsätta lira denna värld som endast en medlem i en familjestam :) Sen så får väl framtiden utvisa huruvida du gör så eller vad som händer, tror en förändring kommer att måsta ske hos "Lightarna" & en hel del andra stammar för världen är alldeles för liten för att stammar ska kunna vara 2,3 stycken på samma yta och kunna växa optimalt

Och du har helt rätt att det är uppförsbackarna som är intressanta, att starta en värld som förutspådda vinnare kan endast leda till besvikelse, man kan inte överträffa förväntningarna så att säga :)

Sen om jag får kommentera min egna spekulation så tror jag det skulle bli väldigt intressant om du gjorde just som jag spekulerade kring :) (Att göra om en familjestam till en stam med de bästa lirarna går ju att göra utan att direkt stabba spelare om man genomför förändringen långstamt och sparkar ut folk pga olika orsaker snarare än att avlägsna 50% vid ett tillfälle) Sen kanske det var dumt att lägga till det sista att "Kasperkanin ska akta sig" men spekulationer ska ju vara lite i högkant och se intressanta ut, om det var den delen du tolkade som att jag spekulerade i att du skulle stabba stammen i ryggen :)
 
Senast ändrad:

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Varit tyst ett tag här i spekulationstråden, tänkte försöka få igång den lite med att ställa en fråga.

Vilka spekulerar ni att det första riktiga kriget kommer att stå mellan? Ni får gärna spekulera i orsaken och vem som kommer starta det också. Hur det slutar kan ju också vara intressant att spekulera i.

Själv tror jag på en fejd mellan PAiN & FIN då de ligger på exakt samma ställe geografiskt och det känns som det på förhand är omöjligt att undvika en konflikt där, speciellt eftersom det handlar om 2 såpass stora och växande stammar, rank 2 & 3. Vågar mig inte på att spekulera i utgången då jag inte har någon större koll på spelarna i respektive stammar, tror att den som startar kriget också kommer att gå ut som segrare tack vare att de då borde vara bättre förberedda om ingen tredje part ger sig in i konflikten

Tror också Swing, VS & ELight kommer att ryka ihop på K.44 fast tror det kommer hända lite senare än PAiN - FIN
 
Senast ändrad:

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Jag spekulerar i att k54 kommer bli intressant snart. En del stammar där som snart måste börja äta på varandra för att kunna växa? Vilka blir först ut? Jag gissar på Leka? mot VIKINGS, sen kommer -ST- att åka på en räkmacka där.
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Jag spekulerar i att k54 kommer bli intressant snart. En del stammar där som snart måste börja äta på varandra för att kunna växa? Vilka blir först ut? Jag gissar på Leka? mot VIKINGS, sen kommer -ST- att åka på en räkmacka där.

Kan nog mycket väl hända men tror inte man redan nu kan säga att -ST- kommer få en enkel resa här. De som tjänar mest på Leka? vs VIKINGS är väl RCS som redan nu är otroligt stora på kontinenten, uppe i runt 160k nästan dubbelt så stora som någon annan stam här på K54. (Om man bortser från VIKINGS akademistammar) Dessutom ligger de geografiskt närmare Leka? & VIKINGS.

Så kan mycket väl bli som du säger fast är beredd att byta ut -ST- mot RCS där vilket då även löser Cribbas problem med räkor :)
 
Topp