Spekulations Tråden

DeletedUser

Guest
Ett troligt scenario är att det kommer bli spännande att se hur världen utvecklar sig när adeln kommer. Redan nu ser man stammar som växer i varann ex pain/B-M , Leka?/Vikings.

Tippar också att dessa stammar kommer ha sitt öde vilat i den andras stammens händer då det garanterat kommer bli krig dem emellan. Vinnaren kommer få ett väldigt fint läge sen emot mig-game.
 

DeletedUser

Guest
Jag spekulerar om att de troligen kommer bli ett gangbang mot Swing midgame~, då dom verkar vara de enda som kan spela på servern (inte allt för insatt än iofs). Stora hot brukar ju bli gangbangade på .se
 

DeletedUser

Guest
Märks att du inte är insatt, Swing är den mest kompletta stammen, men det finns 3-4 stammar till som är kapabla att vara med i toppen i mid-game.
 

DeletedUser

Guest
Skulle säga att det finns fler kapabla spelare än stammar. Många duktiga spelare utspridda i många olika stammar, men Swing är ju helt klart hotet som stam.
 

DeletedUser

Guest
Dags att spekulera lite igen då :)

Jag spekulerar i att de flesta nu vill rikta allas spetsar mot en ny fiende då -?- fösvann...

I detta fall Swing...

Spekulerar i att enda anledningen är att rädda sitt egna skinn för att det är så skönt att vara i GB-united :sneaky:

Denna spekulation leder mig till att det finns för få som verkligen vågar kriga utan 250 spelare som back-up ^^

Och i sin tur leder det mig till spekulationen och slutsatsen att de andra stammarna med bra kvalité kommer växa ifrån GB-united till slut och sen ha vid öppet mot segern... Detta har hänt förr ^^
 

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Spekuleras också kring att många gillar att spekulera en negativ utveckling om sin egen stam och spekulera överdrivet positivt om andra stammar för att dessa ska överskattas och gangbangas medan ens egna ska underskattas för att på så sätt hålla sig under "GB radarn"

För övrigt spekulerar jag kring att jag tror att folk kommer att börja oroa sig betydligt mer över Swing när de får se vilka byar de kommer att erövra inom den närmaste framtiden
 

DeletedUser

Guest
Spekuleras också kring att många gillar att spekulera en negativ utveckling om sin egen stam och spekulera överdrivet positivt om andra stammar för att dessa ska överskattas och gangbangas medan ens egna ska underskattas för att på så sätt hålla sig under "GB radarn"

Är beredd att hålla med :) Att spekulera om andras framgång är ett lätt sätt att måla ut "mitt i prick" på en motståndare man gärna ser få det hett om öronen av GB-united...
Men att "prata ner" sin egen stam är ju lite för löjligt och jag spekulerar i att de flesta genomskådar sånt ganska lätt...

För övrigt spekulerar jag kring att jag tror att folk kommer att börja oroa sig betydligt mer över Swing när de får se vilka byar de kommer att erövra inom den närmaste framtiden

Att adla är nåt som ingår i spelet :) Men att du vet vilka som ska adlas låter väldigt mycket som en spekulation :sneaky: För inte ens vi vet vad som ska adlas ännu ^^
 

DeletedUser

Guest
Har vi ingen som är lite sugen på att spekulera här? :)

Är lite trött på min egen text :D
 

DeletedUser

Guest
Många av topp 10 stammarna gillar att hålla sig vid 29-30 medlemmar såhär tidigt... Vi får se hur det ser ut senare, tvekar på att ens 3 stammar av dem kommer vara kvar på top 20... O_O
 

DeletedUser

Guest
Jag spekulerar i att v23s öde är obeslutat.

...att v23 kommer bli ihågkommen med titeln på en av Stieg Larssons bästa verk.
...att vår norgehistoria fortsätter, internadlingen följs upp utav en barbaradling.
jag var bara tvungen
...att vi tillslut har sluppit PAiN-familjens välde på v23 och att det är en himla tur att studentveckan trots allt bara är en vecka.
...att rekryter kan kännas bra till en början, men att man som ledare snabbt kan bita sig och sin stam i svansen om spelarna inte är att lita på.
...att v23´s makt kommer svingas iväg när tiden är inne :cool:
 

DeletedUser

Guest
...att vår norgehistoria fortsätter, internadlingen följs upp utav en barbaradling.
jag var bara tvungen

Cryin slutade tvärt när han ble clearet av mig ;)
Inte lätt att adla spelare när alle en attackerar slutar .. :/
 

DeletedUser

Guest
Tänkte spekulera lite i barbarer:

Har man fått en spelare att ge upp och han gråar så ser jag ju mer värde i den som farm än som by. Kattar man då ner allt förutom förråd och res så kan man få en väldigt bra farm utav det. den kommer på så sätt producera mer resurser än den skulle gjort som by. Framförallt då man kan använda adeln på annat håll.

Spec tidigt i en värld så vill man ju hellre få bort spelare än att adla byar för att kunna dra nytta utav ett större farmområde
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tänkte spekulera lite i barbarer:

Har man fått en spelare att ge upp och han gråar så ser jag ju mer värde i den som farm än som by. Kattar man då ner allt förutom förråd och res så kan man få en väldigt bra farm utav det. den kommer på så sätt producera mer resurser än den skulle gjort som by. Framförallt då man kan använda adeln på annat håll.

Spec tidigt i en värld så vill man ju hellre få bort spelare än att adla byar för att kunna dra nytta utav ett större farmområde

<3
Veckans kommentar

Tänk om de fanns fler som dig Rage, då vore världen helt perfekt
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Jag spekulerar i att Cribba och hans gäng kommer börja adla barbarer så fort de får tåg (varför ens tåga barbarer). Sedan tror jag att alle759 kommer bli farlig om han får växa.
 

DeletedUser

Guest
Jag spekulerar i att min ångest kommer öka denna helgen. Barbarerna är så små för att ens jag ska adla dom. Det kommer antagligen ge mig abstinens och ångest under midsommarhelgen. Men det är bara spekulationer.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Jag spekulerar i att Fjotor är lite tårögd, fortfarande för att han blivit nollad tidigare av de stygga pojkarna, i sandlådan.

Historien brukar ju upprepa sig, så vad vilar i din framtid, denna gången:)

Sen behöver man inte fler än en adel för att adla grannar, trodde du visste det? Kanske Lakozz kan hjälpa dig lite så du hänger med:)

För övrigt så spekulerar jag i våran ruta. Där finns fina stammar överallt, och på sidorna finns ju PAiN och Swinger. Känns som om ett större krig snart år oundvikligt, inne i mitten och då får vi väl se vad stammarna närmare kanten hittar på.

Swing är ju tillsammans med PAiN de självklara aspiranterna, just nu till seger, men starkare stammar har fallit ihop, så den som har tålamod får se:)

Trevlig Midsommar
 

Fjotor

Member
Reaktionspoäng
0
Jag spekulerar i att Fjotor är lite tårögd, fortfarande för att han blivit nollad tidigare av de stygga pojkarna, i sandlådan.

Haha du har ju ingen aning och nollad var väl att ta i? Jag tog 13 av er och ni 18 av mig, resterande 20 blev internadlade då det var meningen innan hela eran stam försökte komma.

Så du medger att dina grannar till barbarer kommer bli adlad? Bra då behöver jag inte ens spekulera i det mer^^
 
Senast ändrad:

mars

Member
Reaktionspoäng
8
Det är klart att barbs är för adling, det behöver man ju inte ens spekulera kring och känns därför väldigt Off topic.


För att komma lite mer på rätt spår i denna tråd med lite seriösa spekulationer så spekulerar jag kring att den norske argentinaren Ches tid är räknad och att vi snart har en ny kung på v.23s tron.

Tack vare en omfattande reklamkampanj i norge & även hemskickade gratisprover så har Pampers lyckats sälja blöjor med 12 timmars torrhet även till norrmännen "Nye Baby-Dry gir opptil 12 timers størrhet over natten"
Svenska TW teamet har dock inte lyckats med att anpassa nattskyddet efter denna förändring vilket kommer att få förödande konsekvenser för våra norska TW lirare på .se...

Är svårt att spekulera kring exakt hur stora dessa blir men att han ska hålla rank 1 kommer att bli svårt, frågan är om Pampers själv kommer att dra nytta av denna utveckling och tåga ner Che eller om han helt enkelt låter Che själv sakta men säkert segla ner pga avsaknad av nattfarmning....
 
Senast ändrad:
Topp