Speedsnack

DeletedUser

Guest
Men barbarbyarna behöver ju inte direkt vara 1k från början och sedan växa upp till 7-8k man kan ju sätta växgräns till bara 1k så slipper det bli så. Man får ju anpassa för många vill ju ha en snabb comeback om dom blir adlade 2 sekunder efter skyddet går ut ^^

då får ju man se till att inte bli adlad? inte bara .se speeds som existerar.. finns andra speeds du kan joina vettu
 

DeletedUser

Guest
Gangad på varje speed, roligaste skämtet jag någonsin hört tror jag. Säg bara sanningen nästa gång :)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag gjorde en helt okej comeback till speed (inte spelat på över 1 år) och lyckas stå emot en hel stam :p, slutade 3a!


Ryktas även att F/A internadlar för att vinna.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag gjorde en helt okej comeback till speed (inte spelat på över 1 år) och lyckas stå emot en hel stam :p, slutade 3a!


Ryktas även att F/A internadlar för att vinna.

Äh hade jag fortsatt mot dig i starten hade de varit andra bullar ;)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag gjorde en helt okej comeback till speed (inte spelat på över 1 år) och lyckas stå emot en hel stam :p, slutade 3a!


Ryktas även att F/A internadlar för att vinna.

Kul att se lite nya namn på speedsen :) Och grattis till en tredjeplats kanske man kan säga :)
 

DeletedUser

Guest
Yes, kötta barack och stall. Saken är ju att adelsmännen tar över byarna, vissa använder dem effektivt :)
 

DeletedUser

Guest
Äh hade jag fortsatt mot dig i starten hade de varit andra bullar ;)

Vem var du? Och jag dödade allt som kom :p; F/A är sämst på att fejka. För att va 3 pers så faila dom rätt stort haha. Fejkar attacker på min main by, för att sedan 2 min senare attackera min 2a by på riktigt. Och ge mig massa tid att både bygga mer trupper och skicka all min deff till 2e byn, ist för att fejka på 1 och attackera den andra ;)

Kul att se lite nya namn på speedsen :) Och grattis till en tredjeplats kanske man kan säga :)

Spelat .se sen det starta ;), även varit speed admin ;)


Ryktas att speeds nuförtiden suger.. då man själv har runt 40% av alla lc o yxor dom första 2h..

Jag var en av de som hade LC först, dock byggde jag inte många :)
 
Reaktionspoäng
0
Jag var en av de som hade LC först, dock byggde jag inte många :)[/QUOTE]



Jag hade lc Först, och hade låg lika med ngn upp till 500ca sen var dom inte i närheten av mina lc
och jag såg ngn om ngt med adelsmän ;) kan säga att jag adlade 2an och 3an innan ngn annan ens hade fått upp akademi.
Sen började jag spela LoL för att speedsen är så fruktansvärt tråkiga antar att ngn av er rensade mig då o känner sig kaxig^^?
 

DeletedUser

Guest
Jag har rensat dig boäftsbållar wihooooo, kröner mig till tidernas bästa speedzpelare yeayeyaye
 

DeletedUser

Guest
lek inte thooht så bra va du inte när du spela<3

Pft! Jag spelar för det mesta solo, och ändå brukar jag alltid klara mig själv emot stammar.

Please... senaste speeden jag körde var föra sommaren :p

Tror senast jag spela var t.om 2011 :p, slutade spela och blev speedadmin.

Jag hade lc Först, och hade låg lika med ngn upp till 500ca sen var dom inte i närheten av mina lc
och jag såg ngn om ngt med adelsmän ;) kan säga att jag adlade 2an och 3an innan ngn annan ens hade fått upp akademi.
Sen började jag spela LoL för att speedsen är så fruktansvärt tråkiga antar att ngn av er rensade mig då o känner sig kaxig^^?


Tänkte rensa dig i slutet, men du hade för mkt trupper för mig haha :p

Jag är overrated trio ;) rensade dig i starten så du börja på spjut :)

ah!
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att de skulle vara sweet med lite fler OBA rundor, och en speed runda ikväll skulle va gött!
 

DeletedUser

Guest
Att RAGE! internadlar stämmer mycket väl men det visste väl alla redan..

Men ja ladykiller en kvälls speed hade varit trevligt.
 
Topp