Speedsnack

DeletedUser

Guest
Ryktas att vi som jobbar på vardagar gärna hade velat spela lite speeds på helgerna...
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag inte spelat en ENDA speed denna sommarn sade till mig själv att jag skulle döda lite tyskar i sommar men så blev det inte har mest varit uppe sent på natten och sovit till kl 16 sorgligt.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att ett nytt gäng har köttat sönder på dagens speed, GG Easy !
 

DeletedUser

Guest
Hi, i'm from Belgium (French Land), and we are coming to destroy your Speed Server with my team :)
Can you speak english please ?
What are autorizing script ?
Who are the best team here ? And player :)

Best regards :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
poland the best of team in this server:)

hahahahahahhaahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahaahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahaahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahaahahahahahahaahaahahahahahahahahahah
 

1 vs 1?

New Member
Reaktionspoäng
0
hahahahahahhaahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahaahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahaahahahahahahaahaahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahhahahaahahhaahahhahahahahaahahahahahahaahaahahahahahahahahahah


the best noob in server buhahaha
 

DeletedUser

Guest
Sen får gärna dennis starta om speeden och göra den som den var planerad :) gör om gör rätt:) för denna speeden suger.. mynten kostar 60k.. fan tänker du med?
 
Topp