Speedsnack

DeletedUser

Guest
Det ryktas att jag på ett eller annat sätt misstänker att maktmissbruk kommer ske.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag funderar på göra comeback till speed, men jag rädd att få smisk :(
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att #1238 10h Adel
Start: fredag, 2013-06-21 10:00
Slut: fredag, 2013-06-21 20:00

har hastigheten 1.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att det är felinställd speed? Det är som en vanlig värld^^
 

Padox

Member
Reaktionspoäng
0
ber om ursäkt för dagens speed, blev lite fel i inställningarna :)

hoppas ni har överseende med det denna gången, ska förhoppningsvis inte upprepas igen;)
 

DeletedUser

Guest
Man kan ju säga att speeden är vunnen efter 5 timmar på en 48h, kul där ju. Snälla lägg in lite poängstarter på typ 2k och barbs på 1k annars skulle speeden kunna vara 6h istället. Spelare som blir adlade pallar inte börjar om på 26 poäng. 26p starter kan man ha på 4h speed men på en 48h ska det vara lite krig tycker jag. Krig mellan flera olika stammar ska det ju vara enligt mig.. Folk gillar ju att kriga med en del byar.. tycker dock hastigheten och enhetshastigheten var bra.
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
24-48h ska vara låga starter och 4-12h ska vara högre eftersom dem är kortare, det är ju det enda logiska?
 

DeletedUser

Guest
Självklart, det blir barbadling i vilket fall så varför skulle det vara låga starter på de längre speedsen? folk gillar ju har mer poäng så spelar ju inte någon roll. Och varför är det logiskt och börja med lite poäng på det längre speedsen? bara roligare och ha fler byar och mer poäng ju.. Då finns det ju fler stammar och fler stamkrig antar jag eller?
 

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
Det är rätt drygt också om man inte börjar med 2k poäng i början då hinner man bygga upp både trupper och växa i poäng ^^ det borde admin se över extra eftersom det är fler som tröttnar på speeden för varje dag pga dålig inställningar "/

Med vänliga hälsningar
Niccoboooi
 

DeletedUser

Guest
Det är rätt drygt också om man inte börjar med 2k poäng i början då hinner man bygga upp både trupper och växa i poäng ^^ det borde admin se över extra eftersom det är fler som tröttnar på speeden för varje dag pga dålig inställningar "/

Med vänliga hälsningar
Niccoboooi



lol.. sluta klaga herregud.. låga starter på längre speeds är perfa=:) palla starta med 2k... då blirre ju barbadling på dirren.. hur kul är de egentligen? lär er å spela istället.. inte så jävla roligt med 2k starter ^^
 

niccoboooi

Member
Reaktionspoäng
0
Men barbarbyarna behöver ju inte direkt vara 1k från början och sedan växa upp till 7-8k man kan ju sätta växgräns till bara 1k så slipper det bli så. Man får ju anpassa för många vill ju ha en snabb comeback om dom blir adlade 2 sekunder efter skyddet går ut ^^
 
Topp