Snustråden

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Grov, lös. Best of teh best.

I Portionsträsket kan jag rekomendera Monte Cristo för den slicka burken och ok påse.
Skruf stark är smaskens. Slemmig? Kör någon random white med fikonsmak då, trattkantareller.


Eftersom jag är snål så blir det mest kronan nuförtiden, Grov Lös vid högtidliga tillfällen, såsom isättande av linser och annat som förgyller tillvaron.
 

DeletedUser

Guest
Grov portion, cola, olw skruvar och en lagad dator. Vad kan göra kvällen/natten bättre?
 

DeletedUser

Guest
Om 10 minuter lägger man sig under det varma täcket, slår på tv4+ för att kunna avnjuta Borat tilsammans med en dubbelmacka general.

Underbart!
 

DeletedUser

Guest
Nu är min älskling (datorn) äntligen hemma igen efter att varit ute på en liten tripp för att bli tillsnyggad (lagad) och vad kan vara bättre än att fira det med än en riktigt fin snus? :D
 

DeletedUser

Guest
Nu är min älskling (datorn) äntligen hemma igen efter att varit ute på en liten tripp för att bli tillsnyggad (lagad) och vad kan vara bättre än att fira det med än en riktigt fin snus? :D

Skål på den!
beer2.gif


Förövrigt, har börjat med Ettan nu (Japp, jag vet att jag sa att jag inte ville). Men den är fanimej finare!
 

DeletedUser

Guest
Sorry för att gå off-topic här, men varje gång jag ser den här tråden så läser jag "Snusktråden" >.<... Blir lika besviken varje gång...
 

Starien

Member
Reaktionspoäng
0
Ettan luktar ju kattpiss, hur kan man stoppa det i käften? ;(

Föredrar grovsnus själv, lös eller portion spelar inte så stor roll men vardagligen blir det påse, känns inte superfräscht att pilla in lösprillor på arbetstid alla gånger.

5/5?
 
Topp