Snustråden

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det VAR en snustråd, sen som vanligt när jag kommer in i trådar så går dom off-topic, därför jag blev moderator istället, då MÅSTE man i stort sett hålla sig till topic, men det gick ju inte så bra så vad är nästa steg för mig tro? ;)

Att hitta tillbaka till topic.

Själv snusar jag inte.
 

DeletedUser

Guest
Trodde det här va en snustråd:confused: Men för alla som vill veta så har jag nu en ny stock General portion i kylen så det är bara till att fortsätta snusa :)

Då min fotboll är min stora passion, blir det lätt att jag hamnar på fel spår. :(

Gött, vad gick den loss på? :)
 

DeletedUser

Guest
Då min fotboll är min stora passion, blir det lätt att jag hamnar på fel spår. :(

Gött, vad gick den loss på? :)

Ja inte alltid lätt att hålla sig till rätt ämne... Jag är likadan, hamnar lätt på fel spår xD

Jadu bra fråga köpte den på fyllan när jag va på kryssning så tänkte inte riktigt på priset :p
 

DeletedUser

Guest
Snusat kronan mestadels sen jag började snusa, hunnit testa en del. Men Grov är utan tvekan min favorit bland alla! Blir bara så svindyrt med Grov ^^




Ja menar du när du sover så nej då dräglar man bara så himla mycket och då blir hela kudden blöt xD

Jag dräglar inte :), skönt att slippa det extrema nicco/snus suget på morgonen därför. Sen blir det en extrem genomgång av tänderna :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja menar du när du sover så nej då dräglar man bara så himla mycket och då blir hela kudden blöt xD

Jag snusar när jag sover och jag dregglar inte.
Det har hänt på fyllan att snusan ramlat ut på natten på kudden.
Men annars har jag nog inte råkat ut för det.
 

DeletedUser

Guest
Vet ni hur extremt dåligt det är för tandköttet eller? :(
Natten är den tiden då munnen och tänderna ska få vila från syreattacker und so weiter, under dagen äter man ju eller dricker så ofta.
Skyll er själva om ni får blottade tandhalsar och munhålecancer! :D
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som snusar på natten?

Har väl somnat med en i någon enstaka gång. Smakar inte mumma i munnen när man vaknar. Och dessutom var kudden inte superfräsch. ;)

Snusat kronan mestadels sen jag började snusa, hunnit testa en del. Men Grov är utan tvekan min favorit bland alla! Blir bara så svindyrt med Grov ^^


Jag dräglar inte :), skönt att slippa det extrema nicco/snus suget på morgonen därför. Sen blir det en extrem genomgång av tänderna :)

Måste testa Grov, de flesta verkar vara väldigt nöjda med den. :)

Vet ni hur extremt dåligt det är för tandköttet eller? :(
Natten är den tiden då munnen och tänderna ska få vila från syreattacker und so weiter, under dagen äter man ju eller dricker så ofta.
Skyll er själva om ni får blottade tandhalsar och munhålecancer! :D

Haha, ja bra är det inte. Men det är bra för munnens Ph-balans, även om snus är missfärgande.
 

DeletedUser

Guest
Haha, jag har somnat en gång med snusen i munnen och det var inte så nice.. Men självklart snusar även jag på natten, jag är ju oftast vaken då ni andra sussar sött :D

hahah ja är man vaken så är det väl klart att man snusar! Säger ju säg självt :)
 

DeletedUser

Guest
Fyfan vad Granit är hemsk! BuHuuuuu fyfan!
cry.gif
cry.gif
sad44.gif
sad44.gif
sad44.gif


Men i brist på något annat MÅSTE man ta endå, jag vill fan spy. :(
 

DeletedUser

Guest
Snus som snus.

Finns en fin affär i frölunda/göteborg.
Onico heter den.
Precis som den där nikotin fria varianten av någon anledning.
Dom säljer bara tobak där och har mängder med olika snus sorter man aldrig hört talas om.
Köpte på mig ett lager innan sommaren av mina vanliga sorter plus att jag köpte en dosa av alla deras sorter nästan.
Det blev ett par doser kan jag tala om.
Vissa smakade örjan men fanns ett par riktigt trevliga som jag nog kommer köpa igen :)

Man måste ju ha variation.
Precis som när man är på systemet man köper några välbeprövade öl sen köper man ett gäng nya.
1 av varje sort.
 

DeletedUser

Guest
hahahaha i know the feeling man *visar någon form av halvhjärtad sympati* :eek:

/me tar mig en general och en grogg ;D

Precis!

Skål på dig. :D

Snus som snus.

Finns en fin affär i frölunda/göteborg.
Onico heter den.
Precis som den där nikotin fria varianten av någon anledning.
Dom säljer bara tobak där och har mängder med olika snus sorter man aldrig hört talas om.
Köpte på mig ett lager innan sommaren av mina vanliga sorter plus att jag köpte en dosa av alla deras sorter nästan.
Det blev ett par doser kan jag tala om.
Vissa smakade örjan men fanns ett par riktigt trevliga som jag nog kommer köpa igen :)

Man måste ju ha variation.
Precis som när man är på systemet man köper några välbeprövade öl sen köper man ett gäng nya.
1 av varje sort.

Håller inte med! Just Granit är ett helvete! Har testat många sorter och de flesta fungerar endå, men just denna ... nää BLÄÄÄÄ!

Cool affär förresten ... sålde de cigarrer osv med?
 

DeletedUser

Guest
japp det fanns röktobak där med men mest snus.

Jo jag vet det blev väl lite fel och överdrivet när jag skrev snus som snus.
För det finns ju sorter som man nästan blir flint av när man dyngar in dom i munnen.

Men granit tycker jag faktiskt är ok. (portion) brukar sova med den :)
 

DeletedUser

Guest
japp det fanns röktobak där med men mest snus.

Jo jag vet det blev väl lite fel och överdrivet när jag skrev snus som snus.
För det finns ju sorter som man nästan blir flint av när man dyngar in dom i munnen.

Men granit tycker jag faktiskt är ok. (portion) brukar sova med den :)

Ok, häftigt. :)

Ja, håller med om att de flesta fungerar men inte just denna. ;)

Den enda jag kan sova med är General, den enda "goda" eller vad man ska säga. :)

Btw, underbar sign.
 

DeletedUser

Guest
Såja, var nyss och handlade en General, ordningen återställd, livet leker. :)
 
Topp