Snustråden

DeletedUser

Guest
Tjenare tw!

Det måste finnas en del som snusar här, aight?

Tänkte att vi kunde tipsa om våra favoriter. Jag är oftast öppen att testa nya sorter, även fast jag har min trofasta vän Generalen som "grundsnus". ;)

Dessa kriterier skall ifyllas:

Produkt: Produktens namn.
Finns som: Lös eller portion.
Smakar: Skriv vad det smakar.
Betyg: På en skala från 1-5.
Pris: Eventuellt pris om man har uppgifter.

Då det är praxis på att trådskaparen skall föregå med gott föredöme kan jag börja:

Produkt: Tre Ankare White Portion
Finns som: Portion
Smakar: Vädigt konstig smak, tycker det smakar lite nöt (?)
Betyg: 2,5
Pris: Ca 37 kronor dosan.

Tillägg. Tycker att den är skaplig, men inget jag direkt njuter av, men den fungerar, som sagt.

Produkt: Skruf Stark
Finns som: Portion
Smakar: Slemmigt, tycker inte alls om varken smaken eller lukten!
Betyg: 1,5. Får ett litet plus för att den är så stark, vilket är bra vid rätt tidpunkt.
Pris: Ca 40 kronor dosan.

Tillägg: Kul med en utmanare till Swedish Match.

Produkt: General Portion
Finns som: Portion
Smakar: Den smakar riktigt fint, saften går ner alla dagar i veckan. Luktar lite konstigt tycker jag, men det lägger jag inte stor vikt vid.
Betyg: 4
Pris: Ca 40 kronor dosan.

Är lite taggad att testa Kronan, någon som kan ge en recension?

Jag reserverar mig mot moralpredikningar om att jag är under 18 år. Jag har snusat länge och nej, jag är ingen fjortsissnusare, jag snusar för att jag tycker det är skönt, och den ger mig lite extra kraft när det går emot.

Med Vänliga Hälsningar,
Emme
 

DeletedUser

Guest
Ja måste ju hålla med dig om att General lär vara det bästa snuset, funkar alltid! Men sen nånting som är värt att testa är General "Extra stark" som då är starkare än den vanliga General portion är och kan vara väldigt gott i vissa tillfällen :)

Har aldrig köpt en egen dosa Kronan men har smakat och jag kan bara säga att det är ingenting som jag gillar.

Nej varför hålla på att tjafsa om vem och varför man snusar? Själv så tycker jag inte att det va något "coolt" med att börja snusa men jag har min anledning och finns folk som förstår varför jag började och finns folk som tycker att jag va dum i huvudet för att jag bytte ett beroende emot ett annat istället för att sluta men enligt mig själv så hade jag aldrig bara kunnat sluta då så snuset blev min räddning så att säga.
 

DeletedUser

Guest
Jag tkr inte att man ska säga att folk som är minderåriga som snusar är fjortisar, då jag inte känner en enda fjortis som snusar..

dock känner jag väldigt många som snusar, inte konstigt med tanka på¨att nästan alla på min skola antagligen snusar eller röker. Dock kommer jag börja med skiten eftersom jag inte har pengar till det i längden.

Men jag måste bara säga att jag föredrar personer som snusar portion istället för lös... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Haha, isånfall får inte killar snusa heller!

Bushman:
Håller med fullständigt! Jag kände att något saknades, så jag testade, och föll för det direkt ... kärlek vid första munkontakten. ;)

Tack ni som svarar!

Skulle va kul att se lite fler receensioner också.

/ emme
 

DeletedUser

Guest
Ser inte riktigt poängen med snus, men det är jag. Det är varje persons val, och det är ingenting man ska döma någon för. Att säga att tjejer inte får snusa kan va lite hårt, men alla har olika syn på det ^^

Kände en tjej för ett par år sen som snusade.. grymt ofräscht, i hennes fall. På det här snusar min bästa vän(tjej), och där tänker jag inte ens på det.
Lukten är dock inte det bästa jag vet, oavsett vem som trycker in prillan ;D
 

DeletedUser

Guest
Kan hålla med om att det kan vara lite ofräscht att köra lös.

Nu ska jag stoppa in en Tre Ankare, gött eller vad!?
 

DeletedUser

Guest
Vodka/-V- (tror det är samma person iaf), du snusar väl? Kommer ihåg att du har skrivit det (tror jag, IGEN).
 
Topp