Snustråden

DeletedUser

Guest
Bara en tanke för att få upp ett samtalsämne, när ska man inte snusa?

Enligt mig så ska man ge fan i att ta en snus strax efter att man har borstat tänderna för det är då inte så speciellt gott D:
 

BARONFTW

Member
Reaktionspoäng
0
hahaha sant!, det är inte heller gott när man har snus i när man ska halsa vatten ur kranen så hela snusen blir blöt :)

Btw, jag snusar General white och har gjort det ett bra tag nu men eftersom min pengarnivå börjar bli lite "begränsad" så blir det över till lite tyngre/billigare grejer -KRONAN- vanliga :)
 

DeletedUser

Guest
Bara en tanke för att få upp ett samtalsämne, när ska man inte snusa?

Enligt mig så ska man ge fan i att ta en snus strax efter att man har borstat tänderna för det är då inte så speciellt gott D:

True, smakar inte särskilt gott!

hahaha sant!, det är inte heller gott när man har snus i när man ska halsa vatten ur kranen så hela snusen blir blöt :)

Btw, jag snusar General white och har gjort det ett bra tag nu men eftersom min pengarnivå börjar bli lite "begränsad" så blir det över till lite tyngre/billigare grejer -KRONAN- vanliga :)

Håller med. Undviker faktiskt att dricka någonting alls när jag har en i, smaken förorenas. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja själv tycker jag väl inte att det gör så jättemkt om man dricker när man har en snus i käften förutom att smaken på snuset avtar så mycket fortare x)
 

DeletedUser

Guest
Det blir imo mycket godare om man dricker nått, då börjar det rinna snabbare. För oss allstar snusare med lite större gropar än vissa andra så börjar det ju inte rinna lika snabbt *host* barre *host*
 

DeletedUser

Guest
Nej inte om man sköljer den om stoppar in den direkt, då blir det ju bara saft av det. Så mycket smak är inte gott för då är snusens smak slut efter 5 svälj liksom xD
 

DeletedUser

Guest
Det blir imo mycket godare om man dricker nått, då börjar det rinna snabbare. För oss allstar snusare med lite större gropar än vissa andra så börjar det ju inte rinna lika snabbt *host* barre *host*

Undertecknad som är i rookie-stadiet väntar förväntansfullt! ;)
 

DeletedUser

Guest
Faktumet att jag inte skulle gilla rinnet stämmer inte, för det gör jag. Men både rinnet och drycken får en äckligare smak, så jag menar.
 
Topp