Slutar!

DeletedUser

Guest
Är allt från vad du har skrivit.... nä det är det inte första var från din kolla du sen så är det Citat från andra... försökte du vara rolig med

Nu var vi där igen som så många gånger förut att så fort diskutionen börjar på allvar så väljer personen ifråga, denna gången du borgmor, att inte våga fortsätta den genom att helt ignorera att svara på frågorna och sticka huvudet i sanden.

Citaten som står i min post är inte från andra, jag ber dig åter igen att läsa igenom hela tråden och kolla vem som skrivit vad i tråden.

På detta sätt som du nu beter dig så gör du bara bort dig ännu mera än du redan har gjort.
 

DeletedUser

Guest
Hejdå Rubin ;'(.


Vet dock att du kommer tillbaka, ingen lämnar TW permanent, det går bara inte.
 

DeletedUser

Guest
Bra spelat Rubbe! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
make some sense god damnit, or don't speak at all.

Haha... den dagen ni inte tror att det gick så lätt som ni tror... men men finns några i sprit man kan se upp till men inte alla men i ska ju ha rätt hela tiden värka det som in i det sista så tro vad ni vill jag vet i vart fall hur det var å gick till med det kriget
 

DeletedUser

Guest
Bland all spam och myller av personliga påhopp och vad det verkar ett förstört forum vill jag bara säga till Rubin;
Imponerande första värld och lycka till IRL.
 

DeletedUser

Guest
Även om vi varit fiende i denna värld så tycker jag att det är tråkigt att du slutar. Du är nog en av dom bästa jag mött i dessa världar och fanatisk som få, sover du aldrig, människa? :p Fast lite kul var det du lärde dig så sent att massprägla mynt och massrekryering, mycket klickande måste det ha blivit :awsm:

Du fick dock din presentation i vårt forum, trots att jag slängde ut dig innan du själv hann skriva någon ;)

Lycka till IRL!
 

DeletedUser

Guest
Men komigen! Visa lite hänsyn! En av spelets bästa och snabbt-lärda spelare slutar och ni snackar om något som hände för Gud vet hur länge sen... Ta detta via PM eller skapa en annan tråd, detta är till att för att visa att vi bryr oss om honom och tar farväl. Blanda inte in Historia här!


Farväl Rubin, hoppas du får ett gott liv framför dig och se till att återvända. Har varit kul att hålla utkik på dig under Spelets gång i V9. Må Promillions läror stanna kvar hos dig och må de leva genom oss.
<3
 

DeletedUser

Guest
Tack alla!

Ja vad framtiden visar vet man aldrig, men blir inget mer tw spelande förän de 13 kg jag lagt på mig sista året och 6packet är framme igen :p

Och till dig Borgmor som inte vågar ta diskussionen med mig som du borde utan med alla andra kan hålla dig borta från denna tråden tills dess att du har något vettigt att komma med som alla förstår.
 

DeletedUser

Guest
Tack alla!

Ja vad framtiden visar vet man aldrig, men blir inget mer tw spelande förän de 13 kg jag lagt på mig sista året och 6packet är framme igen :p

Och till dig Borgmor som inte vågar ta diskussionen med mig som du borde utan med alla andra kan hålla dig borta från denna tråden tills dess att du har något vettigt att komma med som alla förstår.

Jag kan hjälpa dig att bli av med de ;) Förlorade 7 KG under 1 månad och nu syns mina 6-pack igen :)
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du slutat du har bevisat att du är en stark och duktig spelare. Ha det bra
 

DeletedUser

Guest
vissa säger han blir saknad vissa inte.. vissa pratar historia och dess korruption vissa inte.. jag har bara några få saker att säga.. jag är ju som sagt ny på denna värld.. och jag tycker alltid det är tråkigt när nån ska sluta.. saknad kommer du bli.. du var ju trots allt den man mest kunde sätta sin prestanda på tänka när jag blir lika stor som di då är jag bra.. nu tar en annan över och alla som vet det vet att det inte blir samma sak.. lycka till irl.. hoppas du har lika lätt att lära överallt.. för isåfall har du en ljus framtid.. och om du är så trevlig och duktig som din härliga stam säger så måste jag bara säga vilka lyckliga vänner du måste ha.. kanske flickvän med.. hur som helst.. skulle gärna chatta med dig nån gång omdu söker nytt folk att snacka med.. och en sak till alla i denna tråd.. sluta predika historia och skit.. saknad kommer han vara han var punkten på ultimata spelare han var favoriten som motstånd då endast han var en ultimat spelare.. rubin jag säger med en tår i ögat adjö.. lycka till och hoppas jag nån gång får äran att spela med dig.
 
Topp