Slutar!

DeletedUser

Guest
zonic klart jag är kvar på msn ;)
Precis som du säger skoj/trevligt att prata =)
Jag är ju pratkvar så :p


Hum nu förstår jag inte riktigt vad ni säger ni som pratar om uttalet/betydelsen av mitt efternamn =)
Finns väll inget finare än ädelstenar? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hum nu förstår jag inte riktigt vad ni säger ni som pratar om uttalet/betydelsen av mitt efternamn =)
Finns väll inget finare än ädelstenar? ;)

Har du itne hört om den där filuren... Ruuuubin hette han tror jag :) DÄR, där har du grejer!
 

DeletedUser

Guest
God kväll mina damer och herrar på värld 9,

Det är med tung sorg i mitt hjärta jag väljer att sluta med TW spelande. Jag känner att jag inte har den tid att lägga på TW för att kunna forstätta spela på den nivån jag vill. Som ni kanske har märkt sista 2-3 veckorna har min aktivitet minskat drastiskt och jag har enbart kört Sim City lirande.

Så detta blir både min första och sista värld inom TW träsket. Vill tacka stammen Sprit för den härliga gemenskapen och sammanhållningen. Vill säga ett extra stort tack till några, pilis för all expertiskunskap om spelet, outlander och bedarö bitter 2 roliga stollar som ser till man alltid är på glatt humör, Jästa Äpplen för sällskapet och alla svar på de beryktade frågestunder vi haft, Aivy S-M för att lät mig få delta i värld 9 största fest Sprit och sist men inte minst Jägermeister som har fått utstå en hel uppsjö med frågor om allt mellan himmel och jord, min mentor för hur spelet ska spelas i Sprits anda.

Så nu när vi hittat en guldklimp till ersättare, jag befinner mig på den plats i rankingen jag bestämt mig för att nå innan jag la TW på hatthyllan så känns detta som helt rätt beslut.


Något att lägga på minnet tillhörande namnet Rubin är framför allt 3 saker:

  1. Sprits offensiv mot fierce, där jag fick i uppdrag av resterande av ledningen att stå för planeringen och hur själva genomförandet skulle ske. Hur resultatet blev tror jag nog alla mins men för er nytillkommna spelare på värld 9 så var fierce krossade redan efter 24 timmar efter krigsförklaringen släppts.
  2. Min delaktighet i fallet av den störste av alla inom dyrkandet barbar. Barbarfrossarnas konung Fidel, där mina senaste 10 skalper kommit ifrån.
  3. Kött kött kött, tog ett tag innan jag kom igång och visste vad dessa 3 ord betydde men så fort Jägermeister skickat det hemliga kassetbandet med de magiska ljudfilerna på så blev det full fart och OBA:n steg i höjd i rasande fart.


Må nu alla oäktingar som inte följer Sprits 10 budord och ägnar sig åt tucktning och barbarfrossning få se Sprits predikan och fylleslag i sina byar.


Tack för mig
Lärjunge Rubin
Av den rätta läran Sprit


Kul att du säger att det tog 24 timmar..... jag och många andra blev inte bort adlade fören efter 7 dagar
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Kul att du säger att det tog 24 timmar..... jag och många andra blev inte bort adlade fören efter 7 dagar

Han skriver krossade inte bortadlade, nästintill hela fierce var rensade om jag inte minns fel?:rolleyes:
Stammen upphörde efter ~24 h och misstänker att det är det Rubin menar.
 

DeletedUser

Guest
Han skriver krossade inte bortadlade, nästintill hela fierce var rensade om jag inte minns fel?:rolleyes:
Stammen upphörde efter ~24 h och misstänker att det är det Rubin menar.

Stamen upphörde inte heller efter 24 timmar... det gjorde den veckor efter kriget... tråkiga var att det var för många inaktiva spelare med i den stamen och för många som jobbade åt sprit med info... men men det är gammalt nu och var roligt så länge det varade
 
Reaktionspoäng
0
Stamen upphörde inte heller efter 24 timmar... det gjorde den veckor efter kriget... tråkiga var att det var för många inaktiva spelare med i den stamen och för många som jobbade åt sprit med info... men men det är gammalt nu och var roligt så länge det varade


Stammens motstånd var knäckt och stammen icke existerande som fungerande enhet inom 24 timmar.

Men det här är helt fel tråd att diskutera det /humps Rubin
 

DeletedUser

Guest
Stammens motstånd var knäckt och stammen icke existerande som fungerande enhet inom 24 timmar.

Men det här är helt fel tråd att diskutera det /humps Rubin

Vi var inte helt knäckta vi såg ingen framtid där vi var... sen stack ju halva stamen för att dom skulle försöka rädda sig själva och många var ju skonade av sprit för infon dom fick

Du kunde tagit med att vi gav bort byarna för att det skulle gå fortare för er att adla oss.... :))))
 
Reaktionspoäng
0
Vi var inte helt knäckta vi såg ingen framtid där vi var... sen stack ju halva stamen för att dom skulle försöka rädda sig själva och många var ju skonade av sprit för infon dom fick

Du kunde tagit med att vi gav bort byarna för att det skulle gå fortare för er att adla oss.... :))))



Tänker inte argumentera med dig i den här tråden.

Men om det är vad du vill tro för att du ska sova bättre efter ett sånt epic fail , varsågod.

/me spanks Rubin
 

DeletedUser

Guest
Tänker inte argumentera med dig i den här tråden.

Men om det är vad du vill tro för att du ska sova bättre efter ett sånt epic fail , varsågod.

/me spanks Rubin

Tro får du göra i kyrkan..... jag skriver vad som hände då... ska ju vara rätt fakta för det gick inte så lätt för sprit den gången som ni i sprit vi ha det att se ut... visst vi försvann men inte tack vare ert krigande till 100%.... Du får bli hur sur du vill för detta men så är det....
 
Reaktionspoäng
0
Tro får du göra i kyrkan..... jag skriver vad som hände då... ska ju vara rätt fakta för det gick inte så lätt för sprit den gången som ni i sprit vi ha det att se ut... visst vi försvann men inte tack vare ert krigande till 100%.... Du får bli hur sur du vill för detta men så är det....



Fan det är lika låg klass på ditt forumsbeteende som på ditt spelande.

Igen högt och långsamt så du kanske har en teoretisk möjlighet att förstå : FEL TRÅD ATT DISKUTERA I DIN PAJAS.

/Me Hugz Rubin
 

DeletedUser

Guest
Fan det är lika låg klass på ditt forumsbeteende som på ditt spelande.

Igen högt och långsamt så du kanske har en teoretisk möjlighet att förstå : FEL TRÅD ATT DISKUTERA I DIN PAJAS.

/Me Hugz Rubin

Ja sanningen svider ser jag klara du inte av att någon annan skriver vad dom vill om det som har skrivits..... :))) men du är väll sådan som måste hävda dig i skrivandet här i forumet.... Jag skrev här för det var ju här det hade skrivits från börja och rättade till det bara... så vad skulle vara för fel då men att skriva här då
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ja sanningen svider ser jag klara du inte av att någon annan skriver vad dom vill om det som har skrivits..... :))) men du är väll sådan som måste hävda dig i skrivandet här i forumet.... Jag skrev här för det var ju här det hade skrivits från börja och rättade till det bara... så vad skulle vara för fel då men att skriva här då

För helvete om du vill diskutera det starta en tråd.
Detta handlar om rubins avgång från v9 och inte om hur fierce föll.
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
För helvete om du vill diskutera det starta en tråd.
Detta handlar om rubins avgång från v9 och inte om hur fierce föll.

Outlander, då Rubin skulle skriva så om Fierce så har dessa spelare all rätt att försvara sig.
Givetvis gör dem det i denna tråd, där Rubin faktiskt drog upp det.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Outlander, då Rubin skulle skriva så om Fierce så har dessa spelare all rätt att försvara sig.
Givetvis gör dem det i denna tråd, där Rubin faktiskt drog upp det.

Inte alls, trådens titel:
''Slutar!''

Om han vill diskutera det så kan han ta upp det i en annan tråd.
 

DeletedUser

Guest
Min gode bedarö bitter bara låt han yttra sig bäst han vill. Det enda han har gjort i sina inlägg här i denna tråden är att ge ytterligare bekräftelse på det jag skrivit.

Kul att du säger att det tog 24 timmar..... jag och många andra blev inte bort adlade fören efter 7 dagar

Var i min text ser du att jag skrivit att ni blev bortadlade på 24 timmar?

Stamen upphörde inte heller efter 24 timmar... det gjorde den veckor efter kriget... tråkiga var att det var för många inaktiva spelare med i den stamen och för många som jobbade åt sprit med info... men men det är gammalt nu och var roligt så länge det varade

Vart står det skrivet att stammen fierce upplöstes efter 24 timmar?

Vi var inte helt knäckta vi såg ingen framtid där vi var... sen stack ju halva stamen för att dom skulle försöka rädda sig själva och många var ju skonade av sprit för infon dom fick

Du kunde tagit med att vi gav bort byarna för att det skulle gå fortare för er att adla oss.... :))))

Sa inte heller någonstans att ni var helt knäckta vad jag kan läsa.
Men som du säger att ni inte såg någon framtid där ni var, för mig innebär detta att ni var krossade och insåg erat nederlag eller vad menar du?

halva stammen stack sa du? vad beror detta på då? kan det varit för att vi anföll er och tog er med byxorna nere?
Många var skonade av sprit? på vilken fakta grundar du detta? Tittar du på statistiken så var det endast en spelare.
Vad gäller spioneri så vet jag inte vad resterande av communityn tycker. Men TW är väll ett krigsspel? För mig är en spion en strategi man kan använda sig av i krig. Vilket om man läser på lite historia ser att det finns och används i stort sätt i varenda krig som inträffat i världen. Men jag vet inte, du tycker kanske inte det var så smart av oss?

Tro får du göra i kyrkan..... jag skriver vad som hände då... ska ju vara rätt fakta för det gick inte så lätt för sprit den gången som ni i sprit vi ha det att se ut... visst vi försvann men inte tack vare ert krigande till 100%.... Du får bli hur sur du vill för detta men så är det....


Tro är inte relaterat till någon speciell plats och får göras var man vill så vitt jag vet, lever vi inte i ett fritt land?
Borgmor du pratar ju mot dig själv i alla dina inlägg, alla incidenter som du nämner är ju sånt som du och resterande spelare i fierce valt att göra efter våran offensiv inleddes. Att sedan några väljer att ge bort byar för dom inser att de inte har något mer att hämta, några lämnar stammen för att köra solo och tro de blir lämnade ifred. Är inte detta tydliga tecken nog på vad offensiven gjorde med er som stam? Dvs ni blev krossade första 24h och valde därefter att gå olika vägar. Några valde att kämpa väl, några slutade spela direkt, några valde att grattulera oss, några valde att bete sig gamungar som inte fått något att äta på flera veckor.

Jag ser inte någonstans i dina argument vad som skulle motsäga det jag skrivit.
 

DeletedUser

Guest
Min gode bedarö bitter bara låt han yttra sig bäst han vill. Det enda han har gjort i sina inlägg här i denna tråden är att ge ytterligare bekräftelse på det jag skrivit.



Var i min text ser du att jag skrivit att ni blev bortadlade på 24 timmar?



Vart står det skrivet att stammen fierce upplöstes efter 24 timmar?



Sa inte heller någonstans att ni var helt knäckta vad jag kan läsa.
Men som du säger att ni inte såg någon framtid där ni var, för mig innebär detta att ni var krossade och insåg erat nederlag eller vad menar du?

halva stammen stack sa du? vad beror detta på då? kan det varit för att vi anföll er och tog er med byxorna nere?
Många var skonade av sprit? på vilken fakta grundar du detta? Tittar du på statistiken så var det endast en spelare.
Vad gäller spioneri så vet jag inte vad resterande av communityn tycker. Men TW är väll ett krigsspel? För mig är en spion en strategi man kan använda sig av i krig. Vilket om man läser på lite historia ser att det finns och används i stort sätt i varenda krig som inträffat i världen. Men jag vet inte, du tycker kanske inte det var så smart av oss?




Tro är inte relaterat till någon speciell plats och får göras var man vill så vitt jag vet, lever vi inte i ett fritt land?
Borgmor du pratar ju mot dig själv i alla dina inlägg, alla incidenter som du nämner är ju sånt som du och resterande spelare i fierce valt att göra efter våran offensiv inleddes. Att sedan några väljer att ge bort byar för dom inser att de inte har något mer att hämta, några lämnar stammen för att köra solo och tro de blir lämnade ifred. Är inte detta tydliga tecken nog på vad offensiven gjorde med er som stam? Dvs ni blev krossade första 24h och valde därefter att gå olika vägar. Några valde att kämpa väl, några slutade spela direkt, några valde att grattulera oss, några valde att bete sig gamungar som inte fått något att äta på flera veckor.

Jag ser inte någonstans i dina argument vad som skulle motsäga det jag skrivit.

Är allt från vad du har skrivit.... nä det är det inte första var från din kolla du sen så är det Citat från andra... försökte du vara rolig med
 
Topp