Slutar!

DeletedUser

Guest
God kväll mina damer och herrar på värld 9,

Det är med tung sorg i mitt hjärta jag väljer att sluta med TW spelande. Jag känner att jag inte har den tid att lägga på TW för att kunna forstätta spela på den nivån jag vill. Som ni kanske har märkt sista 2-3 veckorna har min aktivitet minskat drastiskt och jag har enbart kört Sim City lirande.

Så detta blir både min första och sista värld inom TW träsket. Vill tacka stammen Sprit för den härliga gemenskapen och sammanhållningen. Vill säga ett extra stort tack till några, pilis för all expertiskunskap om spelet, outlander och bedarö bitter 2 roliga stollar som ser till man alltid är på glatt humör, Jästa Äpplen för sällskapet och alla svar på de beryktade frågestunder vi haft, Aivy S-M för att lät mig få delta i värld 9 största fest Sprit och sist men inte minst Jägermeister som har fått utstå en hel uppsjö med frågor om allt mellan himmel och jord, min mentor för hur spelet ska spelas i Sprits anda.

Så nu när vi hittat en guldklimp till ersättare, jag befinner mig på den plats i rankingen jag bestämt mig för att nå innan jag la TW på hatthyllan så känns detta som helt rätt beslut.


Något att lägga på minnet tillhörande namnet Rubin är framför allt 3 saker:

  1. Sprits offensiv mot fierce, där jag fick i uppdrag av resterande av ledningen att stå för planeringen och hur själva genomförandet skulle ske. Hur resultatet blev tror jag nog alla mins men för er nytillkommna spelare på värld 9 så var fierce krossade redan efter 24 timmar efter krigsförklaringen släppts.
  2. Min delaktighet i fallet av den störste av alla inom dyrkandet barbar. Barbarfrossarnas konung Fidel, där mina senaste 10 skalper kommit ifrån.
  3. Kött kött kött, tog ett tag innan jag kom igång och visste vad dessa 3 ord betydde men så fort Jägermeister skickat det hemliga kassetbandet med de magiska ljudfilerna på så blev det full fart och OBA:n steg i höjd i rasande fart.


Må nu alla oäktingar som inte följer Sprits 10 budord och ägnar sig åt tucktning och barbarfrossning få se Sprits predikan och fylleslag i sina byar.


Tack för mig
Lärjunge Rubin
Av den rätta läran Sprit
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Äsch youll be back;)


I
Red_Heart.jpg
Rubin!
 

DeletedUser

Guest
Hampus ljuger inte...till och med en sådan som jag har redan börjat sakna honom.
Jag önskar dig all lycka, Rubin!
Ett liv utan TW skulle säkert göra mig gott, men jag känner att jag gör folk ALLDELES för glada genom att slutaa, så jag tror jag håller mig kvar, åtminstone ett tag till. :)
 

DeletedUser

Guest
Förresten!
Sådär, innan du drar..

Hur uttalar man ditt namn ?

Rubin - som stenarna?
Rubin - Som Robin, fast med 'u'?
Rubin - Som Ruben, fast med 'i'?
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du är kvar på msn Rubin så vi kan snacka ibland osv =)


Du är en mycket trevlig person att prata med och en underbar stambroder! :)


We will miss you bro!
 

DeletedUser

Guest
Det har nog jag också gjort, Mudnor...och jag håller nog med dig, Rubens är finare.
 
Topp