Skolhjälp sökes..

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
1+ hahaha





jag vet att ni inte känner mej personligen men jag försöker ändå. de händer då och då(ungifär 1 gång i månaden) när jag sitter i skolan att jag helt inte orkar med någonting. jag vill men något i mej gör att jag inte kan arbeta. men jag sitter inte och stör andra. jag gör helt enkelt inget. jag tänker inte heller av någon konstig anledning. eller tänker gör jag men de känns som jag säger så mycket i mitt huvud sammtidigt att de blir hellt tyst och jag hör bara svagt och långsammt "vad gör jag här"

de kan inte vara tröthet för de är andra symtom när jag är tröt och nu. och jag vet inte häller vad de är för något som stör mej. men de jag undrar om någon av er kanske känner igen sig i dehär och kanske skulle ge ett klokt tips eller ord. jag begär inte att ni ska kunna de då ingen annan jag vet om har de hänt samma sak med.

Känner så hela tiden. Dock är det även så att jag sitter och stör andra.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Själv sitter man mest av lektionerna och får MVG ^^

Uppsatser skriver jag skitsnabbt med MVG-kvalitéer. Prov gör jag utan problem, läxor lämnar jag in, fast jag gjorde de på rasten innan lektionen, och får alla rätt. Ganska chill, men fråga mig inte hur fan jag lyckas :confused:
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Själv sitter man mest av lektionerna och får MVG ^^

Uppsatser skriver jag skitsnabbt med MVG-kvalitéer. Prov gör jag utan problem, läxor lämnar jag in, fast jag gjorde de på rasten innan lektionen, och får alla rätt. Ganska chill, men fråga mig inte hur fan jag lyckas :confused:

Hur lyckas du?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Själv sitter man mest av lektionerna och får MVG ^^

Uppsatser skriver jag skitsnabbt med MVG-kvalitéer. Prov gör jag utan problem, läxor lämnar jag in, fast jag gjorde de på rasten innan lektionen, och får alla rätt. Ganska chill, men fråga mig inte hur fan jag lyckas :confused:

Hur lyckas du?

No offense, men det låter lite överdrivet..
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet inte. Spenderar kanske max 30 minuter på läxor utanför skolan. Men för det mesta kan jag redan det som läraren tar upp i klassen...

Kanske ska tillägga att jag har 11 MVG och 6 VG. Vissa av mina MVG betyg skaffade jag sedan 8:an och sedan bara försökt behålla de.
 
Senast ändrad:

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Visst pluggade jag mycket tidigare, men inte allt för mycket. Det handlar mycket om att tycka det man läser är intresant, då fastnar det mycket lättare.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Förmodligen är du en gammal hederlig "plugghäst" och det vet du säkert vad det medför.

Det kallas Allmän bildad när man vet det läraren nämner.

Grattis till dig isf, har du så lätt för dig bör du söka dig till ett exklusivt gymnasium/universitet och ett svårt program.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Tack för alla fina tips, tror verkligen dessa kan hjälpa mig i framtiden.

Dock ska jag nu sluta med tw, för alltid. Har mest spelat för den sociala delen, vilket många gör, men nu är min flickvän hemma så jag kommer spendera min tid med henne, sen ska jag också satsa mer på skolan efter den fina och motiverande respons jag fått av många av er. Man kanske uppfyller drömmen om att bli läkare nån dag, vem vet. Men tack iaf, har varit skitkul att prata med er och det känns som jag på vissa fronter skapat mig "vänner".

Tack för mig, leverpastej. Ha det så gött och spöa skiten ur norrmännen!

At last, thanks to Fafflan for being such a god m8, tack till falconflaska för att ha varit en sån grym granne , tack till mina azööööm bra stamkamrater ur =SK= på v.13 och ni i OWS på v.14. Men det största tacket ska nog gotte91 ha för att han är en så grymt schysst kille som kan få en att känna sig som ett barn på julafton.


*Fäller en tår* This is for you; Hero (ursäkta dålig musiksmak)

Signing out! Crille011.
 
Senast ändrad:

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Ok, alla inlägg jag har läst har väl vart skapligt bra crille. Men ni verkar bara gå samma väg allihopa. Läs böcker, gå till bibblan, gå till bokhandeln m.m. Ni vet väl att den bästa infon får man ifrån TV:n.

Jag skulle rekommendera dig att kolla på Discovery Channel och National Geografic channel. Gör du det så lovar jag att du kommer lära dig hur mycket som helst. Gå oxå in på Wikipedia minst 30 min om dagen och välj slumpartiklar. Du kommer att inse att wikipedia är en bra sida fast alla tror att den är så dålig.
 

DeletedUser

Guest
Bara se till att du ligger före hela tiden så kommer dina lärare falla för dig.

Simple as that.
 
Topp