SK drar i Krig!

DeletedUser

Guest
Trots att SK sitter i en tätt situation, så verkar dom trots allt klara sig ganska finfint:).

Hmm , beror på hur man ser det :)

Side 1:
Tribes: J III J III.
Players:

Side 2:
Tribes: SK
Players:

Timeframe: 21/05/2009 20:00:00till01/06/2009 21:42:46

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 183
Sida 2: 16
Skillnad: 167

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,252,464
Sida 2: 122,160
Skillnad: 1,130,304

image.php
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
Forza Filip (undrar just om jag använt de orden tidigare..) - han e cool :) Har ju faktiskt en forna post som diplomat i G/W - o den klarade han alldelles utmärkt av :)

haha min staving är ej den bästa men mina kunskaper om tribal wars är mycket störe.

i den hä svenska värden har jag mest lekit därför är jag ej så stor.
.,.,.,,..,.,.

jag va baron i en stam före gw sedan va jag krigs ledare i gw sedan diplomat i gw.

före inan jag kom till den svesnka värden spelade jag på ett helt annat sät.
ingen ville hamna i min väg.
jag fick ej så mycket byar eller point hade bara ca 2,6 mil point när jag sluta och 229 byar ca.
ibland vart jag ireterande på stora spelare då kunde ex en spelare på 600 tusen point bli bort sopad på några dar.
jag har även dödat stora baroner i den engelska värden på mindre än 3 dagar.

men men efter ett tag läsna jag på att spela där gav bort byarna och hoppade in i denna värd där jag faktingst kunde komisera lite mer hehe.

spelar ej på samma sät nu.
jag bara leker med mina byar just nu men om jag vill kan jag vända så som jag är nu till det tvätt imot men har ingen lust just nu.
........
men nog om det nu. tillbaka till det lila ämnet.
vem tror ni är nesta person i sk som kommer få en intresant död?

det ska bli intresant att se hur kriget slutar.
förhopoings vis blir det nån stam som försviner.
 

DeletedUser

Guest
precis philip, jag tror dig absolut (Y)

Känns lite udda att du skriver att du hade cirka 229 byar.. 229 är ett rätt så exakt mått och inget man sätter cirka framför..
 

DeletedUser

Guest
SK åker på pisk..ordentligt...


Sen hur fan Mudnor ska lyckas ta en enda by kan jag dock inte förstå , har bara sett han ta en by tidigare under spelet och det var en miss , han skulle deffa upp en barbar som han skulle anfalla för att få upp OB men råkade skicka adel ?



SKÅL!

Slumdog aka ?
 

DeletedUser

Guest
haha min staving är ej den bästa men mina kunskaper om tribal wars är mycket störe.

i den hä svenska värden har jag mest lekit därför är jag ej så stor.
.,.,.,,..,.,.

jag va baron i en stam före gw sedan va jag krigs ledare i gw sedan diplomat i gw.

före inan jag kom till den svesnka värden spelade jag på ett helt annat sät.
ingen ville hamna i min väg.
jag fick ej så mycket byar eller point hade bara ca 2,6 mil point när jag sluta och 229 byar ca.
ibland vart jag ireterande på stora spelare då kunde ex en spelare på 600 tusen point bli bort sopad på några dar.
jag har även dödat stora baroner i den engelska värden på mindre än 3 dagar.

men men efter ett tag läsna jag på att spela där gav bort byarna och hoppade in i denna värd där jag faktingst kunde komisera lite mer hehe.

spelar ej på samma sät nu.
jag bara leker med mina byar just nu men om jag vill kan jag vända så som jag är nu till det tvätt imot men har ingen lust just nu.
........
men nog om det nu. tillbaka till det lila ämnet.
vem tror ni är nesta person i sk som kommer få en intresant död?

det ska bli intresant att se hur kriget slutar.
förhopoings vis blir det nån stam som försviner.

Vad var ditt nick?
 

DeletedUser

Guest
SK åker på pisk..ordentligt...


Sen hur fan Mudnor ska lyckas ta en enda by kan jag dock inte förstå , har bara sett han ta en by tidigare under spelet och det var en miss , han skulle deffa upp en barbar som han skulle anfalla för att få upp OB men råkade skicka adel ?



SKÅL!

Slumdog aka ?

Nämen, Nämen ?! Har slummen tagit sig till TW , skål o välkommen ! ;)
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
b3ngtarne
ja och skulle du ej tro mig så fråga bara dom i den dä värden jag va många vet vem jag va för jag gorde en hel del intresanta saker.
den största stamen på den tiden dyrkade mig för att jag vågade det andra ej vågade.

.......
slumdog ja man kan undra vad dom planerar.
........


freddeaik mit nick va det samma som här.
........

mudnor ja du det har i alla fall blivit lungare i denna tråd.
hur går det med by över tagandet?
 

DeletedUser

Guest
Moralen gillar inte mig, alla har blivit så s*tans små för mig nuförtiden, mina offtrupper dör som flugor, så bygger på lite just nu .. :)


Undanflykter! sluta anfall med svärdsmännen.

OT nya stats plx , keep tråd alive med krigs uppdateringar. Snart drar även jag ut i krig , 10 spjut men klara o mer på G!
 

DeletedUser

Guest
Undanflykter! sluta anfall med svärdsmännen.

OT nya stats plx , keep tråd alive med krigs uppdateringar. Snart drar även jag ut i krig , 10 spjut men klara o mer på G!

Side 1:
Tribes: J III J III.
Players:

Side 2:
Tribes: SK -TKOG- TKOG2
Players:

Timeframe: 20/05/2009 20:00:00till04/06/2009 16:44:16

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 234
Sida 2: 40
Skillnad: 194

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,603,202
Sida 2: 294,043
Skillnad: 1,309,159

image.php



Vi har tappat lite på senare tid, men ser ändå ganska bra ut måste jag säga ..
 

DeletedUser

Guest
SK finns jue ej numera , man slog ihop SK ock TKOG till SKOG. Vi nöter väll lite smått på varandra för tillfället , vi rensade lite i granskapen inatt. Avsånden börjar jue byggas upp lite med.

Vi i JIII har fortfarande skoj iallfall och hoppas våra ärade motsåndera har det med.
 

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
så det gick så det gick så det slutade med att starmana slog ihop sig för att fösöka överleva ja sk fick ju rejält med stryck.
den andra stamen har jag ej kolat på men den gick nog ej så bra för häler.
så nu är dom allså skoga jaha ja.

undra om skog kommer överleva.
 
Topp