Skäms på er i SEREN som inte kan spela rent spel

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Anser inte att det är någon lojalitet alls bakom erat beslut att kicka en spelare för att slippa ett krig med en annan stam men återigen är du ledaren för din stam och ni påstod även att ni "körde med rent mjöl i påsen" vilket Danneboy bevisade rätt tydligt att ni inte gjorde när han skrev att han spionerat på SEREN sedan starten åt CF.

Så vem vet.. ni kanske inte har någon lojalitet heller, låt oss hoppas ni åtminstone håller era diplomatiska löften. ;)

Detta hade ingenting med lojalitet att göra, det vi blev väldigt besvikna över var att Danne inte hade ändrat sig som person när han påstått att han förändrats. Självklart så hade vi stått upp för honom och deffat honom om han ni betett sig moget men hans temperament / ego blev som det blev och det slutade som det slutade.

Och ja, vi har alltid kört med rent mjöl i påsen, borde inte folk ha lärt sig att man inte ska tro på allt Danne säger nu?

Tro vad ni vill angående krig men det har det inte varit nära, diplomatisk lojalitet får framtiden stå för att bevisa, just nu får ni helt enkelt skapa er en egen åsikt. :)
 

DeletedUser

Guest
Hmmm 3 dagars attacker? 300 spjut män???

Är det mkt deff på 3 dagar?

Samt att ni gjorde inget åt det heller :p

Well well jag lär ju försvara mig på nå sätt och kan inte stammen försvara mig så lär jag försvara mig...

Och Bengt fick sin smedja sönderslagen inatt
 

DeletedUser

Guest
Försvarare: Benqt
Destination: Bengt stavas f-n heller med Q! (466|457) K44

Kvantitet: 0 0 0 0 5 0 0 0 1 0 0 0
Förluster: 0 0 0 0 5 0 0 0 1 0 0 0

Spionage
Resurser spejade: 0 0 0

Byte: 29.677 641 22 30340/68140
Skada gjorda av Murbräckan: Muren har blivit skadad och nedgraderad från nivå 3 till nivå 0
Skada gjord av katapulter: Byggnaden Smedja har blivit skadad och nedgraderad från nivå20 till nivå12


Oppppss
 

DeletedUser

Guest
Och en fråga till er i SEREN....

Ni skröt om hur jag gick in i väggen men hur kan det då komma sig att jag kan göra sån stor skada på er fortfarande?
 

DeletedUser

Guest
du e för sent ute danne
 
Senast redigerad av en moderator:

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Skönt att Nina kom och styrde upp tråden och frågade efter fakta istället för att låta alla kasta skit.

Sen förstår jag inte hur en tomte kan få påverka en hel värld på detta vis. Det är bara att ignorera bort folk som har detta beteende.

Nu kör vi vidare ist för att köra fast i detta dynghål en gång till! :eek:D

MVH
/Marcus
 

DeletedUser

Guest
Nedowiz, kan säga såhär: Det är sjukt mycket lättare att få förseelser (infractions) och varningar på .se än vad det är på .net.
På .net forumen är det väldigt sällsynt att en tråd blir låst utan att TS har efterfrågat det och inlägg blir i stort sett aldrig borttagna. Dock är de stenhåda på "one word posts" (inlägg med bara ett ord, som tex 'lol', men sånt finns ju knappt här med 10 teckengränsen)
 

DeletedUser

Guest
LOL, lever tråden fortfarande :p
Fast alla CF medlemmar försvann nu när danneboy är kickad ^
 

DeletedUser

Guest
Sluta kasta skit på varandra på allmänna, har ni nåt problem ta det ingame. *vill ha världskrig*:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ledsen om detta ses som spam, men det känns verkligen som om den sammanfattar hela tråden... :eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp