Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
kan någon ta bort SoD.F? Vi har bara SoD som stam, ingen systerstam eller något.
 

DeletedUser

Guest
Kan man inte ha en karta med top 15 i antal byar också. Då skulle jag vara med för jag har ju så låg snittpoäng. =)
 

DeletedUser

Guest
Uppdaterare för dessa kartor!

Alla dessa kartor som finns på första sidan har numera en uppdaterare, det vill säga jag :p

så alla ni som har några uppdateringar rörande er familj av stammar eller liknande som ni vill ska ändras på kartorna, skulle jag bli enormt tacksam om ni skulle vilja skicka mig ett PM på själva tribalwars, där jag heter Baggbo så kommer jag uppdatera detta omgående.

Jag vore dessutom tacksam om ni som HAR en familje stam, att ni rapporterade detta till mig per PM så jag även där kan få möjlighet att lägga till er UTAN att behöva gå igenom samtliga stammars profiler i spelet.

Och som svar på detta:
Kan man inte ha en karta med top 15 i antal byar också. Då skulle jag vara med för jag har ju så låg snittpoäng. =)

Servern som tillhandahåller alla dessa kartor klarar inte av mer, så därför kan inga fler kartor skapas.



Tack för mig, och hoppas på hjälp utav er för att lyckas.

Mvh baggbo
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
äntligen syns jag på topp 15spelare kartan, har strävat ditåt länge.
Att komma i topp 15OBA kartan känns för arbetssamt, att dominera en kontinent känns också jobbigt men att poäng**** sig till en topp 15 placering var ju inte så svårt när man väl gav sig faan på det :p
Nästa steg är in på topp 15 OBA ^^
 

DeletedUser

Guest
äntligen syns jag på topp 15spelare kartan, har strävat ditåt länge.
Att komma i topp 15OBA kartan känns för arbetssamt, att dominera en kontinent känns också jobbigt men att poäng**** sig till en topp 15 placering var ju inte så svårt när man väl gav sig faan på det :p
Nästa steg är in på topp 15 OBA ^^

Starkt jobbat!!! även trevligt att se dig på kartorna MMH :p
 

DeletedUser

Guest
äntligen syns jag på topp 15spelare kartan, har strävat ditåt länge.
Att komma i topp 15OBA kartan känns för arbetssamt, att dominera en kontinent känns också jobbigt men att poäng**** sig till en topp 15 placering var ju inte så svårt när man väl gav sig faan på det :p
Nästa steg är in på topp 15 OBA ^^

Arbetssamt? med 1.2 miljoner på abel kontot låg jag rank 4 ob anfall, jag har inte spelat på det på ett halvår och obn är den samma men kontot finns kvar på top 15XD
Så nej, om du spelar halvt aktivt i slowfart så kommer du lätt in på top 15 med dina poäng :)
 

DeletedUser

Guest
Arbetssamt? med 1.2 miljoner på abel kontot låg jag rank 4 ob anfall, jag har inte spelat på det på ett halvår och obn är den samma men kontot finns kvar på top 15XD
Så nej, om du spelar halvt aktivt i slowfart så kommer du lätt in på top 15 med dina poäng :)

Men då fick du snabbdeff serverat på nollade murar ;)
 

DeletedUser

Guest
nåväl, han kan inte råför att han har massa polare som helt sonika pumpar upp han me deff :)

Han behövde iaf inte bryta mot regler för att lyckas kriga .;)
 

DeletedUser

Guest
skulle tro att antingen så har dom lite serveruppdateringar eller så har Nikjer slutat lira TW och lagt ner sin kart-service
 

DeletedUser

Guest
Skulle tro att servern inte klarade att Risling var med på kartan så därför slocknade den. :D
 

DeletedUser

Guest
om han använde sig av twstats för o få fram kartorna så vet nog alla vart problemet sitter ;)

Verkar som om dom har bytt adress uppdateringar eller?? kanske hade nått med att hela .se nästan var o tilkommligt för nån dag sen.
 
Topp