Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
Ursäkta offtopic men svarar bara på ovan. Tyvärr har jag ingen karta men detta är statistiken.

(Utan folk som lämnat)

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I

Timeframe: 17/11/2010 00:00:00till13/03/2011 23:50:09


Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 4,469
Sida 2: 1,571
Skillnad: 2,898



(Med folk som lämnat)


Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: DH, DH-I
Players: HIMANEN, MrSinatra, nusnä, Twilight, Juuudas

Timeframe: 17/11/2010 00:00:00till13/03/2011 23:50:09


Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 4,471
Sida 2: 1,571
Skillnad: 2,900
 

DeletedUser

Guest
Har kartor på hemma datorn, kommer hem imorgon så kan slänga upp dem då.

Skicka ett pm ifall jag inte lägger upp de imorgon
 

DeletedUser

Guest
Så hittar ej bilden från DHvsKnight. Detta är från krigsstarten mellan SK och DH
 

DeletedUser

Guest
Mappern

Maps aren't Updating AGAIN :(
-----------------------------------------
The network card on the computer that produces the maps is broken. I am waiting for a replacement, should be here Monday. Until then, the maps won't be updating :(

Update (4/5/11)
I am currently in the process of updating all the maps. So maps for the next couple of hours may or may not be blank.

Löser sig nog snart
 

DeletedUser

Guest
Hej alla :)

Lääääänge sedan var det, säkert ett par år sedan jag var här sist. Undrar bara om det finns några gamla kvar sedan starten, själv lirade jag de två första åren (först med namnet Lasse i stammen TH och sedan Gr1ngo i RE). De första jag lärde känna var Arhtas och Helmic, sedan kom andra som Snoff, bnegt och JohanTH med flera. Ha det bra !!
 

DeletedUser

Guest
Ska inte Knights akademi läggas till i samma färg som knight?
 

Snoff

Member
Reaktionspoäng
0
Hej alla :)

Lääääänge sedan var det, säkert ett par år sedan jag var här sist. Undrar bara om det finns några gamla kvar sedan starten, själv lirade jag de två första åren (först med namnet Lasse i stammen TH och sedan Gr1ngo i RE). De första jag lärde känna var Arhtas och Helmic, sedan kom andra som Snoff, bnegt och JohanTH med flera. Ha det bra !!

Jodå Lasse, några av oss finns nog alltjämt kvar! :)

Kul att du tittade in, hoppas det blir fler gånger :)
 
Topp