Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
MrRisling... tänk efter... vilket datum är det idag? Detta kan inte vara annat än ett aprilskämt!
 

DeletedUser

Guest
Bump så det här tråden kommer längst upp där den borde vara ^^
 

DeletedUser

Guest
Bump på en viktigttråd som aldrig kan bli sämre än fyra uppifrån? Liiite overkill va? hehe
 

DeletedUser

Guest
Är kanske inte hela sanningen men att man kör fortare med större motor kanske har bidragit?


"There's no substitute for cubic inches" ;)
 

viikstroem

Member
Reaktionspoäng
0
Men konstigt att man blir större om man internadlar, hmm.. Borde man ändâ inte stâ pâ samma poäng? -.-
Dessutom sâ menar du alltsâ att man ska strunta i spelare som slutar och bara lâta dem vara? Smart!:eek:
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Men konstigt att man blir större om man internadlar, hmm.. Borde man ändâ inte stâ pâ samma poäng? -.-
Dessutom sâ menar du alltsâ att man ska strunta i spelare som slutar och bara lâta dem vara? Smart!:eek:

Var sa jag det? :D Jag sa att [HH] byar bidragit bitvis samt lite barbarer här och var ;) Men mergen var nog den största anledningen till DH's storlek och medelpoäng i dagsläget, men självklart kommer detta utvecklas till att bli fiendebyar som adlas med tiden - är lite tidigt att säga något om hur det ser ut i framtiden för någon stam.

Ett intressant faktum är däremot att DH är de som kör hårdast på fiendestammarna de möter, tror faktiskt att dem snittar mest/dygn så det blir bara mer och mer [HH] byar som bidrar till storleksutvecklingen ^^
 

DeletedUser

Guest
bump stör mig på att denna inte ligger i topp där den borde vara ^^
 

DeletedUser

Guest
Jan 20, 2011 - 12:13:50 EST
Map DOWN!
-------------------------
Before you send me a deluge of emails complaining about the maps, please read this. So the new site hosting the maps has unlimited bandwidth, but with unlimited bandwidth comes crappy services. Due to this issue, my program has been having trouble uploading all the maps to the site. I am now currently working on a solution and hope to have one by tonight. So theoretically, all the maps should be up and running by tomorrow.
 

DeletedUser

Guest
Noterar att K56 sedan tidigare men nu även K66 är i Knights ägo.
 

DeletedUser

Guest
Är det någon som har en karta från krigsstarten mellan -SK- och DH + möjligtvis en karta från krigsstarten mellan Knight och DH? :)
 
Topp