Självuppdaterande kartor (med kartan)

DeletedUser

Guest
Vet inte om de skall vara så, jag kontaktade inte Nickjer ang famlilje stammar, jag gick bara in på hans sida och klickade in på v10 delen och där låg kartorna så la bara in dom i forumet här.

Så kan inte ta åt mig äran för denna tråd, visst jag la in den i forumet, men har inte bett han fixa något ännu, så får väl fixa de senare under dagen om jag kommer ihåg de.

Tycker att cred har givits...
 

DeletedUser

Guest
Kjempe bra Black Rose!

Likte dette! :D

Fint å se vi i Honor fikk være med på kartet. ;o
 

DeletedUser

Guest
Ändra stamdominas till typ 10 000 poäng sålänge, annars kommer det ta väldigt länge innan kartorna blir aktuella.
 

DeletedUser

Guest
Ändra stamdominas till typ 10 000 poäng sålänge, annars kommer det ta väldigt länge innan kartorna blir aktuella.

De är inte jag som har gjort dom, så jag har inte heller möjlighet att ändra om dom, jag skall inte ha någon ära för dessa kartor, jag länkade bara till bilderna från Nicker's sida.
 

DeletedUser

Guest
De är inte jag som har gjort dom, så jag har inte heller möjlighet att ändra om dom, jag skall inte ha någon ära för dessa kartor, jag länkade bara till bilderna från Nicker's sida.

Men du tog din tid att lägga upp de. Folk som mig är för lata för att lägga upp detta, så all ära till dig och Nicker :D
 

DeletedUser

Guest
öö vet inte om jag har missat något men när uppdateras dessa är ju inte 16:30 iaf eller är det två ggr per dag
 

DeletedUser

Guest
Jag saknar alla gamla som folk satt och pillade ihop själva.... Ingen som skulle kunna göra en egen lite senare in i världen?:)
 

DeletedUser

Guest
Uppdateras kartan 1 gång i veckan eller??? top15 verka inte ha uppdaterats på dagar^.
 
Topp