Självuppdaterande kartor (med kartan)

DeletedUser

Guest
Måste bara säga GRATTIS! Till Smurto i NBnP som är den första som har 1m poäng i en Kontinent! Starkt jobbat !
 

DeletedUser

Guest
Vill säga grattis till Black Sparkz som är den andra spelaren som visas på Spelardominans-kartan ;)
 

Seconade

Member
Reaktionspoäng
0
Snabb fråga:
På player dominance map/Continent.
Räknas procenten ut efter hur mycket poäng det finns i kontinenten och hur mycket poäng man själv har av dom.

Eller räknas de ut på hur många byar som finns i kontinenten, och hur många du själv har?

Eller är det på något annat sätt? :)
 

DeletedUser

Guest
Snabb fråga:
På player dominance map/Continent.
Räknas procenten ut efter hur mycket poäng det finns i kontinenten och hur mycket poäng man själv har av dom.

Eller räknas de ut på hur många byar som finns i kontinenten, och hur många du själv har?

Eller är det på något annat sätt? :)

Ingen aning. Men jag är irriterad på att inte får vara med :mad:
 

DeletedUser

Guest
Snabb fråga:
På player dominance map/Continent.
Räknas procenten ut efter hur mycket poäng det finns i kontinenten och hur mycket poäng man själv har av dom.

Eller räknas de ut på hur många byar som finns i kontinenten, och hur många du själv har?

Eller är det på något annat sätt? :)

Aktiva spelar byar och spelar poäng tror jag.
 

DeletedUser

Guest
Äntligen fick jag komma in på dominans kartan .
Nu tänker jag inte släppa kontrollen över k45. :awsm:
Black din gamle trampcykel nästan så att jag tycker lite synd om dig men bara nästan.
 

DeletedUser

Guest
Äntligen fick jag komma in på dominans kartan .
Nu tänker jag inte släppa kontrollen över k45. :awsm:
Black din gamle trampcykel nästan så att jag tycker lite synd om dig men bara nästan.

Ha ha, vi får se hur länge du får hålla denna platsen.
Det tog allt sin lilla stund innan du tog över "tronen" för mig.

Du ska allt se att så enkelt ger jag inte upp... :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Kan dom inte uppdateras snart? Jag vill in på top Dominans kartan eftersom jag har dom poängen som krävs, hehe! Ni får slåss om K45 grabbar, men jag regerar på K63 ;)
 

DeletedUser

Guest
Det uppdaterades i morse vid 5 och du är med där :thinking:

Ljusblå fin färg har du.
 
Topp