Självuppdaterande kartor (med kartan)

DeletedUser

Guest
Stamdominans
topktribes.png

Top 15 stammar
toptribes.png

Stamadling
topnoblers.png

Medelpoäng/spelare
topavgtribes.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Spelardominans
topkplayers.png

Top 15 spelare
topplayers.png

Spelaradlingar
fastnoblers.png

Top 15 OBA spelare
topkaplayers.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Atta boy! :)

En fråga bara :) Ska det vara 1M som dominans ? :) Tar ett tag innan de kartorna blir aktuella då :)
 

DeletedUser

Guest
Atta boy! :)

En fråga bara :) Ska det vara 1M som dominans ? :) Tar ett tag innan de kartorna blir aktuella då :)

Vet inte om de skall vara så, jag kontaktade inte Nickjer ang famlilje stammar, jag gick bara in på hans sida och klickade in på v10 delen och där låg kartorna så la bara in dom i forumet här.

Så kan inte ta åt mig äran för denna tråd, visst jag la in den i forumet, men har inte bett han fixa något ännu, så får väl fixa de senare under dagen om jag kommer ihåg de.
 

DeletedUser

Guest
Vet inte om de skall vara så, jag kontaktade inte Nickjer ang famlilje stammar, jag gick bara in på hans sida och klickade in på v10 delen och där låg kartorna så la bara in dom i forumet här.

Så kan inte ta åt mig äran för denna tråd, visst jag la in den i forumet, men har inte bett han fixa något ännu, så får väl fixa de senare under dagen om jag kommer ihåg de.

Nickjer's kart blir automatisk oppdatert til verdenens størrelse, men dette vil bli gjort ved første automatiske oppdatering. Dette betyr at kartene vil zoome inn imorgen og tilpasse seg vår verden mellom kl 16:00 - 16:30.

Og angående familiestammer så virker det som det ikke er noen for den jobben enda, så om noen som tror dem holder seg oppdaterte gjennom verden 10's fremtid, så bør dere ta kontakt med Nickjer.

//english//

Nickjer's maps will be automaticly updated to the worlds size, however this will not be done before the first automatic update. This means the maps will zoom in and adapt to our world tomorrow between 16:00 - 16:30.

And regarding family tribes it seems there is not anyone for that job yet, so if anyone thinks they are gonna keep themselves updated troughout world 10's future, you should contact Nickjer.

~Jazcan~
 

DeletedUser

Guest
Bra:). Riktigt nice faktiskt:)

När är Updaten?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Bra:). Riktigt nice faktiskt:)

När är Updaten?

Nickjer's maps will be automaticly updated to the worlds size, however this will not be done before the first automatic update. This means the maps will zoom in and adapt to our world tomorrow between 16:00 - 16:30.

Vet inte om du missat de?

Större familjestammar kan kontakta mig här på forumet så kontaktar jag Nicker om att ni vill räknas som en familj. Tills dess så låter jag de vara som de är!
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Jag anser att du skall ge nickjer creds i tråden då det är hans kartor som han lagt ner sin tid på så folk förstår att det enda du gör är att ladda upp dom.
 

DeletedUser

Guest


Nickjer's maps will be automaticly updated to the worlds size, however this will not be done before the first automatic update. This means the maps will zoom in and adapt to our world tomorrow between 16:00 - 16:30.


~Jazcan~

Wrong, I think its around 18.00.
 

DeletedUser

Guest
Alla kartorna brukar väl uppdateras vid 17-tiden tror jag...
 
Topp