Script för utgående

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
sry :p borde kanske sagt det från början :p

FF - JA (hatar IE)
Värld - sV6
Funkat? - aldrig

händer?
jo det händer inget alls, precis som scriptet är fel då den inte ens försöker ladda något utan man klickar utan att det händer något..
har testat klippa in hela scriptet rakt av men även kört det i en kompressor för att få bort enterslagen å extra mellanrum som inte ska vara där om man säger..

inget funka..

PK har jag alltid :)

Vilka världar spelar du på? Bara v6? Jag hade blivit jätteglad om du kunde sätta mej som KÖ i en kvart, så hade jag troligen kunnat se vad som var fuffens.
Ditt premium funkar väl för mej, även om jag inte har premium på mitt konto?
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Vilka världar spelar du på? Jag hade blivit jätteglad om du kunde sätta mej som KÖ i en kvart, så hade jag troligen kunnat se vad som var fuffens.
Ditt premium funkar väl för mej, även om jag inte har premium på mitt konto?

Japp, det funkar även om man inte har premium på sitt egna konto.

Men är det inte jobbigt att bygga script utan att ha premium? Vet att det funkar, men det måste ju vara väldigt mycket mer praktiskt med premium.
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Japp, det funkar även om man inte har premium på sitt egna konto.

Men är det inte jobbigt att bygga script utan att ha premium? Vet att det funkar, men det måste ju vara väldigt mycket mer praktiskt med premium.

Jag har bara premium på en värld. Jag har inte testat att utveckla skript utan premium.
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Gjorde en liten uppdatering tidigare. Nu står även hur mycket trupper som följer med adelsmännen.

Jag har som högsta prioritet att sända iväg mina tåg så snabbt så möjligt och blir bitter varje gång det tar mer än en sekund att kasta iväg dom. Detta resulterar sjukt ofta i att jag sänder renset med andra adelsmannen som i sin tur resulterar i mordplaner och terrorattentat.
 

DeletedUser

Guest
Men var klistrar man in skriptet? Brukar de inte vara typ förminskade eller nått så att de bara är på en rad så funkar de i snabbmenyn och webbläsaren?
 

DeletedUser

Guest
Men var klistrar man in skriptet? Brukar de inte vara typ förminskade eller nått så att de bara är på en rad så funkar de i snabbmenyn och webbläsaren?

Kopiera hela scriptet, spelar ingen roll om det är bara en rad eller flera
 

DeletedUser

Guest
Har inte läst hela men såg att ni inte ser i rapporterna villka som är fejk eller riktiga,det tycker jag är skit lätt,fejks tar inte med sig hem reshuher,det gör nukes,det kan du se i rapporterna för finns ett litet märkte framför dina attack rapporter som säger om du har tatt med dig hem reshuher eller inte. Har du gjort det finns det ett litet märkte där,annars finns det inget,
 

DeletedUser

Guest
Har inte läst hela men såg att ni inte ser i rapporterna villka som är fejk eller riktiga,det tycker jag är skit lätt,fejks tar inte med sig hem reshuher,det gör nukes,det kan du se i rapporterna för finns ett litet märkte framför dina attack rapporter som säger om du har tatt med dig hem reshuher eller inte. Har du gjort det finns det ett litet märkte där,annars finns det inget,
Menar du detta märke
1.png
så visar det ifall det finns några resurser kvar, finns inga resurser kvar visas
0.png
. Sen bör man ju kunna avgöra vilket som är fejk eller inte genom att räkna antalet trupper som är med i anfallet. Är det bara två trupper är det garanterat fejk (om man inte är medlem i TRIBE eller SNAFU förstås som lägger till en spjutman också i fejken utöver spejare och MB/KP...)
 

DeletedUser

Guest
Menar du detta märke
1.png
så visar det ifall det finns några resurser kvar, finns inga resurser kvar visas
0.png
. Sen bör man ju kunna avgöra vilket som är fejk eller inte genom att räkna antalet trupper som är med i anfallet. Är det bara två trupper är det garanterat fejk (om man inte är medlem i TRIBE eller SNAFU förstås som lägger till en spjutman också i fejken utöver spejare och MB/KP...)

För mig blir det inte så,för mig blir det så att trupper som vägrar ta hem någon mat åt mig så jag kan äta mig fet med så finns det ingen,tar dom hem lite börd och mums mums till mig så får jag en fin sak vid mina rapporten :)
 

DeletedUser

Guest
Kan någon göra ett script som markerar alla anfall med mindre än 150 trupper i (spelar på v3 med fejkgräns) som fejk, alla med adel i som adel, alla med bara spej i som spej och övriga anfall som rens?
 

Raxio

New Member
Reaktionspoäng
0
Provade sciptet och tyckte det var helt OK, ganska bra faktiskt, men om man t.ex är helt missnöjd med det o vill ha tillbaka alla kommandon som de var från början, t.ex

Attack på 001 istället för typ ##Off(93%) ->

Går det då att få tillbaka alla kommandon som de var från början eller det går inte längre efter att man ändrat det till det andra..?
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Provade sciptet och tyckte det var helt OK, ganska bra faktiskt, men om man t.ex är helt missnöjd med det o vill ha tillbaka alla kommandon som de var från början, t.ex

Attack på 001 istället för typ ##Off(93%) ->

Går det då att få tillbaka alla kommandon som de var från början eller det går inte längre efter att man ändrat det till det andra..?

Det går, men någon måste orka skriva ett sånt skript.
 

DeletedUser

Guest
finns det något som funkar till v9? får det bara att funka på v4;)
 

DeletedUser

Guest
En förfrågan har skett och jag dra även upp samma sak.. Finns det/går det att fixa så att det funkar på v9?
Skulle vara guld värt!
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt fint! Enda problemet är att majoriteten utav mina fakes döptes om till Spej. Gillar att ha med lite spej i fakesen lixom! xD

Finns det möjlighet att typ ha ett mixallternativ kanske? "Spejfake" typ. Som kollar om Ram/Mur samt Mindre än 100 spejare är med i anfallet? Sen vad som då oxå skulle räknas som fakes.

Den som vet hur det ska fixas förstår nog hur jag menar.
 
Topp