Sagan om TB..

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Pover wrote: Någon relation mellan stammarna är intressant men inte tillräckligt intressant för att jag vill gå vidare med det as of now

Borde väl vara ett tecken att ni borde rusta er och vara redo?

Vad less man blir på folk som skall försöka kasta smuts på andra sidan bara för att man förlorar.

TB säger att det är WEED som håller en låg nivå på inläggen, men vad är då detta?


Pinsamt betende!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WEED
Side 2:
Tribes: TB
Players: HaikDavid, DevilQueen, Wolfstar, rallynisse, modo92, maick

Timeframe: 15/01/2011 04:00:00till16/01/2011 13:33:30

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 0
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 28,885
Sida 2: 0
Skillnad: 28,885

chart


Sedan ska Nelkstar egentligen vara i statsen, men han starta om innan tåget landa så det blev en barbarby istället tyvärr :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Borde väl vara ett tecken att ni borde rusta er och vara redo?

Vad less man blir på folk som skall försöka kasta smuts på andra sidan bara för att man förlorar.

TB säger att det är WEED som håller en låg nivå på inläggen, men vad är då detta?


Pinsamt betende!


Klipp ur hela istället för i bitar...

Ser ingen smutskatsning alls från vår sida, tvärtom - skriver att de var smarta! Men du måste ju ha problem att fatta och läsa med.. Det var en förklaring på bristande deffensiv mot weed jag skrev om, inget annat.
Nöt!
 

DeletedUser

Guest
Klipp ur hela istället för i bitar...

Ser ingen smutskatsning alls från vår sida, tvärtom - skriver att de var smarta! Men du måste ju ha problem att fatta och läsa med.. Det var en förklaring på bristande deffensiv mot weed jag skrev om, inget annat.
Nöt!

Det stämmer du skrev att det var ''smart''. Men sen gick du vidare med att antyda att våran backstab var smart. Och det skedde ingen backstab det ska alla ha klart för sig.
 

DeletedUser

Guest
Det stämmer du skrev att det var ''smart''. Men sen gick du vidare med att antyda att våran backstab var smart. Och det skedde ingen backstab det ska alla ha klart för sig.

Nåja, det var nog inte långt ifrån en backstabbning i alla fall :sneaky:?
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
TB vad håller ni på med? trodde faktis ni skulle göra mer motstånd :thinking: Men visst är Weed helt galet bra och dem verkar helt klart ha något som inte ni har ;) Det jag syfta på får ni lista ut själva ^_^

Grattis till vinsten Weed, snabb och enkelt :D så ska det vara :cool:
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Klipp ur hela istället för i bitar...

Ser ingen smutskatsning alls från vår sida, tvärtom - skriver att de var smarta! Men du måste ju ha problem att fatta och läsa med.. Det var en förklaring på bristande deffensiv mot weed jag skrev om, inget annat.
Nöt!

Hahahaha!! Vilken jävla sköning.

Aja lycka till framöver :eek:D
 

DeletedUser

Guest
Jag ser verkligen inget försök till smutskastning från TB. Jag ser däremot ett försök till att göra förlusten mindre pinsam. Det är dock intressant hur WEED är så snabba att ställa sig i försvarsposition, det får mig mer att tappa respekten för er än för TB. Kan ni inte bara ta det med ro att TB vill göra nederlaget lite mindre fatalt i allmänhetens ögon? De flesta, där inräknat TB I guess, vet att en iap är värd shit nu för tiden.

Bra jobbat ingame though, det var lite risky av er att göra det men ni ser ju onekligen ut att ta hem det galant =)
 

DeletedUser

Guest
Jag ser verkligen inget försök till smutskastning från TB. Jag ser däremot ett försök till att göra förlusten mindre pinsam. Det är dock intressant hur WEED är så snabba att ställa sig i försvarsposition, det får mig mer att tappa respekten för er än för TB. Kan ni inte bara ta det med ro att TB vill göra nederlaget lite mindre fatalt i allmänhetens ögon? De flesta, där inräknat TB I guess, vet att en iap är värd shit nu för tiden.

Bra jobbat ingame though, det var lite risky av er att göra det men ni ser ju onekligen ut att ta hem det galant =)

Fan grabbar, nu måste man ju göra mer när man ska slå ner WEED i framtiden. Å vad jobbigt allt ska vara hela tiden. Fast det är ju roligt.

Hur kan man förlora så mycket byar såhär? Visst WEED var säkert förberedda med adels och fina trupper, men vafan. TB, trodde ni var bättre. OFF stam mot OFF stam, like it! <3
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
TB har aldrig varit bra, de har bara stuckit ut i OB-A, precis som anslut och VVVVVV gjorde i början. Ingen av de stammarna är särskilt högt upp nu. TB är helt enkelt bara en medelstam som haft sin höjdpunkt och nu, precis som dGröna, ska pantas.
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Vem bryr sig om det var backstab eller inte (vilket jag inte ser här)? Syftet med spelet är att ta kontroll över sitt område och eliminera de hot som finns, sen spelar det ingen roll hur man bär sig åt för att uppnå detta mål. Har ni energi nog att gnälla kanske ni borde ha lagt lite mer krut på att förbättra era diplomatiska förbindelser.
 

DeletedUser

Guest
Håller inte med dig alls. TB har en del riktigt bra spelare och om bara de hade gått på oss först istället så hade läget säkert kunnat vara det omvända.
 

DeletedUser

Guest
Håller inte med dig alls. TB har en del riktigt bra spelare och om bara de hade gått på oss först istället så hade läget säkert kunnat vara det omvända.

Måste oxå sticka in i tråden som jag tidigare hållt mig tyst i, TB har ett par vassa spelare och det ska inte sägas annat, sen att vi va snäppet vassare den här gången får bara ses som positivt för oss i WEED. Men såvitt jag vet har jag inte sett den vita flaggan än så låt oss strida på, saker och ting kan svänga även om vi ser ut att ha ett litet övertag för tillfället :)

väl mött //Liemannen
 

DeletedUser

Guest
Håller inte med dig alls. TB har en del riktigt bra spelare och om bara de hade gått på oss först istället så hade läget säkert kunnat vara det omvända.

Tack LemonLime, då är vi tillbaka i den goda ton som har varit mellan WEED och TB tidigare.

Ja, ni tog oss på sängen, men vi har fortfarande inte dragit ner byxorna och böjd oss framåt i väntan på er.

Vi har som Povel antydde diskuterat i vilket område adlade spelare ska börja om, men nu är vi klar med det och kan börja skicka våra svärdmän emot er.

Håll tonen god här, annars får Crille lite för mycket bensin på sin brasa.

//Grim Weaper aka Thallberg
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: TB
Side 2:
Tribes: WEED

Timeframe: 15/01/2011 10:23:00till16/01/2011 21:24:53

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 12
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 8
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 45,350
Sida 2: 37,697
Skillnad: 7,653


chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45,350
Sida 2: 26,976
Skillnad:

chart


Oj,oj oj! Vilken offensiv ni infört TB! Nu leder ni helt plötsligt:D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TB
Side 2:
Tribes: WEED

Timeframe: 15/01/2011 10:23:00till16/01/2011 21:24:53

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 12
Sida 2: 12
Skillnad: 0

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 8
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 45,350
Sida 2: 37,697
Skillnad: 7,653


chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 45,350
Sida 2: 26,976
Skillnad:

chart


Oj,oj oj! Vilken offensiv ni infört TB! Nu leder ni helt plötsligt:D


Nu var du allt rolig, TB har inte plockat 1 enda by av WEED, om jag inte har helt fel?
och det är lite pinsamt, istället adlar TB andra byar.
 
Topp