Sagan om TB..

DeletedUser

Guest
Satt här hemma och körde sten, sax, påse. Först till 100 och TB vann med 100-0

TB vinner lätt! Hejja TB frisk humör, det är det som susen gör! TB TB TB!!! WIIIHO!!
 

DeletedUser

Guest
Dom som tror på TB efter den här starten kan ju inte riktigt ha alla spikar i tårna ..
 

DeletedUser

Guest
Det är bra av WEED att ta bort det enda hotet dom har i K55 så här tidigt så kan dom bygga upp sig uttan nåt störe hot,
 

DeletedUser

Guest
Det är bra av WEED att ta bort det enda hotet dom har i K55 så här tidigt så kan dom bygga upp sig uttan nåt störe hot,

Hot kan det nog finnas kvar. Anslut har väl försökt få med sig hela k55 mot oss tidigare och de lär inte ge sig nu, även om de fått för sig att de ska börja gama på TB.
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
TB va håller ni på med? Trodde ni va en av dom bättre stammarna...

WEED må va en av dom bästa på denna värd men så lätt ska det inte vara att ta så många byar nu ibörjan!
 

DeletedUser

Guest
TB va håller ni på med? Trodde ni va en av dom bättre stammarna...

WEED må va en av dom bästa på denna värd men så lätt ska det inte vara att ta så många byar nu ibörjan!

Är man rutinerad så ska det inte heller vara så svårt att ta byar =) Även om det är i början. Vi utnyttjade överraskningsmomentet på ett bra sätt helt enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Haha vilket överraskningsmoment? Var ju inte särskilt överraskande att ni gick på dem:confused: Var ju mer eller mindre självklart att ni skulle göra det D:
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Är man rutinerad så ska det inte heller vara så svårt att ta byar =) Även om det är i början. Vi utnyttjade överraskningsmomentet på ett bra sätt helt enkelt.

Kanske ni gjorde:thinking:

Jag som trodde på TB, Ser bara två anledningar till att ni förlora så många byar på så kort tid, antingen är ni dåliga eller så hade ni allians/iap och WEED bt er :D
 

DeletedUser

Guest
Rapport från Rimmen....

Många kastar sten på TB´s medlemmar när de går golgata mot rimmen, några skickar sista smörjelsen..Givetvis uppskattas den sista mer..

Fanns ingen anledning till vidare inlägg innan man ser självgoda Weedspelare sitta med stursk hållning och fjanta runt här. Dock inte alla, men ngr.

Weed var/är duktiga och smarta - Dumt då kanske att lita på dem...Där har ni anledningen till att första vågen kom som en total överraskning för oss - och som de flesta vettiga vet - med krig i detta tidskede är först ut viktigt!!
Ingen bitterhet från vår sida - men ni är trevligare i skype än här. Vad vi sett i Weed´s byar håller vi för oss själva tillsvidare, beror bara på nivå´n här, inget annat:)

Skönt även att se att vädjan till utomståendes stammars utevaro besannats, några trevare har kommit från de som vill gå Likvaka..Håll er borta i fortsättningen med.

Ett litet brev från en Pianist nedan...

Povel Ramel den 07.01. kl 01:52
Kvällers!

Jag kan inte mer än stämma in i vad du har att säga, någon relation av negativt slag är ingenting vi är ute efter i detta skede, dels då vi har respekt för er en del av era spelare och dels för att båda stammarna är tillräckligt rutinerade för att göra så mycket skada att ingen tjänar på det.

Någon relation mellan stammarna är intressant men inte tillräckligt intressant för att jag vill gå vidare med det as of now, mina medlemmar vet att de inte får attackera er i TB och det uppskattas om du kan säga detsamma till dina medlemmar, så mycket som en attack reagerar vi starkt på, precis som ni skulle jag gissa. =)

Tills vidare vill jag önska er all lycka!

Med vänliga hälsningar,
Povel Ramel
 

DeletedUser

Guest
Undertecknad var väl den första i TB att bli rimmad....och jag var enormt överraskad när jag loggade in.

Gick och la mig vid 3nånting på natten och allt var frid och fröjd....trupper var iväg och farmade och vissa var på hemgång och vissa var påväg bort.
Vaknar vid 10tiden och då har följande hänt.
Muren har gått ifrån 20 - 0
Samlingsplatsen är bombad
Alla trupper är döda
Lojaliteten står på 1.

Så man får erkänna att man var inte beredd för fem öre på det hela.......sen om sanningen ska fram så hade drloveh utklassat mig ändå i 1vs1 men man hade ju kunnat få vara med och ducka-fejka osv och leka med er ett litet tag iaf.
Aja nu var det bara att ta nya tag.....och så hoppas vi att vi ses sen i framtiden och att det då kan bli annorlunda.....jag hoppas det uppstår nått läge där jag får ta tillbaka min gamla by sen :D
 

NiceFool

New Member
Reaktionspoäng
0
japp att lita på weed va ett stort fel från våran sida :/ kanske andra stammer vet hur dom är och gör nu.

sen i krig är alt lagligt jo :D

bra jobbat av weed måste man jo säga men det är inte över än som sagt ;)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det vet han inte, WEED är bara hans idoler så han gillar och berömma dem :sneaky:

Nope, ofc gillar jag dem men jag har hängt med ett tag på .se och har sett dessa spelare på topplistan eller hall of fame allt för många gånger. Ni kommer märka hur fel ni har ang WEED när de kontrollerar K55 och mer därtill.

"Only way to stop the EMO's is by gang bang"

Rapport från Rimmen....

Många kastar sten på TB´s medlemmar när de går golgata mot rimmen, några skickar sista smörjelsen..Givetvis uppskattas den sista mer..

Fanns ingen anledning till vidare inlägg innan man ser självgoda Weedspelare sitta med stursk hållning och fjanta runt här. Dock inte alla, men ngr.

Weed var/är duktiga och smarta - Dumt då kanske att lita på dem...Där har ni anledningen till att första vågen kom som en total överraskning för oss - och som de flesta vettiga vet - med krig i detta tidskede är först ut viktigt!!
Ingen bitterhet från vår sida - men ni är trevligare i skype än här. Vad vi sett i Weed´s byar håller vi för oss själva tillsvidare, beror bara på nivå´n här, inget annat:)

Skönt även att se att vädjan till utomståendes stammars utevaro besannats, några trevare har kommit från de som vill gå Likvaka..Håll er borta i fortsättningen med.

Ett litet brev från en Pianist nedan...

Ärligt talat fattar jag inte ett dyft av vart du vill komma.. Du vill visa att ramel sagt att ni är rutinerade spelare, eller?
 

DeletedUser

Guest
Alla som någon gång stött på lirarna i Weed tidigare vet att dessa inte spelar för att vara snälla och gulliga utan spelar med stor list och små oskyldiga vita lögner. TB har nu lärt sig den läxan och kommer inte göra om samma misstag igen. Tummen upp för Weed som lyckades med sitt lilla rävspel....:sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Stämningen i detta forum tyder på många sura miner från Backarnas del men jag ser att ni för en gångs skull diskuterat något annat än var ni ska starta om i erat forum men inte kunde ni komma på någon plan som hade med trupper att göra, nej, ni ska nu försöka smutsa ned oss inför resten av världen under förhållanden då allt skötts legit, att vi på något sätt skulle backstabbat er, vilket är en direkt tolkning utav ditt inlägg, var ett ytterst lamt och nästan lågt försök till att smutskasta WEED och skapa någon form av disillusionerad tolkning utav den faktiska situationen som sådan. Men för all del - keep it up, men gör det gärna snyggare nästa gång.

Någon relation mellan stammarna är intressant men inte tillräckligt intressant för att jag vill gå vidare med det as of now, mina medlemmar vet att de inte får attackera er i TB och det uppskattas om du kan säga detsamma till dina medlemmar, så mycket som en attack reagerar vi starkt på, precis som ni skulle jag gissa. =)

Som jag nämnde i mitt brev för 9 dagar sedan så var vi inte ute efter krig med er what so ever och vi kom överens om att inte attackera varandra tills vidare beslut lagts fram på bordet men frågan jag ställer dig SUN är, har vi någonsin haft en Allians eller IAP stammarna emellan?

Personligen hyser jag inget agg mot er som personer, jag har haft respekt för er från dag 1 då ni framstått som ett starkt gäng spelare men precis som dina föredetta medlemmar antytt så kräver även ett gäng duktiga spelare en ledare som tar initiativ och ligger ett steg för, det är insidan som räknas som den blöta libanesens moder brukar säga.

Att kriga i god vänskaplig ton är något vi allt för sällan bevittnar här i .se, låt inte även denna värld fyllas av dålig PnP och försök till att påvisa saker som inte existerar, det gör bara att du befläckar ditt eget och din stams namn men vi i WEED är förlåtande trots allt och kan i bästa fall bortse från osanningen du här försökt sprida ut här på forumet i framtiden då våra stammar korsar våra vägar igen, eftersom ni i ert forum just diskuterat VAR ni ska starta om istället för att fortsätta slåss emot oss i WEED.

Med föregående stycke vill vi från WEED önska er en god fortsättning i nordväst.
 
Topp