Sagan om TB..

DeletedUser

Guest
Och sedan var tjaten, tuggen och alla visa ord från de som sitter och dreglar på läktaren...Håll er borta, från båda sidor!

Det purple el lemon skrev ovan : gangbang.se, får ni styra med ngn annanstans. Weed spela bort svartepetter till oss, men det betyder inte att råttorna ska pipa till osten direkt - oavsett håll.

Låt oss få köra detta själva utan en massa fjant utifrån.

Ps. Har Skrään handlat hem tills kvällen? Rykten går...Ds
 

DeletedUser

Guest
WEED vinner om inte andra stammar lägger sig i, det är jag nästan 100% på. OM en annan stam skulle lägga sig i skulle jag bli allmänt besviken på v.14.

Så .. heja Evert! Stå upp för mitt Jämtland!
 

DeletedUser

Guest
Det stämmer som memorian säger. Det här kriget är inte över på långa vägar och vi kan omöjligt spå utgången av det än. Än så länge har WEED tagit två byar av TB och TB har tagit en by av... TB, sen kriget startade. Vi har en lång väg att vandra innan någon av sidorna ger upp. Låt oss bara hoppas att ingen blandar sig i för vilka som än gamar på våra byar, och vilka som än går segrande ur kriget, kommer att plocka gamstammarna direkt efter, det kan jag nästan lova. Jag skulle inte uppskatta om någon kom med en gaffel och snodde pommes från min tallrik när jag åt. På samma sätt skulle jag inte gilla att någon kom och gamade på mina fiendebyar när jag ska adla dem.
 

DeletedUser

Guest
lemon > Jag räknade med mig själv. Synd att ni märkte det hehe

Go TB
 

DeletedUser

Guest
Vi från XYZ önskar WEED lycka till med detta krig, önskar även TB lycka till med detta krig (följ nu erat namn och vänd tillbaka till föregående server)
 

DeletedUser

Guest
Jag hoppas ju att ingen blandar sig i men det är nog ganska lockande att kunna få ut weed som är det största hotet mot väldigt många stammar på v.14.
 

DeletedUser

Guest
nä men wizard eller xyz kanske ser sin chans att bli av med weed utan att behöva lossa massa trupper.

Lite långa avstånd bara!

Men sannolikheten att någon annan stam ser chansen att släcka haschpipan för det små gräsrökande "Emo Eliterna" är ju uppenbar. Agerar man med list står man oftast där till sist. Vi får väll se vem som får vända hem tillslut. Lycka till allihopa!!!!

ja men dom kanske manipulerar en annan stam till det.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
WEED har adlat väldigt lite de senaste dagarna och lär ha enormt mkt adlar. En 10 byar på 3 dar iaf? O_O
 

DeletedUser

Guest
TB har betydligt mer rutinerade spelare, tror de tar hem det!
 

DeletedUser

Guest
Kriget är ju bara några timmar gammalt än.

Side 1:
Tribes: WEED
Side 2:
Tribes: TB

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,282
Sida 2: 0
Skillnad: 7,282

chart
 

DeletedUser

Guest
Ett krig där man gillar båda sidor är alltid roligt. Win-win.
 

DeletedUser

Guest
Wow, adlit krig hehe. Alltså om man tänker hur tidig världen e :D
 

DeletedUser

Guest
med tanke på att dom 2 adlarna redan hade hänt när jag läste krigsförklaringen så är det där jävligt bra :'D
 
Topp