Sagan Om Goth

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jopp men jag är inte ute efter en disskusion och jag bryr mig ärligt talat inte så mycket faktiskt, råkade bara läsa det och såg att han sa att vi backstabbade. Därför skrev jag
 

DeletedUser

Guest
Vi är bättre nu än innan, nu är det bara de som är lojala till 100% nu är de inte dem som tjafsar emot ledningen och hela stammen mår bättre, vi alla känner att det var bra att xx och yy lämnade stammen (hoppas ni tänker på dem jag tänker på)


Hmm, orkar egentilgen inte lägga mig i denna disskusion. Men med tjafsar emot, menar du då delge resten av stammen sina åsikter om saker och ting och föröska varna för en fara man vet finns där? Om inte så kanke du kan ge exempel på vad de som tjafsat emot har sagt. :D Är nyfiken
 

DeletedUser

Guest
Tycker det får vara nog med dessa barnsligheter
om en stam går till en annan stam och alliera sig so what. sköt eran stam och skit i andras. ungefär samma som ordsråket sköt dig själv och skit i andra.
detta är ett spel och det går ut på att kriga och ta över byar och inte stå och smutskasta alla för att dom gör ett felaktigt val enligt er. låt dom göra vad sjutton dom vill och fortsätt i eran stam vilken det nu än är.
jag vet vilken stam jag tycker är bäst och den kommer jag att stanna i också för den har bra ledare som är trevliga och inte går runt och smutskastar andra och sedan ogillar dom medlemmar som går runt och söker bråk med allt och alla. bara för att det är ett krigsspel behöver man inte mucka med alla för att vissa har olika åsikter. lås denna tråden nu då den helt gått överstyr.
Vill ni leka hink och spade så är det bara att gå ut till närmaste sandlåda.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Tycker det får vara nog med dessa barnsligheter
om en stam går till en annan stam och alliera sig so what. sköt eran stam och skit i andras. ungefär samma som ordsråket sköt dig själv och skit i andra.
detta är ett spel och det går ut på att kriga och ta över byar och inte stå och smutskasta alla för att dom gör ett felaktigt val enligt er. låt dom göra vad sjutton dom vill och fortsätt i eran stam vilken det nu än är.
jag vet vilken stam jag tycker är bäst och den kommer jag att stanna i också för den har bra ledare som är trevliga och inte går runt och smutskastar andra och sedan ogillar dom medlemmar som går runt och söker bråk med allt och alla. bara för att det är ett krigsspel behöver man inte mucka med alla för att vissa har olika åsikter. lås denna tråden nu då den helt gått överstyr.
Vill ni leka hink och spade så är det bara att gå ut till närmaste sandlåda.

De flyr vår strid, vet int hur ni ser på de...inte så himla poppis isåfall, eller? ifall era fiender skulle fly över till oss - skulle de va "ok" ?
 

DeletedUser

Guest
Hmm, orkar egentilgen inte lägga mig i denna disskusion. Men med tjafsar emot, menar du då delge resten av stammen sina åsikter om saker och ting och föröska varna för en fara man vet finns där? Om inte så kanke du kan ge exempel på vad de som tjafsat emot har sagt. :D Är nyfiken

Det var en som sa att vårat aktivitets sytem sög och att alla var bajs osv, mycket barsligt, vi ville inte ha kvar den här personen i stammen men vill inte förlora poängen + att de hade hånat hela stammen, det räcker för att få adla ut personen...
 

DeletedUser

Guest
men henke... du sitter i en tråd och säger att du vet precis ALLT om oss, du vet tom mer än vad vi vet själva...

och här säger du att du bara vet nåt om top 10, konstigt... vi ligger på plats 19...


bestäm dig nu lill-gubben, vet du eller vet du inte?

Säger han att han inte vet något om dem som ligger efter top 15???

ta top 10 istället, man vet ju nada om de sissta 5
 

DeletedUser

Guest
aeon, du gillar mig ser ja - men snälla, ge dig. Ja vet inget om 10-15 stammarna, du säger att ja int vet något om din s*it stam på rank 19 - men oj? är 19 bland 10-15?!? nå nytt?

Ge dig, du vet att du har fel.

Om du inte vet nått om stammarna 10-15 hur kommer det sig då att du är så rädd för oss att du ens startade den här tråden?
 

DeletedUser

Guest
Nu får ni ge er detta har med stammen goth att göra och ser jag mer påhopp mot spelare eller offtopic igen så stänger jag tråden
 

DeletedUser

Guest
haha.... ganska kul o se stora o mäkriga spelare prata med varandra eftersom ingen av dom behöver vara rädda för vad dom säger.... medans mini spelare som jag måste vakta sin tunga för att man inte ska bli ert nästa mål....
Men jag undrar vad har ni imot aeon o deus??? Vissa spelare som varit med i goth hatar ju deus o aeon.... Jag bara undrar.....
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Ja... Läs tråden så kanske du ser varför en del tycker illa om andra.. X tycker att Y gjorde så medans Y tycker att Reinfeldt borde skjutas = alla blir osams..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
R.i.p är ju massa gothare, om ja int har fel =)

de flyr nu, överallt - pratar just nu med en :D om ni int tror mig ;)

(uppger ej namn, då de kan påverka person x)
 

aeon

Member
Reaktionspoäng
0
Ja... Läs tråden så kanske du ser varför en del tycker illa om andra.. X tycker att Y gjorde så medans Y tycker att Reinfeldt borde skjutas = alla blir osams..

den sammanfattningen var klockren :D

tycker vi lägger ner diskussionen, alla har fått en egen hink och spade, så nu behöver det inte kastas mer sand...
 

DeletedUser

Guest
MM, vist de flyyde, vi är glada för det nu, nu vet vi vilka som är lojala och inte bara makgalna som en viss T var, nu vet vi även vilka som är beredda påå att följa GOTH till döden och vi går uppåt i poäng igen, vi är inte en sjunkande stamm, vi är en växande stamm. Stammen mår bättre utan dom som lämnade.

Förövrigt tycker jag att det bara är personattacker här och alla har ändå fått säga sitt så nu nu är det nog dags att låsa tråden.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp