Sagan Om Goth

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ja deus, förklara varför du sålde hela goth till Corian när du skulle sluta?

Vi fick mejl om att ni ska sluta, vi fick kötta ner så mkt vi ville (då ni skulle gå till v4) men ja vet int, kanske ljuger nu igen? ;)

Så igentligen ska Goth tacka oss då deus spelar igen o kommer o anklagar oss för o planera planer på sådant, men vi grundade de på att vi skulle få massor då du skulle sluta. (hela goth antar ja, då man int kan säga "han, den o dem" )
Kan jag mycket enkelt förklara.
jag såg hela GOTH falla samman. Dvs, eftersom jag & Aeon skulle sluta, skulle en hel hög andra också sluta. Dvs, stammen skulle inte finnas kvar speciellt länge till.
Varför skydda spillror av en stam som inte längre finns då medlemmar försvann åt alla möjliga håll ??? Det är knappast att sälja en stam. Ni själva såg vad som hände med GOTH och hade stammen fallit helt hade det väl inte varit mycket att diskutera.

Det tragiska är att man i efterhand skall behöva klargöra saker som är glasklara ???

Nu föll inte GOTH, eftersom Aeon beslöt sig för att stanna kvar, och nu är det stabilt igen. Jag beslöt mig för att fortsätta spela.

Om goth idag hade varit en spillra på några 100 000poäng, tror ni det hade varit värt att ens försöka ta och hålla det uppe... Därför sade jag kötta ihjäl det ni måste, för jag såg bara allting falla ihop som ett korthus i en jordbävning.
 

DeletedUser

Guest
Henrik338, det gjorde jag inte alls.
likväl såg även du och alla omkring vad som skedde med GOTH.
Allt brakade ihop. GOTH var på väg rakt ner i avgrunden.
Hade inte Aeon stannat hade stammen bara varit fragment idag.

Det ni inte vet är hur många det var som skulle sluta helt med Värld 3.
Jag visste och vet fortfarande.

De flesta andra aktiva spelarna hade tagits upp av kringliggande stammar ganska så fort.
Vilket även hände. Så vaddå sålde stammen ???
Ett gäng folk frågade och svarade utefter vad jag såg hända.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Henrik338, det gjorde jag inte alls.
likväl såg även du och alla omkring vad som skedde med GOTH.
Allt brakade ihop. GOTH var på väg rakt ner i avgrunden.
Hade inte Aeon stannat hade stammen bara varit fragment idag.

Det ni inte vet är hur många det var som skulle sluta helt med Värld 3.
Jag visste och vet fortfarande.

De flesta andra aktiva spelarna hade tagits upp av kringliggande stammar ganska så fort.
Vilket även hände. Så vaddå sålde stammen ???
Ett gäng folk frågade och svarade utefter vad jag såg hända.

Ni som ledare kanske ska se över så int goth faller ihop när ni lämnar? fast iof, egon som ni är...

va jag fått reda på så skulle vi få hela goth ;) mumms, men men - nu kanske vi får ta de med våld! (min åsikt)
 

DeletedUser

Guest
Ni som ledare kanske ska se över så int goth faller ihop när ni lämnar? fast iof, egon som ni är...

va jag fått reda på så skulle vi få hela goth ;) mumms, men men - nu kanske vi får ta de med våld! (min åsikt)
Nja, då har det missförståtts för det var inte så jag menade.
Jag trodde ju lite mer förnuft fanns, men tydligen inte.
Man får uppenbarligen utgå att moral måste förklaras som om man talar med små barn.
 

grandin

New Member
Reaktionspoäng
0
nu har jag egentligen inte nån koll. men kan den förådelse du pratar om att vi hade planerat mot goth vara exakt den samma som det nu kommer fram att du tyckte vara okej? alltså att adla alla dessa byar?
 

grandin

New Member
Reaktionspoäng
0
Man får uppenbarligen utgå att moral måste förklaras som om man talar med små barn.

jag förstår inte varför du hela tiden måste gå på med personangrepp?

kan du inte hålla diskussionen på en nivå där vi kan diskutera dispyten mellan goth och corian utan att hålla på med sånt. jag menar du statuerar ju hela tiden att du är så mycket äldre än henrik, kan du inte ta och uppföra dig efter det då?
 

DeletedUser

Guest
Nej. Jag menade att de byar som ändå skulle bli övergivna och de medlemmar som hade blivit inaktiva kunde ätas upp av Corian, det var väl liksom lika bra.
 

DeletedUser

Guest
Dispyt ?? Det är ju henke som kastar paj och kör med personangrepp mot oss.
Det är det enda hela denna tråden handlar om.
 

grandin

New Member
Reaktionspoäng
0
jo jag vet att den har gått neråt. men som sagt blir ju inte bättre av att du fortsätter med det. och för övrigt har du varit lika duktig på att slänga giringar. i vilket fall som hellst lägg ner med den skiten.

sen vet jag inte om den här tråden fyller någon funktioni längre än massa dissningar. tycker dock den har ett intressant diskussionsämne i grunden.
 

DeletedUser

Guest
Enligt min mening var det en stor lögn och ett ännu större förtal mot hela GOTH...

Men, jag vill höra fler åsikter om detta :D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Deus, du sa att vi skulle få hela goth när ni 2 slutade.

Sen att ni såg våra planer, då vänder du kappan o ska strida mot oss? sak samma, du skulle ju sluta så varför bryr du dig i om vi skulle anfall byarna vi skulle få? ja menar hello..u säger 2 saker.
 

DeletedUser

Guest
jo jag vet att den har gått neråt. men som sagt blir ju inte bättre av att du fortsätter med det. och för övrigt har du varit lika duktig på att slänga giringar. i vilket fall som hellst lägg ner med den skiten.

sen vet jag inte om den här tråden fyller någon funktioni längre än massa dissningar. tycker dock den har ett intressant diskussionsämne i grunden.

Den här tråden började med en lögn, och det är fegt att sprida lögner, sen har jag ju givetvis att henrik hade väntat med den här texten, när tog han upp det här? Jo när goth fallar, vad är det han vill, att ALLA ska ta en del av kakan för att HAN själv ska kunna adla så mycket som möjligt utan att själv behöva slita.

Vi är bättre nu än innan, nu är det bara de som är lojala till 100% nu är de inte dem som tjafsar emot ledningen och hela stammen mår bättre, vi alla känner att det var bra att xx och yy lämnade stammen (hoppas ni tänker på dem jag tänker på)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
vad jag ser är vi alierade + för att vi gör saker, mer säger jag inte.

Trodde du allt va?? Gå in och kolla på eurovision song contest istället för att försöka lura folk.

"för att vi gör saker" jaha, så ni fegar ur pga ni "gör saker" ?!?

bryt alliansen då! (min åsikt)
 

DeletedUser

Guest
"för att vi gör saker" jaha, så ni fegar ur pga ni "gör saker" ?!?

bryt alliansen då! (min åsikt)

just om det med aliansen, jag är inte diplomat så jag tänker inte prata om dett mer...

kom på nått att debbatera om ämnet den här tråden startade om.
 

DeletedUser

Guest
Jag tyckte du skulle ha gjort mer undersökningar innan du skrev upp den här tråden, se på dig, du får skämmas i skuggorna nu:eek:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp