Saam vs Vinc3nt

DeletedUser

Guest
klart hon behövde deff? :)

Hela NWO gick ju på henne för att hon lämnade för en annan stam.. :p
 

DeletedUser

Guest
haha du, vi har redan förklarat det där 2 gånger :)

Det är inte längre 1 on 1 längre..

Sluta klaga på att andra också attackerar dig då?

Är vi tvungna att lägga upp ytterligare en tråd för att visa stats för fler? palla de!

Kanske ska starta en tråd, kacka65 Går upp 13 miljoner i ob deff på kort tid mot just..... NWO

Var inte så kaxiga i NWO och inse att ni kanske var störst, men ni är nog inte direkt bäst!

Att en spelare får OBD säger ju ingenting om anfallaren...
 

DeletedUser

Guest
Haha!!

Det är ni som säger att det här är 1 on 1, påpekar bara att det inte är så längre :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha!!

Det är ni som säger att det här är 1 on 1, påpekar bara att det inte är så längre :)

Är väl inte nån som fortfarande säger att detta är 1 on 1? Förutom denna trådens rubrik... :cool:

ja man kan ju inte klaga på Kenos insats iaf, ir iof, ni kan väl sänka lite? :)

Side 1:
Tribes:
Players: Vinc3nt

Side 2:
Tribes:
Players: Saam

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 5
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37,525
Sida 2: 46,101
Skillnad: 8,576

image.php
 

DeletedUser

Guest
Är väl inte nån som fortfarande säger att detta är 1 on 1? Förutom denna trådens rubrik... :cool:

ja man kan ju inte klaga på Kenos insats iaf, ir iof, ni kan väl sänka lite? :)

Side 1:
Tribes:
Players: Vinc3nt

Side 2:
Tribes:
Players: Saam

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 5
Skillnad: 1

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 37,525
Sida 2: 46,101
Skillnad: 8,576

image.php

snacka inte så mkt svensk när du inte har någon fakta :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För att i den här tråden så gäller det endast Saam Vs. Vinc3nt, samma sak som att i vissa krig så gäller endast två stammar i en tråd, även om det i själva verket är 5-6 st i kriget. Man lägger upp stats efter tråd. Så är det.

Sen jobbar saam på jävligt bra, inget snack om saken. Jag försöker inte dölja hans arbete på minsta sätt. Men tråden handlar inte om Saam Vs. Vinc3nt och R-I-P utan om Saam Vs. Vinc3nt.

Visst, om det fortsatt att vara en 1on1 fight, men nu är det ju inte så. Det känns bara helt otroligt korkat att inte ta med R-I-P då det nu är Saam mot Vinc3nt OCH R-I-P :)

Så för att jämna ut Svensks-m i min mening intet sägande stats om en icke existerande 1on1 så lägger jag upp dessa:

Side 1:
Tribes:
Players: Saam

Side 2:
Tribes:
Players: Vinc3nt R-I-P

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 31
Sida 2: 11
Skillnad: 20

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 296,577
Sida 2: 107,001
Skillnad: 189,576

image.php


:)
 

DeletedUser

Guest
snacka inte så mkt svensk när du inte har någon fakta :)

Haha, har jag sagt något olämpligt?

Visst, om det fortsatt att vara en 1on1 fight, men nu är det ju inte så. Det känns bara helt otroligt korkat att inte ta med R-I-P då det nu är Saam mot Vinc3nt OCH R-I-P

Så för att jämna ut Svensks-m i min mening intet sägande stats om en icke existerande 1on1 så lägger jag upp dessa

Gör så, har inte så stor koll på vilka som attackerar honom förutom Vinc3nt.
 

DeletedUser

Guest
R-I-P kickad pga lack av skillz...? =) Härligt jobb saam, antingen så är du duktig eller så har jag alltid överskattat mudnor och unstoppable =)


Edit*: Har nu sett hans inlägg och fick mig verkligen att skratta =D *fan vad jag är skadeglad* -,-
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
R-I-P kickad pga lack av skillz...? =) Härligt jobb saam, antingen så är du duktig eller så har jag alltid överskattat mudnor och unstoppable =)


Edit*: Har nu sett hans inlägg och fick mig verkligen att skratta =D *fan vad jag är skadeglad* -,-

R-I-P kickad? Kan ärligt talat förstå varför NWO kickade henne (en kvinna av vad jag vet?) ^^
 

DeletedUser

Guest
Ah NWO är så patetiska.. skickar ännu mer spelare på mig .. :)
 

DeletedUser

Guest
Nån som leder med mer än det dubbla mot 2 spelare som har mer poäng än saam ;) Duktigt jobbat! Wiee.

Side 1:
Tribes:
Players: Vinc3nt R-I-P

Side 2:
Tribes:
Players: Saam

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 46
Skillnad: 25

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 203,686
Sida 2: 444,207
Skillnad: 240,521

image.php
 

DeletedUser

Guest
Go Sam! :)

Det här bevisar ju hur överskattade NWO spelarna är. :p
 

DeletedUser

Guest
förstår inte varför det har blivit som det blivit men har hört att keno deffade saam och han började väl sin offensiv?
 

DeletedUser

Guest
förstår inte varför det har blivit som det blivit men har hört att keno deffade saam och han började väl sin offensiv?

nej, det är så att jag tänkte lämna stammen.. O eftersom NWO alltid går på dem som vill lämna så bad jag om lite deff, sen fick stammen för sig att jag "utmanade" Vinc3nt så dem kicka mig o gick på mig.. Först bara Vinc3nt sen såg dem att jag fick lite deff till några byar dock.. Då börja några i stammen gå på mig oxå.. Allstå starta Vinc3nt detta.. men som du ser på statsen går det inte bra för han :p

Det roliga är att ni inte vet hur mycket keno deffat mig :p
 

DeletedUser

Guest
nej, det är så att jag tänkte lämna stammen.. O eftersom NWO alltid går på dem som vill lämna så bad jag om lite deff, sen fick stammen för sig att jag "utmanade" Vinc3nt så dem kicka mig o gick på mig.. Först bara Vinc3nt sen såg dem att jag fick lite deff till några byar dock.. Då börja några i stammen gå på mig oxå.. Allstå starta Vinc3nt detta.. men som du ser på statsen går det inte bra för han :p

Det roliga är att ni inte vet hur mycket keno deffat mig :p

*skrattar*
 
Topp