Saam vs Vinc3nt

DeletedUser

Guest
klart jag gör? :eek:

Jag har ju inte trupper för alltid, ja hade varit roligt.. :)
 

DeletedUser

Guest
orkar inte edita.. :p

men sen att ni erbjuder vinc3nt både deff plus anfall mot mig är lite överdrivet ;)
 

DeletedUser

Guest
orkar inte edita.. :p

men sen att ni erbjuder vinc3nt både deff plus anfall mot mig är lite överdrivet ;)

Din chans till någorlunda fair play förverkades när du fick deffhjälp, tyvärr =)

Om du bad om deffen eller inte är oväsentligt; huvudsaken är att du får deff och då är det inte 1 on 1 längre. Och då gäller inte heller de "reglerna".
 

DeletedUser

Guest
Din chans till någorlunda fair play förverkades när du fick deffhjälp, tyvärr =)

Om du bad om deffen eller inte är oväsentligt; huvudsaken är att du får deff och då är det inte 1 on 1 längre. Och då gäller inte heller de "reglerna".

Haha regler på TW, TW är till för backstab och snacka så mycket skit om sin motståndare som möjligt hajjaru väll?
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: Vinc3nt

Side 2:
Tribes:
Players: Saam

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 3
Skillnad: 0

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 29,268
Sida 2: 28,826
Skillnad: 442

image.php




WOHO! Jag leder med 442 pts ! :cool:
 

DeletedUser

Guest
äh jag har fokuserat på en annan spelare senaste timmarna men din tur kommer ;)
 

DeletedUser

Guest
Så nu är jag back efter nästan 3 dagars semester. Kom igen nu saam, nu drabbar vi samman ännu mera och så ser vem som är värdig att stanna i v8. Ska även försöka få de andra att sluta attackera dig så vi kan göra upp på ett sätt som är rättvist för båda parter?
 

DeletedUser

Guest
Så nu är jag back efter nästan 3 dagars semester. Kom igen nu saam, nu drabbar vi samman ännu mera och så ser vem som är värdig att stanna i v8. Ska även försöka få de andra att sluta attackera dig så vi kan göra upp på ett sätt som är rättvist för båda parter?

lite sen att komma med det nu? :confused:
 
Topp