Saam vs Vinc3nt

DeletedUser

Guest
Som det ser ut så är det Vinc3nt som får spö av noobiga saam.

Självklart klarar inte Vinc3nt av detta och kallar in sin mäktiga stam som har stått redo bakom honom hela tiden. Var det verkligen någon som trodde att Vinc3nt skulle låta denna fight gå 1v1 om han mötte på motstånd? Det trodde iaf inte jag.

Nu blev det så att saam spelade bättre än någon hade förutspått och de tål inte vinc3nt. Enligt statsen leder saam, det måste såklart vara förkrossande för den odödlige Vinc3nt.

Tycker det är lågt att kalla in sin stam men det var som sagt inget oväntat.
Man ska ju ta vara på sitt övertag i detta spel. Det är så man går vinnande ur alla fighter.

Nu var det dock så att Saam fick in deff från KENO innan resterande i NWO insåg att Saam inte körde fair game.
Därför ger sig fler på Saam nu.

Kommando Destination Ursprung Ankomst tid Ankomst om
Support Hostage.035 (570|480) K45 falafthefurious imorgon kl 08:35 11:47:43
Support Hostage.035 (570|480) K45 falafthefurious imorgon kl 08:36 11:48:45
Support Hostage.035 (570|480) K45 falafthefurious imorgon kl 08:56 12:08:03

---
Från MSN logg:
2009-07-28 21:18:30 | Juice-6 | Inky | ett pucko skicka deff till 4-5 byar också, han läste i forumet aktivt
---

Detta bekräftar ju att en assist begäran finns i KENOs forum.

Sen att kalla sina medlemmar för puckon när dom gör det som förväntas av dem är ju oxo lite roligt.
 

DeletedUser

Guest
Nu var det dock så att Saam fick in deff från KENO innan resterande i NWO insåg att Saam inte körde fair game.
Därför ger sig fler på Saam nu.

Kommando Destination Ursprung Ankomst tid Ankomst om
Support Hostage.035 (570|480) K45 falafthefurious imorgon kl 08:35 11:47:43
Support Hostage.035 (570|480) K45 falafthefurious imorgon kl 08:36 11:48:45
Support Hostage.035 (570|480) K45 falafthefurious imorgon kl 08:56 12:08:03

---
Från MSN logg:
2009-07-28 21:18:30 | Juice-6 | Inky | ett pucko skicka deff till 4-5 byar också, han läste i forumet aktivt
---

Detta bekräftar ju att en assist begäran finns i KENOs forum.

Sen att kalla sina medlemmar för puckon när dom gör det som förväntas av dem är ju oxo lite roligt.

Tyvärr är jag kö åt falaf så får ta på mig det :/ Inte snällt att kalla sig själv pucko...

Sen handlar inte detta om 1 on 1 grejjen då vi inte ens viste att det pågick.
 

DeletedUser

Guest
med tanke på att du har apelsin juice som bild så har du iaf en gång i tiden varit klyftig.

Nej, DM du kan inte koppla mig med en appelsin eller apelsin juice det är tyvärr vara mitt nick på tw, så om du inte visste det, jag har aldrig varit en apelsin, jag är en människa precis so du.

Btw är faktiskt lite klyftig nu för tiden också :) Men menar då i mitt sätt att tänka.
 

DeletedUser

Guest
Kan vi skippa snacket om vem som är klyftig och inte och istället återgå till ämnet .. ?

Saam plockade nyligen en by till. Får gratulera till det, och hoppas på att statsen är annorlunda innan natten är över =)
 

DeletedUser

Guest
Nej, DM du kan inte koppla mig med en appelsin eller apelsin juice det är tyvärr vara mitt nick på tw, så om du inte visste det, jag har aldrig varit en apelsin, jag är en människa precis so du.

Btw är faktiskt lite klyftig nu för tiden också :) Men menar då i mitt sätt att tänka.

Darling, jag ordvitsade bara.. Var inte menat som en elak pik mot dig som person. Ber om ursäkt om du tog det så.
 

DeletedUser

Guest
Jag vet inte riktigt när kriget startades men jag slänger upp lite statistik senaste 24 timmar, kan vara skoj och följa utvecklingen sen framöver :)

Side 1:
Tribes:
Players: Saam

Side 2:
Tribes:
Players: Vinc3nt

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 14
Sida 2: 10
Skillnad: 4

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 10
Skillnad: 3

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 136,835
Sida 2: 96,685
Skillnad: 40,150

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 127,129
Sida 2: 96,685
Skillnad: 30,444

image.php



Ser väldigt jämnt ut!
 

DeletedUser

Guest
Känns ganska tufft för Vinc3nt förstår om ha vill att alla ska hjälpa till..
 

DeletedUser

Guest
Känns ganska tufft för Vinc3nt förstår om ha vill att alla ska hjälpa till..

Nja, nu har ju du redan medgett att han varit er spion då han planerats att tas in till KENO sedan länge, så nu ändrade du ju på spelfältet helt själv. Och då var ju vårat beslut trots allt helt korrekt. :)
 
Topp