-s- på krigsstigen

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Hahahaha :( Nu skulle jag ju varit med, då hade jag kunnat adla Sweetchill ju :crybaby:

Men jag önskar båda parter god krigslycka :cool:
 

qiqi

Member
Reaktionspoäng
0
Update


Side 1:
Tribes: -s-
Side 2:
Tribes: Yawn

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 6
Skillnad: 4

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 19,057
Sida 2: 55,577
Skillnad: 36,520

chart
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Han sa er inte du, sedan var det jag som hade det inte så välplanerade adlingen från er, och vi snackar inte minuter i mellan, här snackar vi timmar

Kanske inte är välplanerad men vi får endå byarna så vi kan ju skicka massa timmar mellan rens och adel
 

DeletedUser

Guest
Lilla åsnan, den som säger att du är dålig på att flytta deff kan ju gå å dränka sig ^^ ser ut som ett snabbt slut på denna världen nu med träd+yawn ^^
 

DeletedUser

Guest
grattis -s- ni vann ju erat krig eftersom yawn å träd mergade för att kunna vinna nått
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
jaaa :)

Visst äre fantastiskt :O
Vi slutade aldrig att tro på oss själva och det var så vi klarade det :(

Dock känns det som om punkterna kmr attackera allt som rör sig på kartan :p
 

DeletedUser

Guest
varför ska man merga för att vinna ett krig man redan ledde =) sometimes I get confused så kan någon förklara hur det funkar? D:
 

DeletedUser

Guest
tro inte kriget är slut bara för vi har gått ihop med några andra, som ändå är våra allierade sen början av världen i princip.. Vi kommer fortsätta tills -s- är borta, enjoy och tro ni "vann kriget för vi merga"
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
tro inte kriget är slut bara för vi har gått ihop med några andra, som ändå är våra allierade sen början av världen i princip.. Vi kommer fortsätta tills -s- är borta, enjoy och tro ni "vann kriget för vi merga"

som du märkte så var jag kraftigt ironisk i min text. Klart jag förstår att kriget inte är slut..
 

DeletedUser

Guest
Vi är 2 underbara lärjungar av Core disciplinen som sitter på detta konto... Om du har några frågor till oss är du välkommen att skriva ett pm ingame så svarar vi gärna på frågor, så länge dem är rimliga.
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Vi är 2 underbara lärjungar av Core disciplinen som sitter på detta konto... Om du har några frågor till oss är du välkommen att skriva ett pm ingame så svarar vi gärna på frågor, så länge dem är rimliga.

Okej :p

Ska väll se om jag hittar några frågor att ställa då :thinking:
 
Topp