-s- på krigsstigen

DeletedUser

Guest
nu är det dags för oss i -s- att ta oss an större och starkare motstånd än vad vi någonsin tidigare har gjort det vill säga att -s- förklarar härmed krig emot YAWN.

dessa är skjälen till att kriget förklaras

1 ni har länge hackat på våran diplomat och försökt att hitta anledningar till att förklara krig emot oss men ni misslyckades då våran dåvarande diplomat va alltför stark och har en väldigt vass penna och det lugnande ner sig men glömmdes aldrig av.

2 ni är inte söta nog för att vi i -s- ska kunna bo grannar med er, eftersom att vi är V12s sötaste (och troligen pratgladaste stam) som spelar för att ha skoj så ska vi också ha skoj i detta krig.

http://www.youtube.com/watch?v=iikKzQwgBJc

vi ser fram emot ett trevligt och fint krig mot YAWN.

today is the doom, it will not be a day after tomorrow

MVH
Krigs-Gud, talesman och krigs general i -s-
 

Sir Ludde

New Member
Reaktionspoäng
0
Väntat hela kvällen på det här och trodde nästan att vi skulle få skriva en egen krigsförklaring.

Lycka till, det här blir skoj.
 

DeletedUser

Guest
Godkväll -s-,

Ska bli kul att kriga emot er. Och jag kan tänka mig att mina medlemmar är rätt så laddade för det här kriget.

1. Pennan är inte vass hos er diplomat, men däremot har hon svårt att hålla sina fingrar borta ifrån "!!!!!!" och en hel del svordommar kommer gärna med i pm också.

2. Kanske ni är söta men vi är snygga ;)

This War is Ours

Hälsningar
- Rosakanin, Ledare, Diplomat, Yawn
 

DeletedUser

Guest
detta kan vi diskutera i oändlighet, du va inte särskillt vänlig du heller så det går la jämnt ut, men ni är ju större så det kanske är accepterat från er att bete er som svin? njae jag tror inte det.

vi får la se jag är inte impadd än så länge iaf, massa tomma byar och failade adelståg
 

DeletedUser

Guest
Vi behöver inte ens diskutera det jag har hela pm:et sparat ;)

Inte impad jag heller, ni startar krig... men det verkar inte som ni ser till att få ut attackerna.. borde ni inte vara mer aktiva när det är NI som startar krig?
 

DeletedUser

Guest
Vi behöver inte ens diskutera det jag har hela pm:et sparat ;)

Inte impad jag heller, ni startar krig... men det verkar inte som ni ser till att få ut attackerna.. borde ni inte vara mer aktiva när det är NI som startar krig?

vad vi gör och inte gör angår dej inte du får helt enkelt vänta och se, sen kan du tracka oss hur mycket du vill ^_^
 

DeletedUser

Guest
vad vi gör och inte gör angår dej inte du får helt enkelt vänta och se, sen kan du tracka oss hur mycket du vill ^_^

Ajjamen jag ska vänta och se, eller nej.. vi ska inte alls vänta och se vad ni ska göra.. Vi kör på undertiden ni funderar ^_^
 

DeletedUser

Guest
ja det tycker jag, själva nöjet med TW är lixom att bli attackerad så jag har inget som helst emot det:D
 

DeletedUser

Guest
ja oavsett hur kriget slutar så blir det firande nere i Borås med gänget, men vist vore det skönt att fira med att ha klått ut YAWN ;)
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Jaa ofc :)

Mitt mål är att öka min OBF. Och hur fasen ska man lyckas med det e det tänkt :awsm:
 

DeletedUser

Guest
mitt mål är 20 meter stort, risken är att jag missar annars ;)
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Jaja :D

Nu ska yawn få ( gäspa? ) bort sina motståndare

snygga må dem vara men vi e minst bäst och krigigast :p
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
mein friend lody kommej taah detja kjig hält själv !:awsm:
 
Senast ändrad:
Topp