-s- på krigsstigen

DeletedUser

Guest
Lycka till -s-, ni lär behöva det.

Och jag antar att Träd också måste hoppa på nu eftersom ni är ju Yawns b*tches, eller hur ni vill tolka det nu ;)
 

DeletedUser

Guest
Och jag antar att Träd också måste hoppa på nu eftersom ni är ju Yawns b*tches, eller hur ni vill tolka det nu ;)


Dina ord är lika mkt värda som en påse hundskit för mig.

du har blivit bortadlad/slutat men ändå hänger här och smutskastar folk.


Skriver detta 1 gång.
Träd och YAWNs samarbete har funnits lika länga som YAWN funnits.(tom nån dag mer.)
Att TRÄD skall gå in i kriget MED YAWN, ser jag nu inte som aktuellt, men givetviss HJÄLPER man sina allierade? om dem så behöver och man kan göra nåt åt saken?.


Vill du få mer förklarat kan du kontakta mig ingame PM.


/D
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är otroligt dumt att inte använda sig av sina allierade och sina fränder i ett krig..

Tänkte slänga upp lite statistik också så får Krigs-Gud gräma sig över varför dem förklarade oss krig..


Side 1:
Tribes: Yawn
Side 2:
Tribes: -s-

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 67
Sida 2: 11
Skillnad: 56

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17
Sida 2: 9
Skillnad: 8

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 549,735
Sida 2: 95,607
Skillnad: 454,128

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 132,529
Sida 2: 80,474
Skillnad: 52,055

chart
 

DeletedUser

Guest
jag tycker vi sköter detta ganska bra, än så länge har ni endast tagig några byar som vi vist att vi skulle få svårt att hålla och därför inte deffat upp på samma sätt, men det blir bättre
 

DeletedUser

Guest
jag tycker vi sköter detta ganska bra, än så länge har ni endast tagig några byar som vi vist att vi skulle få svårt att hålla och därför inte deffat upp på samma sätt, men det blir bättre

Statistikken er på vår side allerede, og det blir betre...:cool: For vår del..;)

For deres del blir det mest sannsynlig verre.....:D
 

DeletedUser

Guest
jag tycker vi sköter detta ganska bra, än så länge har ni endast tagig några byar som vi vist att vi skulle få svårt att hålla och därför inte deffat upp på samma sätt, men det blir bättre

Vet inte riktigt hur du, som faktiskt är en krigs-gud fixar din strategi. Men det låter ju lite dumt att en mindre fiende ska kunna slå en större motståndare utan "suprise attacks" - för när den större motståndaren väl får sin deff på plats, hur ska ni då lyckas att slå er igenom deras murar och försvar? Jag förstår verkligen inte hur du resonerar. Hoppas att alla dina medlemmar är bakom er i denna krigsförklaring, för i min mening så verkar det här lite som ett kamikaze uppdrag..
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Vet inte riktigt hur du, som faktiskt är en krigs-gud fixar din strategi. Men det låter ju lite dumt att en mindre fiende ska kunna slå en större motståndare utan "suprise attacks" - för när den större motståndaren väl får sin deff på plats, hur ska ni då lyckas att slå er igenom deras murar och försvar? Jag förstår verkligen inte hur du resonerar. Hoppas att alla dina medlemmar är bakom er i denna krigsförklaring, för i min mening så verkar det här lite som ett kamikaze uppdrag..

Vrf skulle vi inte vara bakom den för :O ?
 

DeletedUser

Guest
Vet inte riktigt hur du, som faktiskt är en krigs-gud fixar din strategi. Men det låter ju lite dumt att en mindre fiende ska kunna slå en större motståndare utan "suprise attacks" - för när den större motståndaren väl får sin deff på plats, hur ska ni då lyckas att slå er igenom deras murar och försvar? Jag förstår verkligen inte hur du resonerar. Hoppas att alla dina medlemmar är bakom er i denna krigsförklaring, för i min mening så verkar det här lite som ett kamikaze uppdrag..

det du inte vet någonting om ska du heller inte kommentera, vi i -s- ska göra allt för att visa vad små stammar kan göra, och ingen bryr sig om vad du säger så det kanske är bäst att du är tyst va?
 

DeletedUser

Guest
Om ingen bryr sig varför kommenterar ni 2 på vad jag skriver? Aj aj..

Jag tror nog många finner vad jag skriver mer relevant än dina hoppfulla meningar att ni skulle lyckas ta ned Yawn.. fast jag vet ju att ni försöker stärka diplomatiskt o ta med alla i krig emot oss, jag hoppas ni lyckas - världskrig redan blir bara mer att adla.
 

DeletedUser

Guest
för att vi inte har något annat roligt att göra kanske?

vi har aldrig trott att vi ska kunna ta ner er helt själva dock så är detta ett krigs spel och kriga ska vi göra tills sista byn
 

DeletedUser

Guest
Tycker det ser ut som det är sura miner här ute, men jag trodde verkligen ni hade betydligt mycket mer att komma med i -s-, hur länge planerade ni... 1 dag...?

Ska bli kul att se vad det står om 1-2 veckor. :)

Tänkte vi kan slänga in en liten uppdatering från de senaste 24 timmarna, nu när jag ändå skriver här.

Side 1:
Tribes: Yawn
Side 2:
Tribes: -s-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 1
Skillnad: 9

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 86,478
Sida 2: 8,116
Skillnad: 78,362

chart


/RK
 
Senast redigerad av en moderator:

sebbe16

Member
Reaktionspoäng
9
GL till bägge stammarna hoppas på ett fint krig :) kommer följa detta krig från första parket :D
 
Topp